پارس ناز پورتال

اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهان

اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهان

اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهان

اینستاگرام فضایی است پر از عکس و طرفداران به صفحات ستاره های مورد علاقه خودشان هم همیشه سر می زنند تا بهترین عکس های آنان را تماشا کنند. اینستاگرام، این روزها تبدیل به دفترچه خاطرات تصویری خیلی ها شده است. بسیاری از چهره های شناخته شده دنیای هنر و ورزش هم،

 

از این طریق با طرفداران خود در دورترین نقاط جهان در ارتباط هستند. از سوی دیگر سعی دارند با این روش هواداران بیشتری نیز برای خود دست و پا کنند که این نیز خود به یک رقابت حیثیتی میان سلبریتی های قرن 21 تبدیل شده است.

 

حتی گاهی اوقات عکس هایی به اشتراک می گذارند که جنجال بسیاری به راه انداخته و خبرساز می شوند، توجه رسانه ها و مردم به آنها جلب می شود و شهرت بیشتری نیز برای آنها به ارمغان می آورند. در این سری مطالب ما سعی داریم به طور هفتگی گزیده ای از عکس های چهره های محبوبتان را با شما به اشتراک بگذاریم.

 

سلفی «کریس پرت» و «جنیفر لارنس» که این روزها به واسطه فیلم «مسافران» وقت زیادی را با هم می گذرانند و عکس های مشترک آنها را همه جا می شود دید.
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهان«مارگوت رابی» با این لبخند بزرگی که به لب دارد قطعا می تواند لقب زیباترین لبخند دنیا را از «جولیا رابرتز» بدزدد. 
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهانمثل این که رابطه «سوفی ترنر» و «جو جوناس» این روزها دارد جدی می شود و از آنجایی که هر دو طرفداران زیادی دارند، کم کم این دوستی حسادت آقایان و خانم های بسیاری را برخواهد انگیخت. 
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهان«لیدی گاگا» در حال آماده شدن برای اجرا در فشن شوی سال 2016 «ویکتوریا سیکرت». 
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهان«ریحانا» و «پرنس هری» در روز جهانی مبارزه با ایدز به منظور بالا بردن آگاهی مردم آزمایش ایدز دادند تا به همه بگویند این کار چقدر راحت است. حداقل خود ریحانا که معتقد است این کار اقدام بزرگی بوده است.
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهانسورپریززز! «آماندا سیفرید» دارد برای اولین بار مادر می شود! احتمالا سگ آماندا از این اتفاق زیاد خوشحال نخواهد شد. 
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهانبعد از «لوئیس تاملینسون» حالا نوبت عضو دیگری از «وان دایرکشن» است که پدر شود؛ «لیام پین» همراه با «چریل کول» که آثار بارداری کم کم دارند در ظاهر او هویدا می شوند.اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهانبا این انگشتر جواهر چشمگیری که «کیتی پری» به دست کرده و از ژستش هم معلوم است که قصد دارد آن را به همه نشان دهد شایعات نامزدی او و «اورلاندو بلوم» بیشتر از هر زمان دیگری بالا گرفته اند. 
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهانآیا می شود؟ آیا وجود دارد کسی که «راک» را دوست نداشته باشد؟!! کلکسیون جدید دوین برای برند «آندر آرمر» آماده فروش است. 
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهان«تام هیدلستون» در کنار کودکان سودان جنوبی که به گفته او با وجود جنگ داخلی که در اطراف آنها ادامه دارد با شجاعت لبخند به لب دارند. هر چند به این لبخندها اعتباری نیست، اما توجه تام به این کودکان قابل تحسین است.
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهانمثل این که «جنیفر لوپز» هم اهل دعوا از آب در آمده است.
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهانبه نظر نمی رسد کتابی که «کیت هادسون» دارد برای فرزندش می خواند زیاد برای گروه سنی او مناسب باشد. 
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهان«ادی ردمین» و همسرش هانا پس از دریافت مدال افتخاری افسر عالی رتبه امپراتوری بریتانیا از «ملکه الیزابت»؛ از آنجایی که کلاه به سر داشتن در دیدار با خاندان سلطنتی اهمیت بسیاری دارد، این سیم پیچی های روی سر هانا قرار است نقش کلاه را ایفا کنند. 
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهاننمای دور از «استفن امل» و خانواده اش در کنار درخت کریسمس. 
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهانوقتی «پال ویسلی» می خواهد بقیه هنرپیشه های سریال «خاطرات خون آشام» را کارگردانی کند و هیچ کدام متوجه حرف هایش نمی شوند. 
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهاننظرتان در مورد مدل موی جدید «جیمز فرانکو» چیست؟ راستش این سگ پشمالو هیچ کمکی به عوض کردن نظر ما نکرد و جیمز همچنان شبیه به خلافکارها به نظرمان رسید. 
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهان«اما استون» چطور موفق می شود همیشه انقدر شیک و دوست داشتنی باشد؟!
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهان«کیتی هولمز» از «زک پوزن» بخاطر این لباس زیبا و از آرایشگرهایش که او را برای شرکت در مراسم «گاتهام اواردز» آماده کرده اند با این عکس تشکر کرد. 
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهان«کیلی کوئوکو» و سگش در حال درد دل کردن.
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهان«شارلیز ترون» هم روز جهانی ایدز را در کنار زنان جوان مبتلا به ایدز گذراند. سالانه 7500 زن جوان به این بیماری مبتلا می شوند، در حالی که می توان این روند را با ایجاد آگاهی متوقف کرد.اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهاناین عکس «سیه را» با کلاه بزرگی که سر خودش گذاشته تبدیل به یکی از عکس های مورد علاقه او شده است. 
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهانبه هیچ عنوان به قد و بالای «دیوید بکهام» شک نکنید، «اسکاتی پیپن»، بسکتبالیست بازنشسته آمریکایی، 2.03 متر است! 
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهان«آملیا وارنر»، همسر «جیمی دورنان»، یا هنوز موفق نشده از جو دوران بارداری خارج شود و یا هنوز از شر اضافه وزن آن دوران خلاص نشده که با چنین لباسی در مراسم جشنواره فیلم مستقل بریتانیا شرکت کرده است. 
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهان«استیون یون»، حالا که دیگر نقشش در سریال «مردگان متحرک» به پایان رسیده و سرش خلوت تر شده، آخر هفته گذشته به جمع متأهل ها پیوست.
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهان«ادل» با پرچم مکزیک روی شانه هایش در حال اجرای کنسرت در «مکزیکو سیتی»
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهان«مدونا» از هوادارن خود دعوت کرده که به کنسرت او و دیدار این دلقک بروند. البته جز این دماغ قرمز هیچ شباهت دیگری بین مدونا و دلقک های واقعی دیده نمی شود. 
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهاناین هم عکسی از «جاستین بیبر» برای آنهایی که دلشان برای جاستین تنگ شده بود و سراغش را می گرفتند.
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهان«وین دیزل» خسته با این عکس آغاز اکران فیلم «بازگشت زندر کیج» در 20 ژانویه را به هواداران این مجموعه فیلم اکشن نوید داد.
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهان«ایان سامرهلدر» همراه با اسب محبوبش.
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهانوقتی «بلیک لایولی» از دست مربی بدن سازی اش مخفی می شود. از تناسب اندام تحسین برانگیز بلیک پس از دو زایمان کاملا مشخص است که این آقا چقدر در کارش جدی است.
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهان«ایوان راکیتیچ» با این عکس از «نیمار» برای این هدیه زیبایی که به او داده تشکر کرد.
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهان«زلاتان ابراهیموویچ» همراه با جایزه هایی که مشخص است به آنها افتخار می کند. 
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهان«سرخیو راموس» در کنار درخت کریسمس باشگاه «رئال مادرید» که با رنگ لباس باشگاه هماهنگی دارد.
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهاناز آنجایی که درآمدهایی که «کریس رونالدو» از راه بازی فوتبال و حضور در تبلیغات و غیره به دست می آورد برای گذران زندگی کفایت نمی کنند او به پتوفروشی روی آورده است. 
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهاناین هم «ایکر کاسیاس» و ماشین «رنجرو»ش. 
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهان«سلمان خان» در برنامه تلویزیونی «قهوه با کاران» در کنار «کاران جوهر».
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهان«آلیا بهات» برنده جایزه بهترین هنرپیشه زن سال 2016 در «استار اسکرین اواردز» روی جلد مجله «فمینا».
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهان«وارون دهاوان» و خانواده اش آنقدر از دریافت جایزه بهترین هنرپیشه مرد فیلم کمدی توسط وارون خوشحال هستند که همه با هم یک عکس یادگاری با آن انداختند. «دیوید دهاوان»، پدر وارون، خود از کارگردان های موفق سینمای هند است.
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهان«سوشانت سینگ» همراه با جایزه بهترین هنرپیشه مرد سال 2016 که در «استار اسکرین اواردز» دریافت کرد.
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهان«رانویر سینگ»، هنرپیشه موفق و محبوب سینمای هند روی جلد مجله «های بلیتز»؛ این روزها شایعه نامزدی رانویر و «دیپیکا پادوکونه» داغ تر از هر زمان دیگری است. 
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهانعکسی نه چندان با کیفیت از «شاهرخ خان» که با آن مژده انتشار تریلر فیلم «رئیس» را به هوادارانش می دهد. 
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهانبهتر است «گولبن ارگن» این مدل کلاه ها را برای بچه هایش بخرد و برای خودش به دنبال مدل های سنگین تری باشد. اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهانتور کنسرت های «مورات بوز» روز شنبه در شهر «برلین» پایان یافت و او با این عکس از ده ها هزار نفر که در این کنسرت ها شرکت کرده بودند تشکر کرد.
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهان«سینان آکچیل» در مسیر «گازیانتپ» برای اجرای کنسرت. 
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهان«بنگو» از تابستان این عینک را دارد استفاده می کند و ظاهرا قصد دارد در زمستان هم همچنان به آن وفادار بماند.
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهانبه قول «مصطفی صندل» مهمان دکترها که بشوی چیزی جز قرص و دوا گیرت نمی آید. اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهانسن «چائاتای اولوسوی» برای عروسک بازی کمی بالا رفته و این عروسک را قطعا یا برای عشقش خریده یا برای یکی از بچه های فامیل.
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهان«تی.او.پی» با رنگ موی جدیدش.

اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهان

وقتی «جی دراگون» نینجا می شود.
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهان«یه سونگ» و «کیم جونگ جین» در حال لذت بردن از یک روز سرد آفتابی.
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهاناین ژست جدی و خشن «کیم یونگ کوانگ» زیاد با شلوار گلی منگلی اش هماهنگی ندارد.

اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهان

«کانگ مین هیوک» و تور 2016 گروه «CNBLUE» در پنجمین سالگرد آغاز به فعالیت آنها.
اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهان