پارس ناز پورتال

اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)

اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)

اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)

بازیگران ایرانی و ستاره ها در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام فعالیت بالایی دارند و عکس های خود را برای طرفداران به اشتراک می گذارند.گلچین آخرین عکس ها را از ستاره های ایرانی در زیر ببینید. 

 

شروع میکنیم مطلب را با این عکس هنری از منصور جان ضابطیان، تهیه کننده و مجری خوش فکر و کاربلد تلویزیون که جای خالی “رادیو هفت” و “صد برگ” اش در تلویزیون به شدت محسوس است. امیدواریم شرایط طوری رقم بخورد که باز شاهد حضور منصور ضابطیان و برنامه هایش در تلویزیون باشیم.
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)مهراب قاسمخانی با این سلفی از حضورش به عنوان یکی از کاراکتر های اصلی فیلم وارکرفت خبر داد. این افتخار را به سینمای ایران و مهراب عزیز تبریک عرض می کنیم! 
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)اکران های خصوصی “سیانور” ادامه دارد. یک فیلم سفارشیِ خوش ساخت با داستانی نیمه هندی که بهروز شعیبی پایان بندی فیلم را به شکل معجزه آسایی نجات داده است. فیلمی نه چندان خوب که در این روزهای وانفسای سینما و فیلم های در حال اکران، توصیه میشود.

 

مخصوصاً موسیقی و فضاسازیِ خوب فیلم و همچنین بازی معرکه بابک حمیدیان. بهنوش طباطبایی در آخرین اکران خصوصی برگزار شده تا این لحظه!
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)علیرام نورایی، مثل همیشه غرق در تقلید از ظاهر، تیپ و ژست های سوپراستار های ترکیه. 
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)رخشان بنی اعتماد، فاطمه معتمد اریا و مهناز افشار در کنار سایر سینماگران بین المللی در حاشیه جشنواره بین المللی فیلم کابل در افغانستان. اینشاالله سال بعد، همین موقع، همین جمع، جشنواره بین المللی فیلمِ سومالی را برگزار خواهند کرد. 
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)یک سلفی پرستاره در حاشیه یک دورهمی ورزشی – هنری. علی لهراسبی، علی مسعودی، کاپیتان تیمِ حذف کننده ی پرسپولیس از جام حذفی، رضا یزدانی، بهروز رهبری فرد، آقای دوربینیِ سلبریتی ها، کامبیز دیرباز و نور چشم همه علاقه مندان به برنامه های کودک، یعنی شهرام جان لاسمی که امیدوارم هرکجا هست سلامت باشد. 
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)سلفی ماشینی حمید گودرزی و امیرعلی دانایی در حال رفتن به یک جایی و یا شاید هم بازگشتن از یک جایی! حمید جان توصیه می کنم برای اینکه صوتت در سلفی های گرفته شده در شب مثل خربزه مشهدی نیافتند، فلش دوربین را خاموش کن. 
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)سلفی روزبه نعمت اللهی با مستر تیسترِ عزیز که امیدواریم این یک بار را از گناه روزبه بگذرد و به او رحم کند! 
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)کتایون خانم ریاحی و برادر عزیزش در حال ورود به یک مراسم. 
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)لیلا جان یک درختکاری که انقدر ناراحتی ندارد! در ضمن این نهالی که کاشته اید برای یک بز و یا گاو کلاً 3 لقمه بیشتر نمیشود، یک نهال ماندگار تر و با درصد بقای بیشتر را انتخاب میکردید تا شو آف تان کارکرد واقعی هم داشته باشد. 
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)اکبر عبدی، حمید جبلی و امین تارخ در لباسِکاروان المپیکی ایران در المپیک ریو. (عکس مربوط به فیلم “دلشدگان” ساخته ماندگار زنده یاد علی حاتمی است.)
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)احسان کرمی به تماشای یک تئاتر رفته بود که قانون مصوب ولی محرمانه ی خانه تئاتر؛ یعنی ضروریت و اجبارِ سلفی گرفتن برای تمامی هنرمندان و افراد شناخته شده ای که به تماشای یک نمایش تئاتر میروند، این سلفی را در کنار عوامل گرفت. 
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)عکسی قدیمی مربوط به پشت صحنه فیلم “سام و نرگس” فیلمی که در آن زنده یاد ایرج قادری سوپراستار نسل آینده را تحویل سینما داد. روح استاد قادری همیشه شاد باشد. 
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)عکس لاکچری مهدی مهدوی و دختر گیسوکمند اش گلبو خانم که همانند بخش اول اسمش، پشت و رو ندارد. 
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)سارا عبدالملکی، کاپیتان تیم ملی راگبی بانوان که چندی پیش دچار حادثه شده بود و در صدر اخبار قرار گرفت، روز به روز در حال بهتر شدن است و به امید خدا همین روز هاست که با ویلچر هم خداحافظی کند. در اینجا هم دارد تلاش خود را برای مانع شدن از وقوع غروبِ جمعه به کار می گیرد. 
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)سلفی علی ضیا در کنار عمو اکبر عبدی و امیر نوری در حاشیه برنامه خوشا شیراز، پیش از آنکه جناب عبدی به استودیو برود و شلنگ را روی مسعود فراستی باز کند. 
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)سلفی شبنم قلیخانی و دختر نازنینش شانا خانم در کنار شهرام شاه حسینی در پشت صحنه پروژه “هشت و نیم دقیقه”.
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)آناهیتا همتی عزیز روز گذشته به عیادت استاد محمدعلی کشاورز رفته بود که این عکس مربوط به این دیدار است. برای پدرسالار سینما آرزوی سلامتی و طول عمر داریم.
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)صفحه اینستاگرام امیر تتلو که خودش همچنان در زندان به سر میبرد، روز گذشته این ندامت نامه به همراه یک فابل صوتی سرشار از معذرت خواهی را که گویا در زندان ضبط شده است، به اشتراک گذاشت. نکته جالب ماجرا این است که یکی از عزیزانی که نامش در این متنِ معذرت خواهی آمده است،

 

همانی است که چند ماه پیش در یک فایل صوتی دیگر توسط جناب تتلو به فحش کشیده شده بود و با جستجوی بیشتر متوجه میشویم که این عزیز از ورزشکاران صاحب نام سابق و از بازپرس های صاحب نامِ امروز است. خلاصه ماجرا، امیر تتلو بخاطر به تسویه حساب تقریباً شخصی بیشتر از دو ماه است که در زندان سپری می کند. همین.
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)عکس زیبای استاد شهداد روحانی موزیسین نامی کشورمان در یک کوچه سنگفرش دیدنی. 
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)عکس یادگاری نیما مسیحا در کنار مجید خان انتظامی در استودیوی ضبط آلبومِ جدید نیما. چه انگیزه عجیبی دارد این نیما مسیحا! کماکان دارد می خواند و آلبوم می دهد! 
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)سلفی استوری جالب امیر جدیدی در کنار نوید محمدزاده که توانسته با ظرافت ویژه ای ناملایماتِ ظاهری نوید را سانسور کند. ممنون از امیر جدیدی عزیز.
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)با عکسی از طناز طباطبایی در حاشیه یک مراسم، کمی فضا را عوض می کنیم. عکس از حانیه زاهد. 
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)همانطور که شاهد هستید از بازیگری آبی برای لیندا کیانی و الناز حبیبی گرم نشد و هر دو عزیز در یک مرکز تزریقات و پانسمان استخدام شده اند. 
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)رضا جان کپشن و متن عکس خیلی قشنگ بود، ولی انصافاً در این عکس آنقدر ها هم که میگویی بچه نبودی! حداقل 13 سال سن و 70 کیلو وزن را داشته ای! 
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)گویا این تتوی کنار چشمِ هومن سیدی موقتی نبوده و قرار است همیشه زینت بخش صورت ایشان باشد! هر مدل تتویی داشتیم ولی تتو روی صورت تابحال نداشتیم که به لطف هومن این مورد از کلکسیون عجایب ظاهری چهره هایمان هم تکمیل شد. 
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)سلفی بهشاد مختاری با عمو رضا ناجی در پشت صحنه کار جدیدشان. 
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)حتی اگر خودت هم یک بازیگر معروف و با کلی طرفدار باشی، باز طبیعی است که طرفدار و فَنِ رضا گلزار باشی و در اکثر مراسم با او عکس یادگاری بگیری. بله، کاملاً منطقی و طبیعی است. درباره هنرنمایی و نقش آفرینی عزیزان در خشکسالی و دروغ که مهدی ماهانی به آن اشاره کرده باید عرض کنم

 

که رفتیم فیلم را دیدیم و در سرتاسر این اثر فاخر هیچ نشانی از هنرنمایی ندیدیم. یک عده فقط داشتند دیالوگ میخواندند و برخی دیگر هم روح مخاطب را سوهان میکشیدند. (گویا فراستیِ درونم بیدار شده است!)
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)آرش نوذری و مادر عزیزش یکی از بهترین سلفی های این شماره را رقم زدند. آرزوی سلامتی داریم برای همه مادر های دوست داشتنی.
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)این هم سلفی محسن خان چاوشی و همکارش محمود شعبانی در داخل ماشین. آفرین به محسن و اراده خوبش. همانطور که شاهد هستید در این چند ماهی که فعالیت نداشت، به خوبی کیلوهای اضافی را از خود دور کرده و دوران آرمانی بازگشته است. 
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)مثلاً سلفیِ* امیرعلی نبویان وهمسر عزیزش با دوربینِ نیما مرادپور. * مثلاً سلفی یک شگرد جدید عکاسی است که در آن سوژه های محترم (منظورم سوژه عکاسی است نه آن یکی سوژه!) دستان خود را در کنار لنز دوربینِ عکاس به گونه ای قرار میدهند که مثلا دارند سلفی می گیرند.
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)امیرعباس گلاب، با طعمِ نوتلا.
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)پیام ادبی الهام حمیدی به مناسبت شروع آبان ماه. الهام خانم پیامتان بسیار شیوا و دل نشین است، فقط اگر بخواهید اینگونه صاف و ساده و با همین روند ادامه دهید قطعاً در آینده ای نه چندان دور با مشکلات عدیده ی روحی، مالی، اجتماعی و سایر معضلات ناشی از بیکاری مواجه خواهید شد! بله! در این سینما و تلویزیون برای بازی و در صحنه بودن رقابت که سهل است، باید آرنولد وار جنگید!
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)یکی از شروط اصلی آنا نعمتی برای هنرنمایی در یک فیلم این است که آن فیلم حتما باید در جشنواره های متعدد اروپایی حضور داشته باشد و شینگن هم که دستتان درد نکند! آنا در فرش قرمز یک جشنواره فیلم در ایتالیا. (ونیز نیست!)
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)برای تستِ سالم بودن پیکسل ها و رنگِ سبز تلویزیون، مانیتور و ال سی دی خود می توانید از این عکسِ بهنام تشکر استفاده کنید. 
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)تولد اتوبوسیِ سیاوش مفیدی در کنار توریست هایی که سیاوش لیدرشان است و دارند با هم خوش میگذرانند. تبریک به سیاوش عزیز. او سال هاست که در کنار بازیگری، به تورلیدری هم مشغول است. 
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)علی کریمی با این پست از هوادارانش خواست که صفحه اینستاگرام میشائیل بالاک ستاره سابق تیم ملی فوتبال آلمان و هم بازیِ علی در بایرن مونیخ را فالو کنند. هواداران هم کم نگذاشتند و چند ده هزار نفری به فالوئر های بالاک اضافه کردند. اقدامی که تشکر کامنتی ستاره آلمانی از علی کریمی را به دنبال داشت. 
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)تورو خدا تعارف نکن رضا جان! تعارف نکن و وارد رقابت شو! برای اینکه بتوانی با شهرام شکوهی رقابت کنی به دو عامل نیاز داری. اول علاقه و اعتماد به نفس، دوم استعداد که شما حالت اول را به خوبی دارا هستی! پس خودت را دستکم نگیر. 
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)مارال فرجاد هم در جشنواره فیلم رم حضور داشت. 
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)حسام نواب صفوی با تمام کسانی در باره ماجرای الویس و باز لورمن و همچنین ماجرای فالوئر های تقلبی پاپیچ او شده بودند، اتمام حجت کرد! 
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)ماهور الوند در نمایی از فیلم “مِلی و راه های نرفته اش” ساخته جدید تهمینه میلانی. این “مِلی” که در عنوان فیلم وجود دارد احتمالاً مخفف ملیکا، ملیحه یا همچین چیزی است و مطمئناً ارتباطی با مسائل ملّی ندارد! 
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)سلفی ساحلی نادر سلیمانی وخانواده محترمش. آقا هومان هم که ماشاالله از لحظا رشد فیزیکی (چه ارتفاع، چه عرض) رقابت شدیدی با درختان سکویا در جنگل های شمال آمریکا دارد. 
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)ترانه اَبَر.
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)نرگس جان خب وقتی اینطوری رفتار میکنی و اینچنین در مقوله غذا خود را در موضع ضعف قرار میدهی، معلوم است که اوضاع همینی که هست، میشود! کمی رعایت کن! 
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)سلفی فرزاد فرزین در کنار پوریا پورسرخ، سروش جمشیدی و امین محمودی. نکته قابل توجه عکس این است که فرزاد در کپشن فقط به پوریا اشاره کرده و سروش جمشیدی و امینمحمودی برایش نقش دو رهگذر (حالا نخواستم از لفظ هویج استفاده کنم!) را ایفا میکنند. یا شاید هم خواسته بگوید که او با این دو عزیز رفاقتی ندارد و به زور خودشان را در سلفی او و پوریا چپانده اند!
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)ارشان جان خواجه امیری، هر روز “تو دل برو تر” از دیروز! 
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)متین ستوده، آزاده زارعی، مریم خدارحمی و سمیرا حسینی به عنوان بخشی از اعضای تیم فوتسال بانوان هنرمند با این سلفی اعلام کردند که تیم منتخب تهران را شکست داده اند! موضوعی که هیچ فیلم و یا خبر مرتبطی با آن نشر نشده است و تنها سند موجود همین صفحه اینستاگجرام عزیزان میباشد. لذا پس احتمال “خالی بودن” آنچه در صفحه عزیزان “بسته شده است” وجود دارد!
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)لحظاتی پس از آپلود این عکس توسط علی اوجی روی اینستاگرام، تمامی خانم های هنرمند، تمامی عکس های “شال در هوای” خود را حذف کردند. حتی چند مورد دی اکتیو هم گزارش شده! (بنده خدا تمامی عکس هایش شال در هوا بوده!) 
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)رپورتاژ آگهی محمدرضا گلزار برای علی کریمی در صفحه اینستاگرامش. اتفاقی که قطعا پاسخ خواهد داشت و باید منتظر جواب آن در صفحه علی کریمی باشیم. 
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)سلفی اشکان خطیبی در کنار کوکو و بُمبی. در این عکس کوکو کارش تمام شده است ولی مقداری از کار بمبی هنوز باقیمانده! 
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)افسانه پاکرو، با این عکس از دوران هنرآموزی اش در محضر زنده یاد استاد عباس کیارستمی در شرق دور، یاد و خاطره عالیجنابِ سینما را گرامی داشت. روحشان همیشه شاد و در آرامش باشد. 
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)بهنوش بختیاری و یک طومار اینستاگرامی دیگر. کامل نخواندمش ولی با یک نگاه گذرا قابل تشخیص بود که در آن از یکی از همکاران عزیزش شکایت کرده است، همکاری که حال و اوضاع بهنوش را به درمانگاه و سرم قندی کشانده.

 

قطع تصاویرِ ما در این مطالب نتوانست مقدار بیشتری از این طومار را پوشش دهد، در صورت تمایل برای خواندن ادامه آن میتوانید به صفحه…شرمنده! همین الآن خبر رسید که طومار مذبور از صفحه خانم بختیاری حذف شده است! لذا پس فقط همین می ماند و بس!ضمن آرزوی سلامتی برای بهنوش بختیاری، شما را تا مطلب فردا به خداوند بزرگ میسپارم.
اخبار داغ بازیگران و سوپراستارهای ایرانی (134)

 

برترین ها