پارس ناز پورتال

اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)

اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)

اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)

آخرین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته اند می توانید در زیر مشاهده کنید و از بازیگران محبوب خود مطلع شوید.

 

شروع میکنیم با یک پست طعنه آلود و آتشین دیگر از علی آقا کریمی، باز هم با جمله ای که کاملاً جعلی است و هیچگاه توسط ارنستو چه گوارا بیان نشده است. جمله ای مشابه صد ها جمله ی دیگری که در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است. از چهره ای شناخته شده و محبوب مثل علی کریمی این انتظار میرود

 

که پیش از اشاعه و نشر این جملات ساختگی، با یک جستجوی ساده از صحت آن مطمئن شود. طبق انتظارمان از “علی کریمی” چنین خواسته ای داریم، وگرنه هر طور که دلش میخواهد رفتار کند!
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)در هیچکدام از سخنرانی ها و گفتاورد های مکتوب و غیرمکتوب چه گوارا، حتی یک بار هم از کلمه گرگ استفاده نشده است و اکثر این جملات دروغین هستند! به همی سادگی!

 

واکنش جالب شهرام مکری به رد شدن فیلم خودش و فیلم استاد کیانوش عیاری توسط هیئت داوران جشنواره امسال. “هر طرفی که شما باشین، همون طرف خوبه.”
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)بهنوش خانم برای احوالات این روزهای شما کنسرت امید حاجیلی و امید جهان خیلی بیشتر از نعره های رضا یزدانی توصیه میشود. 
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)بهاره رهنما و خالکوبی جدیدش. آنقدر از این اقدامات عجیب و متحیر العقول کرده که دیگر از این کارهایش تعجب نمی کنیم و خیلی عادی از کنارش می گذریم!
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)سلفی لیسانسه ها، سریال خوب این شب های تلویزیون، کاری متفاوت از سروش صحت. امیرحسین رستمی، هوتن شکیبا، بهنام تشکر و سیاوش چراغی پور.اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)افسانه پاکرو از نامزد شدن اش در یک جشنواره خارجی خبر داده، ولی از بیان اینکه چه جشنواره ای است و نامش چیست، به شدت خودداری کرده است :)) با این اوصاف احتمالاً باید جشنواره فیلمِ گالاپاگوس در جنوب ماداگاسکار باشد.اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)سلفی خانوادگیِ محمدرضا علیمردانی در یک رستوران. آرزوی خوشبختی داریم برای محمدرضا و خانواده عزیزش.
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)یوسف جان وقتی برای گذاشتن یک عکس دیر شده است، لطف کن و آن را نگذار. مطمئن باش چیز خاصی را از دست نمیدهی!
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)آزاده صمدی در نمایی از نمایش “آیسلند” ساخته آیدا کیخایی. وضعیت آزاده صمدی در تئاتر به گونه ای است که تئاتر جدید را با تئاتر قبلی اش روشن میکند! کمی استراحت کن آزاده جان! تحلیل میروی ها! 
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)19 دی 1935. امروز را به عنوان نقطه پایان و روز مرگ هنر موسیقی ایران اعلام می کنم. 
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)گریم بامزه فرهاد بشارتی در “محله گل و بلبل”.
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)– پرواز به گوشم.
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)آرزوی سلامتی داریم برای پدر همسر خانم شریفی مقدم، مجری کاردست اخبار صدا و سیما که همیشه دغدغه مردم داشته و دارند. امیدواریم هر چه زودتر حالشان خوب شود.
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)خاطره بازی خداداد عزیزی در سال های حضورش در باشگاه کلن. همان باشگاهی که با چَک زیر گوش سرمربی اش خواباند و از آن اخراج شد.
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)ویشکا، دختر کوهستان. 
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)من جای بچه پاهایم یخ زد. سلامتیِ بچه را فدای خوشتیپی اش نکن بنیامین جان!
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)مهدی ماهانی و هادی کاظمی در پشت صحنه فیلم جدید علیرضا امینی که نامش “آکاردئون” است. از هادی راضی هستیم، ولی مهدی بهتر بود کمی با حضور در فیلم “ساکسیفون” تمرین کند و سپس سراغ آکاردئون برود. آن هم نه در تمامی بخش های ساکسیون، بلکه در قسمت های انتهایی آن! 
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)استاد جمشید مشایخی عزیز، مرد بازنشسته نشدنیِ سینما! اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)خب کاملاً طبیعی است فیلمی که پای ثابت داوری های چند دوره از جشنواره در آن بازی کرده است به بخش اصلی راه یابد، حتی اگر بسیار ضعیف باشد. 
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)شرمنده احسان جان، ما در سیاتل نیستیم، پس متاسفانه امشب نمیتوانی روی ماهمان را ببینی. 
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)یک پست فوق العاده عالی از علی مسعودی :))
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)بله. عکس بدون شرح شاهرخ فروتنیان و همسرش افسانه چهره آزاد که گویا تحت تاثیر برنامه های صدا و سیما قرار گرفته است و دارد به سبک مسعود در “لیسانسه ها” ابراز علاقه می کند. 
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)خب امیر جان پست های مشکوک نگذار که بعداً مجبور به شفاف سازی نشوی! 
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)عماد طالبزاده با این پست سالگرد ازدواجشان را تبریک گفت و تا یک سال خود را بیمه بدنه و اعصاب کرد. 
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)جنسیت اش فرقی نمی کند امیر جان، انشاالله که سالم باشد. 
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)منصور ضابطیان در یکی از معدود نقاط امنِ شهر استانبول، البته آن هم به شرطی که کودتا نشود و پای توپ و تانک وسط نیاید! 
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)رجوع شود به کپشن دهمین عکس.
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)بهرام رادان، پیشکسوتِ سینمای ایران. (لباس اش که به پیشکسوت ها میخورد، فقط میماند سن و سال و سابقه اش که چندان مهم نیست).
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)سلفی عمار تفتی و آقا پوریا، پسر فاطمه گودرزی در حال کوهنوردی. عمار جان کمی به صعود خود ادامه دهید میتوانید ویشکا آسایش را پیدا کنید و و در کنار هم سلفی بگیرید. اگر هم توانستید که به نوک قله صعود کنید، افتخار سلفی گرفتن با حسین رفیعی را خواهید داشت :)) 
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)سلفی بابک جهانبخش با همسرِ نفیسه روشن.
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)داریوش سلیمی و پسر هایش. کاملاً مشخص است که هر جنس پسرانه جدیدی که برای بوتیکِ داریوش خان می آید، همان اول دو نمونه برای منزل برمیدارد تا قسم های “بخدا برای پسرای خودمم از همین بردم، راضی بودن” دروغ نباشد.
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)آفرین هانی جان، امیدوارم به هرچه که میخواهی در زندگی ات برسی، ولی بهتر است به جای فکر کردن به انتقام و حق ستانی و سایر افکار منفی، با این هدف تلاش کنی که موفق ترین فوتبالیست ایران بشوی و همه مردم به تو افتخار کنند. مطمئناً در اینصورت روح بابا هادی هم بسیار راضی تر و شاد تر است. 
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)نام: هادی کاظمی 
پیشه: حضور در سلفی های دیگران.
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)طناز طباطبایی در نمایی از حضورش در فیلم “ویلایی ها” به تهیه کنندگی سعید ملکان، از معدود فیلم هایی که توانسته از دست هیئت انتخاب جشنواره قسر در برود! 
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)علی جان در کپشن هایت خیلی ناگهانی و یهویی از متن محاوره به متن ادبی تغییر فاز میدهی، آدم حین خواندن بکسوات میکند! 
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)خاطره بازی نگار جواهریان با عکسی نسبتاً قدیمی در یکی از راهرو های تئاتر شهر. در کنار منیژه حکمت، نوید محمدزاده ی خروس به دست، بابک حمیدیان و سایر عزیزانی که در عکس حضور دارند. 
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)عکسی از الهه حصاری از زاویه ی مورد علاقه اش در مراسم اکران خصوصی فیلم “وارونگی” ساخته بهنام بهزادی. 
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)علی سرابی و مارال بنی آدم هم در این مراسم حضور داشتند.
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)سلفی عزیزان در پشت صحنه یک مراسم/همایش فرهنگی، هنری، اجتماعی و شاید هم سیاسی! وظایفشان هم در این مراسم کاملاً مشخص و معین است. بهمن هاشمی قرار است برود روی سن و میهمانان را در رودربایستی قرار داده و خنده زورکی بگیرد. مرتضی حسینی هم در تکمیل مسخره بازی های بهمن وارد سن خواهد شد.

 

مجید اخشابی در بخشِ ویژه ی این مراسم روی سن خواهد رفت و “محله بنده نواز” را لبخوانی خواهد کرد. داریوش ارجمند هم در پایان مراسم روی سن خواهد رفت و در کنار بیان خاطرات تکراری اش از فیلم “امام علی (ع)”، حیثیت اسپانسر مراسم را به لجن خواهد کشید.
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)سلفی لیلا رجبی در کنار یک نیمچه کوسه که زاویه طلایی صورتش را کاملاً رعایت کرده است.اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)نیکی مظفری برای باشگاه رفتن اش هم با خود عکاس میبرد. #جدی
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)سلفی امیر کاظمی در کنار محمد نادری پس از تماشای نمایشِ “حادثه در ویشی” با هنرنمایی محمد. نمایشنامه ای که برگرفته از یکی از داستان های آرتور میلر است. حالا که اصغر فرهادی یکی از نمایشنامه های میلر را در فیلمش آورده است، همه آرتور میلر باز شده اند و تا شورش را در نیاورند ول کن نیستند! تا قبل از آن هیچکس فرق آرتور میلر با تیری آنری را نمیدانست!
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)الهام پاوه نژاد کمی دیرتر از سایرین به مراسم اکران وارونگی رسید و جمعی را از نگرانی در آورد! 
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)لوطی های قدیم کجا، لوطی های امروز کجا! اجلافی* امثال رامبد حتی جرأت رد شدن از چهار کیلومتری لات های قدیم را هم نداشتند، چه برسد که با آن ها عکس یادگاری بگیرند.  *جمع مکسر جلف
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)مهدی سلطانی با عکسی از دوران دانشجویی اش برای دانشجویان در فصل امتحانات آرزوی موفقیت کرد. ما نیز برای همه دانشجویان عزیز آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم خداوند آن ها در این ایام را از شر سه چیز در امان بدارد:1. مراقبِ عقده ای 2. بغل دستیِ بدخط 3. استادِ بی وجدان 
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)ستاره حسینی بازیگر جوان فیلم “وارونگی” در حاشیه اکران خصوصی این فیلم. طراح لباس ستاره خانم همان عزیزی است که سالیان سال طراحی لباس پلنگ صورتی را بر عهده دارد و یکی از بهترین های این عرصه است. 
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)الهام خانم کردا هم در اکران خصوصی وارونگی حضور داشتند. 
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)با این عکس از شبنم قلی خانی، بازیگر با اخلاق و بی حاشیه سینما و تلویزیون مطلب امروز را هم به پایان می بریم. ممنون از همراهی تان.
اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)

 

برترین ها

 

مطالب مرتبط :

اخبار داغ بازیگران -هنرمندان -خوانندگان مشهور ایران (185)

اخبار جدید هنرمندان و بازیگران در اینستاگرام (184)

اخبار چهره ها و سوپراستارهای مشهور ایران (183)

اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)

خبرهای حاشیه بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (181)

اخبار حاشیه بازیگران و هنرمندان معروف ایران (180)