پارس ناز پورتال

اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)

اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)

اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)

در این مطلب می توانید آخرین تصاویر بازیگران و افراد سرشناس ایرانی را مشاهده کنید که گلچین شده اند. بازیگران از طریق اینستاگرام ارتباط خوبی با طرفداران خود دارند. 

 

عکسی تموز در خزان از نوید جان محمد زاده که آن را در ساحل کیش گرفته است و به صورت ناخودآگاه نقش ترموستات را در حال و هوای این روز های اینستاگرام ایفا کرده است. با حضور یکی از اساتید بزرگ آئین ذِن و مریدش در بک گراند تصویر.
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)عکسِ بچه شو گذاشت بالاخره. آقا مبارکه. (همه منتظران از جای خود بلند میشوند و با بکدیگر روبوسی میکنند.) 
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)روزهای خوش حال و هوای علیرضا جعفری در جوار یار (که همزمان با روز های ریزش فالوئرِ اوست!) کماکان ادامه دارد.
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)ممنون کریم جان که با حضور حداقلی خود در سلفی ها به ما این اطمینان را میدهی که این عکس های هشلهفت را خودت گرفته ای، چون اگر نباشی ما فکر می کنیم آن ها را استیو مک کوری و یا انسل آدامز گرفته است.
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)از هومن برق نورد انتظار نداشتیم که باعث ترویج و اشاعه این فرهنگ و اپیدمی بسیار غلظ و غیر انسانی، یعنی شکر کردن خدا با دیدن بیماری و نقص جسمانی دیگران، بشود. واقعاً نگاه محقرانه ای است.
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)سلفی کلوزآپ هانیه خانم توسلی در کنار غزلکی از حضرت حافظ.
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)– نمایندگان مردم به چه کسانی گویند؟

+ آقا اجازه؟! به این دو تا.
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)محمد زرین دست، بازیگر و کارگردان قدیمی سینما و تئاتر کشورمان که در خارج با نام تونی زرین دست شناخته میشد، از میان ما پرکشید و آسمانی شد تا یاد و خاطرش همیشه در دل ها جاودان گردد. روحشان شاد. پست تسلیت داریوش فرهنگ را در فراق دوست و همکار قدیمی اش، شاهد هستید.
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)عکس جالب علی کریمی در کنار برادران و دوستانش، مربوط به 30 سال پیش در زمین های خاکی وردآورد کرج. اگر اشتباه نکنم پسرک سرخپوش علی است و عزیز سمت راستش هم برادر بزرگترِ علی یعنی فرشید کریمی است. فرشید مدتی به فوتبال روی آورد و خیلی هم اصرار داشت که در این ورزش بماند، ولی بالاخره فهمید فضای رشدش در جاهای دیگر خیلی بیشتر است و اینگونه بود که از فوتبال خداحافظی کرد!
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)هنوز دو هفته از تاریخ ویزایت مانده امیر جان، دست بجنبانی میتوانی سیاحت و زیارت را تکمیل کنی.
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)خدا پدر و مادر سردار را نگه دارد که با این عکس به یاری مان آمد تا طی یک پست مجاز عکسی از آن برادرِ چشمک زن بگذاریم و یکی از مخاطبین عزیز و به شدت پیگیر را راضی کنیم! دمت گرم!
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)سلفی جالب سیاوش مفیدی و خانواده عزیزش در زیر مقبره ابن سینا در همدانِ زیبا.
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)ما نیز باورمان نمیشود که یک نفر انقدر خود خاص پندار باشد!
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)سلفی امید حاجیلی در کنار لیلا اوتادی و پوریا پورسرخ در کوه های شیان. امیدواریم شکارچیان مستقر در ارتفاعات تهران لیلا و این شال و کلاهش را با گونه های جذاب جانوری اشتباه نگیرند و او را با تیر متوقف نکنند. حیف است چنین چهره ای را از دست بدهیم!
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)یک، دو، سه؛ همگی باهم: کفشای نـــو مبـــااااارک!
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)اشکان دژاگه، در سال هایی که مشغول گذراندن دوره و کسب مهارت در کنار پابلو اسکوبار بود، ولی خب چرخ گردون او را از علاقه اصلی اش دور کرد و بعد ها جذب فوتبال شد.
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)– چطوری ژست بگیرم؟

+ مثل کسی که تو کل مهمونی زل زده به یکی ولی به محض چشم تو چشم شدن، نگاهشو دزدیده!

– مطمئنی شما عکاسی؟! آخه اینم ژسته؟!

+ حرف اضافه نباشه! لیندای بیچاره رو نپیچوندم که از شما تیکه بشنوم! همینی که گفتم!

اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)سولماز غنی در حال ایجاد آلودگی صوتی در یک ظهر تابستانی.
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)گویا در روزهای گذشته حال الناز شاکردوست اندکی نامیزان شده بود و همراه خواهر جان به یک درمانگاه رفته بود تا این استوری را بگیرد و اندکی بِسُرُمَد. با آرزوی سلامتی برای الناز عزیز.
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)مهدی ماهانی قصد داشته با این عکس وفاداری و اصالت خود در طرفداری از تیم محبوبش را نشان دهد، ولی خبر ندارد که قیافه ی مزوزوئیک اش بیشتر از هر چیز دیگری به چشم آمده است! البته خیلی هم بد نشد، این پست میتواند یک بمب انگیزه برای خیلی از جوانانِ در رویای بازیگری باشد که با هر بار تماشای آینه از این آرزوی خود دورتر و دورتر میشوند!

اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)بهاره رهنما طی این استوری، به اینستاگرام بازگشت!
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)روزهای خوبِ استقلال هنوز فرا نرسیده و در راه است. با آماده شدن ستاره های تاثیرگذارش مطمئناً فصل خوبی خواهد داشت!
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)دیروز تولد یگانه سلطانِ موسیقی راک ایران، کوروش یغمایی نازنین بود. هفتادمین بهار خالق راک فارسی را به جامعه هنری کشور تبریک میگوییم. مبارکِ وجودِ همیشه جوانتان استاد.
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)محسن جان یعنی اگر از کار آف نشوی با همسر بیرون نمیروی و برایش وقت نمیگذاری؟! واقعا برایت متاسفم… (سرش را تکان میدهد و نچ نچ میکند.)
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)بانو کتایون ریاحی در کنار سحر جعفری جوزانی در مراسم ویژه روز جهانی مبارزه با بیماری ایدز. آن روبان های قرمز هم نماد همین روز و همین بیماری است. یادمان باشد مبتلایان به ویروس HIV محروم از حیات اجتماعی و زندگی عادی نیستند و نباید به آن ها با تحقیر و ترس نگاه کرد. 
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)گروه موسیقیِ مرجانه گلچین و خواهرش.

همین کافی است و بیش از این ذکر مصیبت نمیکنم!
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)پارادوکس عجیبیست، در اینستا از رباعیات مولانا بگویی و در ترانه هایت “دیدی داری دیدی داری” بکنی.
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)عکسی از کیک تولد الهام خانم حمیدی که روز گذشته وارد 21 سالگی شان شدند. بله! ایشان دقیقا 21 سال و 240 ماه سن دارند! همیشه وقتی از این کیک تولد هایی که عکس فرد را رویش چاپ کرده اند میبینم ناخودآگاه ذهنم با این موضوع که چه کسی دماغش را خواهد خورد، درگیر میشود. چندین بار هم به پزشک مراجعه کرده ام ولی متاسفانه خروجی مثبتی نداشته است.
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)ای جان! کیکاووس یاکیده ی دوست داشتنی که دلمان حسابی برایش تنگ شده بود. ممنون از افشین ذی نوری بابت این عکس. 
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)لیندا جان به جای این همه پست گذاشتن و عکاسی کردن و شعر بافتن، مستقیماً گوشی را بردار و به خودِ طرف بگو هر چه دل تنگت خواهد. الکی ملت را گرفتار تاب بازی های دلت نکن.
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)آناهیتا همتی هستند، دارند در آسمان سیدنی سقوط آزاد میکنند. همیشه وقتی عکس و فیلم از این ورزشِ هیجان انگیز میبینم، یاد گربه چاقی می افتم که در کودکی از پشت بام طبقه پنجم به پایین پرتش کردم و نقشِ آسفالت شد. البته من بی تقصیر بودم، رفیقم به دروغ گفته بود گربه هفت عدد جان دارد و تا سوختن تمامی هفت جانش مردنی نیست. یادش بخیر…
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)وقتی وسط اجرا یکی از تماشاگرانِ ردیف جلو درخواستِ “من یه پرنده م” را میدهد. 
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)ابروهای دو رنگ مُد شده؟!

چشمان دو رنگ مُد نشود صلوااات!
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)عکسی قدیمی مربوط به روزهایی که اصغر فرهادی در مکانیکی داوود مشکی کار میکرد و همسرش هم بعد از ظهر ها برایش غذا می برد.
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)دیروز تولد پانته آ پناهی ها هم بود. تبریک این روز به بازیگر با اخلاق، هنرمند و فوق العاده توانای سینما و تئاتر. 
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)بابک جان بخاطر یک عکس بچه را بدخواب نکن!
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)نمیدانم برای این عکس چه بنویسم. حتما ویدئوی کودک گریانِ در آرزوی پارک را دیده اید. پوریا تابان مجری و گزارشگر تلویزیون این کودک را پیدا کرده و سعی داشته خوشحالش کند، دمش گرم و اجرش با خدا. ولی اصرار و افراط غیر منطقی و زیاد از حدِ او در حضور این کودک و خانواده اش در پست های اینستاگرامی و ویدئو های تصنعی و اغراق آلود،

 

واکنش های منفی زیادی برای او به دنبال داشته است و این ذهنیت را ایجاد کرده است که او قصد دارد از این کودک و شرایط خاص اش سو استفاده و به قول معروف موج سواری کند. ای کاش ترحم هیچگاه اینگونه به یک رفتار پسندیده و قابل دفاع میان چهره ها تبدیل نمیشد.

 

ای کاش به جای “ترحم”، به این عزیزان “توجه” میکردیم و نیاز هایشان را به صورت منطقی پیگیری میکردیم، نه با پست های اینستاگرامی و ماچ های زورکی!
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)نرگس محمدی، نفیسه روشن و دوست عزیزشان در یک مراسم افتتاحیه.
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)گوهر خیراندیش در کنار پسر عزیزش امید اسماعیل خانی. یاد و خاطره استاد جمشید اسماعیل خانی همسر فقید گوهر خیراندیش گرامی و جاودان.
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)آنقدر که شهرزاد کمالزاده تحت تاثیر مصوبه پارلمان آمریکا قرار گرفته، محمدجواد ظریف و فدریکا موگرینی متاثر نشده اند! 
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)– دخترم یکمی آروم تر، همسایه بالایی مریض داره!
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)نگران چشمان دو رنگ بودیم که خیلی زود به واقعیت پیوست!
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)فیلم “سلام بمبئی” در اولین روز اکرانش نزدیک به ششصد میلیون تومان فروخت تا خواب از سرِ فرهادی و روستایی و همه غیرتجاری سازان بپراند! سلطنت محمدرضا گلزار بر گیشه تمام شدنی نیست. البته این فیلم عناصر جذابیت ساز که ضامن فروش و رکورد شکنی اش باشند، کم ندارد. اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)عکسی کمتر دیده شده از لحظه کشفِ استعداد صابر ابر توسط علی قربانزاده و حمید فرخ نژاد در جاده لشگرک.
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)قربانت احسان جان. مبارک همه باشد.یعنی واقعاً برای چند ساعت برنامه تحویل سال سه ماه برنامه ریزی و کار می کنید؟! روزمُزد کار می کنید یا کنتراتی؟! در ضمن نگران لوک خوش شانس نباش، چاله چوله های افق را خوب میشناسد و اتفاقی برایش نمی افتد. بد به دلت راه نده!
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)متاسفانه همانطور که شاهد هستید کمند امیرسلیمانی چشم خورده است و راهی درمانگاه شده است. با آرزوی سلامتی.
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)مهدی مهدوی کیا به تحریم رسمی مراسم کنفدراسیون فوتبال آسیا توسط ایران اهمیتی نداد و در این مراسم شرکت کرد تا تنها ایرانی حاضر در آن باشد و عملاً تحریمی صورت نگیرد! 
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)آزاده صمدی با این حال اش در افتتاحیه یک کافه حضور پیدا کرد و زمین و زمان را شرمنده کرد!
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)بانو احترام برومند در کنار لیلا حاتمی عزیز. آرزوی سلامتی داریم برای سرکار خانم برومند. روح استاد رشیدی هم قرین رحمت الهی باشد.
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)با این عکس گرفته شده از محسن بنگر میتوان به این موضوع پی برد که آدامس خرسی بازارش در ایران را از دست نداده است و کماکان طرفداران خود را دارد. 
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)مزاحم اختلاط مهران احمدی و رفیقش نمی شویم.اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)عکسی از جدید ترین سفر استانی مجید خراط ها به یکی از استان های کشور.
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)زحمت پیام لایف استایلِ هفته را بهاره افشاری کشید. دستش درد نکند.
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)سروش جمشیدی به تماشای تئاتر همکاران سابقش رفته بود که این عکس یادگاری را در کنارشان گرفت. در کنار مهران رنجبر و لیلا ایرانی.

اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)وحید هاشمیان و رفقا در مراسم خیریه باشگاه هامبورگ.
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)گویا آرش برهانی رفتار خوب و مناسبی با هم تیمی های خارجی خود اتخاذ نکرده است و باعث ایجاد سوتفاهم گشته است! به آرش توصیه میکنیم تا دیر نشده رفتار خود را تغییر بدهد تا شبهه های موجود برطرف گردد.
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)“سه چیز را در دنیا پایانی نیست: یکی جهان هستی، دیگری حماقت انسان، سومی عکس های کودکی مهدی سلطانی! البته در مورد اولی و دومی مطمئن نیستم!”

– آلبرت اینشتین پس از پیوستن به اینستاگرام
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)ممنون از علی کاظمی عزیز که پیشه جناب دکتر اصفهانی را درون پرانتز اضافه کردند، وگرنه ایشان را با کریم بنزما مهاجم رئال اشتباه میگرفتیم! 
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)خاطره بازی علی مسعودی با این عکس قدیمی از خود و دوستانش در کنار زنده یاد استاد محمدرضا لطفی. روحشان شاد.
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)جناب شریفی نیا به زودی از خدمات گسترده خانم دکترِ معروف بهره مند خواهند شد. بله، خدمات گسترده در زمینه دهان و دندان! حسام هم طوری خوشحال هست که مطمئناً بابت جوش دادن این “معامله” پورسانت خوبی نصیبش شده است!

(معامله ی سرویس دندان ها به ازای عکس یادگاری.)
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)بوسه استاد بر دستان استاد. کیومرث پوراحمد در کنسرت اخیر ناصرِ چشم آذر حسابی ایشان را شرمنده کرد.
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)سلفی کمال کامیابی نیا، فوتبالیست خوب تیم پرسپولیس و تیم ملی کشورمان در کنار همسر و فرزند عزیزش که برای این خانواده عزیز آرزوی سلامتی داریم. 
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)با این عکس ناب و دیدنی از زنده یاد نعمت الله آغاسی، مطلب امروز را به پایان می بریم. امیدوارم هیچگاه دلتان مثل یک کاسه خون نباشد! تا فردا، یا حق.
اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)

 

برترین ها

 

مطالب مرتبط :

جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان معروف ایران (161)

خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)

اخبار چهره ها و هنرمندان معروف ایرانی (159)

اخبار جدید چهره ها و هنرمندان ایرانی (158)

داغ ترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (157)

اخبار جدید هنرمندان و چهره های سرشناس ایرانی (156)