پارس ناز پورتال

اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)

اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)

اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)

شما می توانید آخرین عکس های جالب و دیدنی منتشر شده از افراد مشهور ایرانی را در مجموعه زیر مشاهده کنید.

 

اولین روز کلاس مربیگری حرفه ای در تهران که حضور ستاره های تازه “فارغ الفوتبال” شده از حاشیه های قابل توجه آن بود. حضور عزیزانی مثل علی کریمی، جواد کاظمیان، علیرضا نیکبخت، محمد محمدی، فرزاد آشوبی و خیلی های دیگر این نوید را به فوتبال ایران میدهد که در سال های آتی کلی هیجان و حاشیه ی مدرن در سطح مربیگری تیم ها خواهیم داشت!

اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)کلامت صحیح رضا جان، ولی بد نیست یک سر به بچه های چاله میدون و قلعه حسن خان بزنی. شاید پس از بازگشت نظرت نسبت به این باوری که نوشتی کمی تغییر کرد. البته اگر برگشتی از این اماکن وجود داشته باشد!

اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)غم پرواز پدر چیزی نیست که بتوان با کلمات و در قالب تسلیت از آن کاست و همدردی کرد. امیدِ عزیز، برایت آرزوی صبر داریم، همین.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)حامد بهدادِ کوچک در حال خوردن این نوشابه بود که ناگهان به قطرات پایانی آن رسید و با خشم و فریاد، آن را به زمین کوبید و گفت: “مَن این نوشابه رو نمیخوااام!”. همانجا بود که حمید سمندریان از دور او را دید و خیالش از ایفا کننده نقش های روانی و “زود از کوره در رو!” در سال های آینده سینما، راحت شد.

اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)رضا رویگری در حالِ ورزش و تمرین است تا به دوران اوج خود بازگردد. رضا جان، حرکات تقویتیِ عضلات فیله و کمر را فراموش نکن!
اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)یغما گلرویی هم بیست سال پیش به صورت اتفاقی یک عکس با حسین پناهی گرفته و به طور میانگین هر 4 روز یک بار آن را پست می کند. پیشنهاد میکنیم یغما این بار که قصد پست کردنِ آن را داشت حداقل آن را Rotate کند تا جای دو عزیز در چپ و راست تصویر عوض شود و خیال کنیم عکسی دیگر است! یا مثلاً سیاه و سفیدش کند!
اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)یکی از همان بچه هایی که در بالا به رضا عطاران گفتیم! الآنش را ببین و تا ته بچگی اش برو!
اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)حمید ماهی صفت، کمدین و شومَن کهنه کار کشورمان که سال های سال سوپراستارِ سی‌دی فروش های چهارراه ها بود و خنده را میهمان خانه های مردم می کرد. در این جا هم در کنار دختر عزیزش سارا خانم در جشن تولد ایشان، این عکس را گرفته است.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)وقتی سرِ نقش اول نمایش، دعوا می شود.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)مهدی مهدوی کیا عکسی قدیمی از دورات حضورش در هامبورگ به اشتراک گذاشت. دورانی که اصلاه کوتاه نبود و 8 سال طول کشید.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)محسن چاووشی پس از چند هفته پست نگذاشتن احساس کرد یک عکس از نیمرخش میتواند برای هواداران جذاب باشد.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)این هم از گریمِ هالووینِ امیر نوری :))
اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)صحنه ای تکراری در سریال های ایرانی که برای رعایت اصل عدم حضور دو غیر همجنس در محیط های بسته و درب دار، طراحی و کارگردانی میشود. خوراکش هم دیالوگ های نوشته شده توسط سعید نعمت الله است که البته این سریال را او ننوشته است!
اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)میلاد کی مرام، السا فیروزآذر و این دوست عزیز در شت صحنه فیلم “مَلی خانم” که به جشنواره خواهد رسید. البته اگر توسط هیئت انتخاب جشنواره رد نشود!
اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)اساتید هنر را خوب آمدی محسن جان! بازیگر شدن ات هم مبارک، امیدوارم این تجربه ی هنری بتواند حداقل در شادی های پس از گلت تاثیر گذار باشد!
اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)این ژست سحر قریشی جز اینکه بخواهد بگوید “خاک پام هستین” و “اگه بخوام راحت لهتون میکنم!” چه مفهوم دیگری میتواند داشته باشد؟!
اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)عجب عکسی!
جعفر خان پناهی، مانی جان حقیقی، استاد کیمیایی و عالیجناب کیارستمی در حال قدم زدن در حال و هوای پاییزیِ ملموس در عکس، به منظور ساخت تیتراژ فیلم “سرباز های جمعه” شاهکار ماندگار استاد کیمیایی.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)مهدی سلوکی در گریم کاراکتر یک جوان سر به راه و “پر از سوال” در کار جدیدش که اشاره ای به آن نشده است.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)امیر جان تتلو در “صاف و صوف تایم” :))
اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)این هم عکسی از فیلم “نهنگ عنبر 2” که خیلی شیک آخر داستان را لو داده است.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)عکسِ آتلیه ای – لوستری از زهره فکور که اخیراً عضو اینستاگرام یا به قول امیرحسین مدرس “اینستای گِرامی” شده است!
اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)جلیل فرجاد، یکی دیگر هنرمندانی که به کمپین قدیمی “نه به ریش تراش” پیوسته است.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)مهدی پاکدل پس از گذارندنِ یک “صاف و صوف تایم”ِ حسابی! همانطور که ملاحظه میکنید مهدی در این عکس حلقه بدست دارد، لذا از عزیزان دلسوزی که در اینستاگرام کمپین آشتی کنون برای این زوج به راه انداخته اند، خواهش میکنم اندکی تاًمل کنند شاید بدون دخالت و به زحمت افتادن آن ها قضیه ختم به خیر شد!
اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)سپیده خداوردی و حجت اشرف زاده در مطب یک دکتر، در حال انتظار برای رسیدنِ نوبت لمینیت دندانشان.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)امیر کربلایی زاده در یک نمایش جدید به صورت همزمان قرار است نقش داداش کایکو و میتی کومان را بازی کند که برایش آرزوی موفقیت داریم.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)عکس آتلیه ای علی سرابی و مارال بنی آدم که کماکان منتظر رسانه ای شدنِ خبرشان هستیم!
اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)– دسته گل میخواین یا گلدون؟

+ هیکدوم، میخوام عکس بگیرم برای تقدیم به عزیزانم.

– سریع تر پس.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)عکسی قدیمی از آرش ظلی پور که در آن خیلی اتفاقی مطابق مدِ امروز لباس پوشیده است!
اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)سلفی علیرضا رئیسی و بهروز جان بقایی به همراه یکی از آثار ماندگار پابلو پیکاسو در بک گراندِ تصویر.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)سریال جشن تولد های شبنم قلیخانی با این جشن دوستانه شروع شده و در قسمت های بعد با جشن های غیر دوستانه، همکارانه، همکلاسیانه، خانوادگیانه و عشقولانه در خدمتتان خواهیم بود.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)علی علیپور بازیکن جوان پرسپولیس روز گذشته حس شیرین پدر شدن را تجربه کرد و صاحب یک فرشته به نام شنتیا شده است. قدم این کوچولو به علی و همسرش خیرباش میگوییم. علی جان ای کاش صبر میکردی بند نافِ بچه می افتاد و بعد برایش صفحه در اینستاگرام باز میکردی!
اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)غواصی هم رفته رفته دارد در کنار اسکی، بانجی جامپینگ، آفرود، پاراگلایدر و پارالل سواری به یکی از تفریحات لاکچری عزیزان اضافه میشود.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)خداوند این دوستانِ خوش هنر و کاربلد را برای هم و برای سینمای ایران حفظ کند.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)بزرگمهر حسینپور در کنار استاد کامبیز درم بخش این عکس را گرفت، عکسی که در گالری آثار ایشان گرفته شده است و یک گالری فوق العاده دیدنی برای علاقه مندان به تابلو های هنری است. تنها موردِ عکس، ژست عزیزان است که آدم یاد مراسم عروسیِ خارجی ها می افتد، هنگامی که ساقدوش دست عروس را میگیرد و او را وارد تالار کلیسا می کند :))
اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)یک روز تلخِ دیگر در تاریخ هنر بازیگری. میترسم فردا پس فردا آقا بهرام خشکشویی سر کوچه مان را هم در یک سریال ببینم!
اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)سلفی شهرزاد کمالزاده در کنار سروش جان جمشیدی در پشت صحنه کار جدیدشان که در شهر زیبای محلات در حال ضبط است.

اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)مجید یاسر و دختر عزیزش آریسا خانم در حال نشان دادنِ انگشت شست خود به نشانه “لایک” در پرواز فرست کلاسشان. این عکس اگر 15 سال پیش گرفته میشد و پست میشد، در کل اینستاگرام خون به پا میشد!
اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)هانیه خانم توسلی محو در زیبایی های دره ستارگان قشم که بدون شک یکی از خاص ترین و هیجان انگیز ترین دره های طبیعی دنیاست که متاسفانه هیچ نگاهِ مثبتی از لحاظ فراهم کردن بستر جذب توریست خارجی به آن نشده است.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)عکسی سوررئال از استاد جمشید مشایخی و ناظم دوران مدرسه اش! خداوند هر دو عزیز را حفظ کند.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)میهمان ویژه شب گذشته “می سی سی پی نشسته میمیرد”، بانو فاطمه معتمد آریا بود که این عکس را در پایان نمایش در کنار ویشکا و سجاد گرفت.

اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)سلفی سپند امیرسلیمانی در کنار امیر آقایی و کوروش تهامی، صرفاً برای اینکه بدانیم این سه عزیز دیشب در کنار هم بوده اند. همین!
اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)یکی از کم سوژه ترین مطالب چند وقت اخیرمان با این سلفی احسان خواجه امیری در راهِ کانادا به پایان خود رسید. تا شنبه خداوند یار و نگهدارتان.
اخبار داغ بازیگران و ستاره های معروف ایران (143)

 

برترین ها