پارس ناز پورتال

اخبار جشن تولد چهره های مشهور هالیوود

اخبار جشن تولد چهره های مشهور هالیوود

اخبار جشن تولد چهره های مشهور هالیوود

جشن تولد گرفتن برای ستاره ها می تواند بسیار جذاب باشد،آن ها با محبوبیتی که دارند می توانند برای مردم مهم شوند. طی هفته ای که گذشت بسیاری از ستاره ها زادروزشان را جشن گرفتند: از اسکارلت جوهانسون بگیرید تا ریدلی اسکات. در اینجا نگاهی به نکات و حقایق جالب زندگی ستاره هایی که در هفته پیش به دنیا آمدند می اندازیم.

 

اسکارلت جوهانسون 32 ساله شد

اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) زاده 22 نوامبر 1984 مدل، خواننده و بازیگر آمریکایی است که اولین بازی سینمایی اش در فیلم «شمال» (1994) بود و پس از آن در سال 1996 در فیلم «مانی و لو» ظاهر شد و با نقش هایی که در فیلم های «نجواگر اسب» (1998) و «دنیای روح» (2001) بازی کرد،

 

توانست تحسین و شهرت بدست آورد. وی با فیلم «دختری با گوشواره مروارید» (2003) و فیلم «گمشده در ترجمه» (2003) ساخته سوفیا کوپولا به نقش های بزرگسالان روی آورد و برای فیلم «گمشده در ترجمه» برنده جایزه بفتای بهترین بازیگر نقش اصلی زن شد.
اخبار جشن تولد چهره های مشهور هالیوودفیلم های بعدی او شامل «ترانه عاشقانه ای برای بابی لانگ» (2004)، «امتیاز نهایی» (2005) ساخته وودی آلن، «جزیره» (2005)، «کوکب سیاه» (2006)، «پرستیژ» (2006)، «دختر دیگر بولین» (2008)، «ویکی کریستینا بارسلونا» (2008)، «با تو حال نمی کند» (2009)، «دان جان» (2013)، «او» (2013)، «زیر پوست» (2013) و «لوسی» (2014) می شوند.

 

از سال 2010 تا به امروز جوهانسون کاراکتر بیوه سیاه را در دنیای سینمایی مارول ایفا می کند. در سال 2016، سه فیلم به نام های «کتاب جنگل»، «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» و «آواز بخوان» از او اکران شد. برای سال 2017 میلادی شاهد اکران فیلم های «شبحی در پوسته»

 

و «آن بدن را تکان بده» با بازی جوهانسون خواهیم بود. وی جایزه تونی بهترین بازی توسط بازیگر زن در یک نمایشنامه را برای نمایش برادوی «نمایی از روی پل» از آرتور میلر کسب کرد. به عنوان یک خواننده نیز وی تابحال دو آلبوم به نام های Anywhere I Lay My Head و Break Up منتشر نموده است.

 

اسکارلت جوهانسون یکی از نمادهای جذابیت مدرن دنیای هالیوود محسوب می شود و غالباً شاهد هستیم که نام او در صدر فهرست جذابترین زنان دنیا قرار می گیرد. در جولای 2016 وی پردرآمدترین بازیگر زن آمریکای شمالی و دهمین بازیگر زن پر درآمد تمام دوران ها شد و فیلم هایش بیش از 3.3 میلیارد دلار فروش داشته اند.

 

ظاهر فیزیکی و شخصیت جوهانسون اغلب در صدر فهرست معیارهای مردان در ایالات متحده و بریتانیا است. مجله ماکسیم او را بین سال های 2006 تا 2014 در لیست 100 بازیگر جذاب خود قرار داد.در نوامبر 2006 مجله اسکوآیر او را جذابترین زن زنده دنیا نامید و تنها کسی است که تابحال دو بار این عنوان

 

را از سوی این مجله کسب کرده است. در سال 2010 مجله GQ او را «زیبای سال» نامید و در سال 2011، مجله Men’s Healt اسکارلت را یکی از 100 زن جذاب تمام ادوار خواند. مجله FHM نیز جوهانسون را از سال 2005 تابحال در لیست 100 سلبریتی زن جذاب خود قرار داده است.

 

«اسکار-جو» لقبی است که رسانه ها و طرفداران به جوهانسون داده اند، هرچند خودش بارها اظهار داشته که از این نام مستعار خوشش نمی آید و آن را «وحشتناک» نامیده است. وی خود را یهودی می داند و هم کریسمس و هم حنوکا را جشن می گیرد. از سال 2001 تا 2002 اسکارلت

 

با جک آنتونوف گیتاریست کنونی گروه موزیک Fun دوست بود. پس از آن با جاش هارتنت آشنا شد که رابطه آنها تا سال 2006 به مدت دو سال ادامه داشت. هارتنت دلیل جدایی شان را زندگی پر مشغله هر دویشان عنوان کرد.
اخبار جشن تولد چهره های مشهور هالیووددر سال 2007 بود که رایان رینولدز، بازیگر کانادایی، وارد زندگی اش شد و در مه 2008 آنها نامزد کردند. در سپتامبر 2008 این زوج در مراسمی خصوصی در توفینوی بریتیش کلمبیا ازدواج کردند. آنها خانه ای 2.8 میلیون دلاری در لوس آنجلس خریدند. ولی در دسامبر 2010 جدایی شان را اعلام کردند و طلاق شان در جولای 2011 قطعی شد.

 

پس از جدایی از رینولدز، جوهانسون با شان پن آشنا شد، که این دوستی پر سر و صدا ولی کوتاه تا ژوئن 2011 ادامه داشت. رابطه یک سال و نیمه این خانم بازیگر با نیت نیلور مدیر تبلیغاتی در اکتبر 2012 پایان یافت. در نوامبر 2012، جوهانسون با رومن دوریاک فرانسوی، مالک یک آژانس تبلیغاتی مستقل دوست شد

 

که در سپتامبر 2013 این دو نامزد کردند. در سال 2014 این زوج اعلام کردند که صاحب دختری شده اند که نامش را رز دوروتی دوریاک گذاشته اند. در اکتبر 2014 این زوج در فیلیپزبرگ مونتانا رسماً ازدواج کردند.
اخبار جشن تولد چهره های مشهور هالیووددر ماه سپتامبر 2011، رسانه های خبری اعلام کردند که تلفن همراه اسکارلت جوهانسون هک شده و عکس های خصوصی او در اینترنت منتشر شده است. با پیگیری اف بی آی، کریستوفر چنی دستگیر شده و مجرم شناخته شد و به 10 سال زندان محکوم شد. دارایی خالص اسکارلت جوهانسون 100 میلیون دلار برآورد شده است.

 

مایلی سایرس 24 ساله شد
مایلی ری سایرس (Miley Cyrus) با نام اصلی دِستینی هوپ سایرس، زاده 23 نوامبر 1992، بازیگر، خواننده پاپ و ترانه سرای آمریکایی است که در فرانکلین تنسی به دنیا آمده و بزرگ شده است. او در کودکی نقش های کوچکی در سریال «داک» و فیلم «ماهی بزرگ» بازی کرد.

 

با کاراکتر مایلی استوارت در سریال تلویزیونی «هانا مونتانا» در سال 2006 محصول شبکه دیزنی بود که او تبدیل به بُت نوجوانان شد، علاوه بر او پدرش بیلی ری سایرس نیز در این سریال بازی می کرد.
اخبار جشن تولد چهره های مشهور هالیوودبه دنبال موفقیت این سریال، در اکتبر ۲۰۰۶ یک سی دی شامل ۸ ترک که توسط مایلی سروده شده و مربوط به ترانه‌های این سریال می‌شد به بازار عرضه شد. وی در سال 2007 رتبه هفدهم در رده‌بندی مربوط به پردرآمد ترین هنرمندان تازه کار زیر ۲۵ سال را با درآمد سالیانه بالغ بر ۳/۵ میلیون دلار آمریکا به خود اختصاص داد.

 

سایرس در ژوئن ۲۰۰۷ با انتشار آلبوم Meet Miley Cyrus حرفه موسیقی را به طور مستقل آغاز کرد که شامل تک آهنگی با نام See You Again بود که اولین ترانه وی در ۱۰ ترانه برتر به حساب می‌آید. این ترانه به مایلی کمک کرد تا از رادیو دیزنی به ۴۰ ترانه برتر رادیوی اصلی گذار پیدا کند و باعث شد راه برای هنرمندان دیزنی در عرصه‌های بالاتر باز شود.
اخبار جشن تولد چهره های مشهور هالیووددومین آلبوم او با عنوان Breakout در ژوئیه ۲۰۰۸ منتشر شد که در حقیقت اولین آلبوم او بدون ترانه‌های متن سریال «هانا مونتانا» محسوب می‌شد. هر دوی این آلبوم ها با استقبال گرمی از طرف بیلبورد ۲۰۰ مواجه شدند و در صدر این فهرست قرار گرفتند. در واقع مایلی تنها خواننده زنی است

 

که قبل از سن ۲۱ سالگی دارای ۵ آلبوم نامبر وان در چارت بیلبورد ۲۰۰ می‌باشد. در سال ۲۰۰۸ او در فیلمی با عنوان Hannah Montana & Miley Cyrus: Best of Both Worlds Concert ایفای نقش کرد. مایلی در سال ۲۰۱۳ آلبومی به نام Bangerz به همراه دو تک‌آهنگ We can’t stop و Wrecking Ball منتشر کرد

 

که به ترتیب موفق به کسب رتبه اول و دوم چارت 100 آهنگ برتر بیلبورد شدند و موزیک موزیک ویدیوهای آن‌ها موفق به شکستن رکورد vevo برای تعداد بازدید در ۲۴ ساعت شدند. در همین سال MTV مایلی را به عنوان «هنرمند سال» انتخاب کرد و او را با لقب ملکه جدید پاپ معرفی کرد.

 

مایلی همچنین در سال ۲۰۰۸ در انیمیشن «بولت» صداپیشگی نمود و ترانه‌ای به همراه جان تراولتا برای آن خواند که باعث شد نامزدی گلدن گلوب را به دست آورد. او در فیلم های دیگری از جمله «ترانه آخر»، «مأموریت مخفی»، «خنده با صدای بلند»، «شب قبل»، «کریسمس بسیار ماری» بازی کرده است.

 

مایلی در سال ۲۰۰۸ در فهرست 100 شخصیت تأثیرگذار جهان در سال 2008 از سوی مجله تایم قرار گرفت. مجله فوربس نیز او را در لیست 100 هنرمندی که درآمدی بیش از ۲۵ میلیون دلار آمریکا دارند به عنوان سی و پنجمین نفر انتخاب کرد.
اخبار جشن تولد چهره های مشهور هالیوودسایرس رابطه ای دو ساله با تایلر پوزی (بازیگر) داشت. به گفته خود او، نیک جوناس (بازیگر/خواننده) بین ژوئن 2006 تا دسامبر 2007 با او دوست بود. رابطه او با جوناس و همچنین دوستی اش با دیگر ستاره های شبکه دیزنی یعنی سلنا گومز و دمی لواتو باعث شد که توجه رسانه ها و مطبوعات را به شدت به خود جلب کند.

 

در مارس 2016 بعد از ماه ها گمانه زنی معلوم شد که سایرس رابطه اش با لیام همسورث، همبازی اش در فیلم «ترانه آخر» را از سر گرفته و در همان ماه اعلام شد که سایرس قرارداد داوری در فصل یازدهم برنامه The Voice به جای گوئن استفانی امضا کرده و جوانترین داور تاریخ این برنامه شده است.

 

در اکتبر 2016 سایرس با حضور در برنامه الن دی‌جنرس اظهار داشت که حلقه نامزدی لیام همسورث که به دست دارد واقعی است و آنها دوباره نامزد شده اند. دارایی خالص مایلی سایرس 200 میلیون دلار برآورد شده است.

 

تینا ترنر 77 ساله شد
تینا ترنر (Tina Turner) با نام اصلی آنا مای بولاک، زاده 26 نوامبر 1939، خواننده، رقصنده، بازیگر و نویسنده آمریکایی-سوئیسی است که حرفه او بیش از نیم قرن ادامه داشت و برایش افتخارات، جوایز و شهرت بسیاری به همراه داشت. او که در جنوب شرقی ایالات متحده به دنیا آمده و بزرگ شده،

 

در سال 2013 شهروند سوئیس شد و تابعیت آمریکا را کنار گذاشت. وی اواسط دهه پنجاه حرفه موسیقی را با ایکه ترنر آغاز کرد و اولین آهنگش در سال 1958 منتشر شد. موفقیت ترنر با ایکه با آهنگ هایی مانند A Fool in Love، River Deep – Mountain High، Proud Mary، Nutbush City Limits، همراه شد.

 

وی در زندگی نامه ای که با عنوان «من، تینا» منتشر کرد به چندین مورد خشونت توسط ایکه قبل از جدایی شان در سال 1976 و طلاق شان در سال 1978 اشاره کرد.
اخبار جشن تولد چهره های مشهور هالیوودپس از طلاق از ایکه ترنر، او با اجراهای زنده، حرفه موسیقی اش را از نو ساخت. اوایل دهه هشتاد بود که با یک سری آهنگ های موفق، بازگشت بزرگی را آغاز کرد و تک آهنگ Let’s Stay Together را در سال 1983 منتشر نمود و بعد از آن آلبوم سولوی پنجمش با عنوان Private Dancer در سال 1984 منتشر شد

 

که موفقیتی بین المللی را تجربه کرد. آهنگ What’s Love Got to Do with It سینگل اصلی او سه جایزه گرمی از جمله جایزه گرمی آهنگ سال را برایش به ارمغان آورد. موفقیت سولوی او با آلبوم های مولتی پلاتینوم Break Every Rule و Foreign Affair و سینگل هایی مانند We Don’t Need Another Hero، The Best، و همچنین آهنگ GoldenEye برای فیلم جیمز باند با همین نام ادامه پیدا کرد.
اخبار جشن تولد چهره های مشهور هالیوودعلاوه بر موسیقی، ترنر در چند فیلم نیز به عنوان بازیگر موفق ظاهر شد و در موزیکال راک «تامی» محصول سال 1975 نقش اسید کوئین را بازی کرد و در فیلم اکشن «مکس دیوانه فراتر از طوفان» (1985) با مل گیبسون همبازی شد. ترنر که یکی از پرفروش ترین هنرمندان عرصه موسیقی تمام ادوار محسوب می شود،

 

لقب «ملکه راک اند رول» را دریافت کرده است و با دریافت یازده جایزه گرمی موفق ترین خواننده زن راک اند رول است. دارایی خالص تینا ترنر 200 میلیون دلار برآورد شده است.اخبار جشن تولد چهره های مشهور هالیوود27 نوامبر، زادروز بروس لی
لی جان-فان، با نام حرفه ای بروس لی (Bruce Lee)، زاده ۲۷ نوامبر 1940 و درگذشته به تاریخ 20 جولای 1973، بازیگر، استاد هنرهای رزمی، فیلسوف، فیلمساز و بنیانگذار روش رزمی جیت کان دو است. وی فرزند لی هوی چون، ستاره اپرای کانتونی است. مفسرین، منتقدین، رسانه ها و دیگر استادان هنرهای رزمی،

 

او را یکی از تأثیرگذار ترین رزمی کاران تمام ادوار و نماد فرهنگی قرن بیستم می دانند. از بروس لی اغلب به خاطر کمک به تغییر در نحوه به تصویر کشیدن آسیایی ها در فیلم های آمریکایی یاد می شود.
اخبار جشن تولد چهره های مشهور هالیوودلی در محله چینی‌های سانفرانسیسکو در کالیفرنیا به دنیا آمد، اما در هنگ کنگ بزرگ شد و در ۱۸ سالگی دوباره برای تحصیل در دانشگاه به سانفرانسیسکو بازگشت. فیلم‌های رزمی که او در سینمای هالیوودی و سینمای هنگ کنگ بازی کرد، موجب ارتقای سطح فیلم های رزمی هنگ کنگ شد

 

و تحسین عامه را برانگیخت و موجی از علاقه‌مندی به فیلم‌های هنرهای رزمی چینی را در جهان غرب به وجود آورد. کارگردانی و جو فیلم‌های او هم بر روی هنرهای رزمی و هم بر روی فیلم‌های رزمی چه در هنگ کنگ و چه در بقیه جهان تأثیر گذاشت. لی به یک چهره نمادین تبدیل شد به خصوص برای چینی‌ها، زیرا در فیلم‌هایش به عنوان افتخار ملی برای چین و ملی‌گرایی چینی ظاهر شد. 

 

بروس لی از ۱۳ سالگی شاگرد ییپ من استاد وینگ چون کونگ‌فو شد. پس از ورود به آمریکا آموزش هنر رزمی خود با نام جان فن کونگ‌فو را آغاز کرد. او هرچند در وینگ چون آموزش دیده بود، اما به پیروی از یک سبک اعتقاد نداشت و معتقد به استفاده از بهترین تکنیک‌ها از سبک‌های مختلف رزمی بود.

 

از آن جایی که به مطالعه فراوان در خصوص انواع سبک‌های رزمی می‌پرداخت، از این رو با تمامی سبک‌های مبارزه غربی و شرقی آشنایی کامل داشت.
اخبار جشن تولد چهره های مشهور هالیوودلی به خاطر بازی در پنج فیلم بلند مشهور است: «رئیس بزرگ» (1971) و «مشت خشم» (1972) ساخته لو وی، «راه اژدها» (1972) ساخته گلدن هاروست، «اژدها وارد می شود» (1973) ساخته گلدن هاروست و وارنر برادرز و «بازی مرگ» (1978) هر دو به کارگردانی رابرت کلوز. لی در تمام دنیا تبدیل به چهره ای آیکونیک شده بود،

 

به خصوص در میان چینی ها، زیرا میهن پرستی چینی را در فیلم هایش به تصویر می کشید. وی هنر وینگ چون را درس می داد که بعدها آن را با تأثیرات دیگری از منابع مختلف ترکیب کرد و فلسفه هنرهای رزمی شخصی خودش را ساخت که بعدها آن را جیت کان دو نامید.

 

در دانشگاه واشینگتن بود که او با لیندا امری آشنا شد و در اوت 1964 با او ازدواج کرد که این زوج صاحب دو فرزند به نام های برندون لی و شنون لی شدند. بروس لی تابعیت هنگ کنگ و آمریکا را داشت و در جولای 1973 در سن 32 سالگی از دنیا رفت. دارایی خالص بروس لی 10 میلیون دلار برآورد شده است

 

اد هریس 66 ساله شد
ادوارد آلن “اد” هریس (Ed Harris) زاده 28 نوامبر 1950، بازیگر، تهیه کننده، کارگردان و فیلمنامه نویس آمریکایی است که به خاطر بازی در فیلم هایی مانند «مردان واقعی» (1983)، «ورطه» (1989)، «گلن‌گری گلن راس» (1992)، «نیکسون» (1995)، «صخره» (1996)، «قدرت مطلق» (1997)،

 

« ذهن زیبا» (2001)، «دشمن پشت دروازه ها» (2001)، «رادیو» (2003)، «سابقه خشونت» (2005)، «رفته عزیزم رفته» (2007)، «راه بازگشت» (2010)، «مردی روی لبه» (2012)، «جاذبه» (2013)، «برف‌شکن» (2013)، «فرار در سراسر شب» (2015) و اخیراً در «قوانین صدق نمی کنند» شناخته می شود.

 

جدیدترین پروژه های او برای سال 2017 فیلم های «ژئوطوفان» و «مادر» هستند. در حال حاضر هریس در سریال درام علمی-تخیلی «وست‌ورلد» محصول شبکه اچ بی او، و همچنین در سریال درام «یک درصد» محصول شبکه استارز و ساخته آلخاندرو اینیاریتو ایفای نقش می نماید.
اخبار جشن تولد چهره های مشهور هالیوودوی تابحال سه بار نامزد جایزه اسکار برای بهترین بازیگر مرد در نقش مکمل در فیلم های «آپولو 13» (1995)، «ترومن شو» (1998) و «ساعت ها» (2002) شده است. وی نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای نقش جکسون پولاک در فیلم «پولاک» (2000) شد که اولین تجربه کارگردانی خودش نیز بود.

 

هریس جایزه گلدن گلوب را برای بازی در نقش جان مک‌کین در فیلم «تغییر بازی» (2012) شد و در سال 2015 ستاره خودش را در پیاده روی مشاهیر هالیوود گرفت.
اخبار جشن تولد چهره های مشهور هالیووددر نوامبر 1983 با ایمی مادیگان (هنرپیشه) ازدواج کرد و آنها دختری به نام لیلی دولورس هریس دارند که در سال 1993 به دنیا آمد. اد هریس به جدی بودن در صحنه مشهور است. در سال 2006 در مصاحبه با ژورنالیستی گفته بود: «مسخره بازی را دوست ندارم… به همین خاطر فکر می کنم یک آدم جدی حساب می شوم.» دارایی خالص اد هریس 28.5 میلیون دلار برآورد شده است.

اخبار جشن تولد چهره های مشهور هالیوودرایان گیگز 43 ساله شد
رایان جوزف گیگز (Ryan Giggs) زاده 29 نوامبر 1973، مربی فوتبال و فوتبالیست سابق ولزی است که یکی از مالکین باشگاه سالفورد سیتی نیز هست. وی در کل دوران حرفه ای فوتبالش برای منچستر یونایتد توپ زد. در حال حاضر او دستیار مربی این تیم است و به عنوان پر افتخار ترین فوتبالیست

 

تاریخ بریتانیا شناخته می شود. گیگز طی سال‌های حضورش در تیم اصلی منچستر یونایتد توانسته است به سیزده عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس، دو عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، چهار عنوان قهرمانی جام حذفی انگلیس، هشت عنوان قهرمانی جام اتحادیه، یک عنوان قهرمانی سوپر کاپ اروپا، یک عنوان قهرمانی جام بین قاره ای و یک عنوان قهرمانی جام باشگاه های جهان دست یابد.
اخبار جشن تولد چهره های مشهور هالیووددر نظرسنجی اینترنتی وبسایت اتحادیه فوتبال انگلیس که به مناسبت بیستمین سال برگزاری لیگ برتر انگلیس در سال ۲۰۱۲ برگزار شد، رایان گیگز به عنوان بهترین بازیکن تاریخ لیگ برتر انگلیس انتخاب شد. او پس از برکناری دیوید مویس در آوریل ۲۰۱۴ به صورت موقت هدایت و سر مربیگری منچستر یونایتد

 

را در ۴ بازی پایانی لیگ برتر به عهده گرفت. گیگز سرانجام در پایان فصل ۲۰۱۳/2014 و همزمان با اعلام سرمربیگری لوئیس فن خال در منچستر یونایتد با نوشتن نامه‌ای به طور رسمی خداحافظی‌اش از میادین فوتبال را اعلام کرد.
اخبار جشن تولد چهره های مشهور هالیووددر سپتامبر 2007 او با استیسی کوک که مدتها بود شریک زندگی اش بود، در مراسمی خصوصی ازدواج کرد. آنها دو فرزند دارند که هر دو در سالفورد به دنیا آمدند و در ورسلی زندگی می کنند. دارایی خالص رایان گیگز 60 میلیون دلار برآورد شده است.

اخبار جشن تولد چهره های مشهور هالیوودآنا فاریس 40 ساله شد

آنا کی فاریس (Anna Faris) زاده 29 نوامبر 1976، بازیگر و تهیه کننده آمریکایی و همسر کریس پرت است که به عنوان بازیگر و کمدین در چندین فیلم کمدی در طول حرفه بازیگری اش، شناخته شده است. نقطه عطف حرفه او، نقش سیندی کمپل در «فیلم ترسناک» (2000) بود که بعد

 

از آن چند دنباله برای آن ساخته شد و او در سه دنباله بعدی آن نقش آفرینی نمود و چهارمین فیلم از این سری در سال 2006 اکران شد. او همچنین در فصل آخر سیتکام تلویزیونی «دوستان» در سال 2004 نقش دائمی داشت. از سال 2000 به بعد، وی در نقش های مکملی در فیلم های «گمشده در ترجمه» (2003) و

 

«کوهستان بروکبک» (2005) و غیره بازی کرد و در کمدی های مختلفی از جمله «دختران داغ» (2002)، «انتظار…» (2005)، «فقط دوست» (2005) و «نامزد سابق من» (2006) ظاهر شد.
اخبار جشن تولد چهره های مشهور هالیوودبرای بازی در کمدی سیاه «صورت خندان» (2007) و فیلم «هاوس بانی» (2008) بود که تحسین منتقدین را برانگیخت و تبدیل به ستاره شد و نامزدی جایزه فیلم MTV را برای بهترین بازی کمدی به دست آورد. فاریس صداپیشگی را هم تجربه نموده و در انیمیشن های «ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی»

 

و «آلوین و سنجاب ها» و دنباله های آنها همکاری داشته است. پس از آن نقش هایی در فیلم سیاسی «دیکتاتور» (2012) و کمدی رمانتیک «یک سال به آن وقت می دهم» (2013) ایفا کرد. فاریس از سال 2013 تابحال در سیتکام «مامان» محصول شبکه سی بی اس نقش کریستی پلانکت را بازی می کند.

 

این سریال باعث شد که تحسین عموم مردم و منتقدین به سوی او سرازیر شود دو نامزدی جایزه انتخاب مردم هم نصیبش شود.
اخبار جشن تولد چهره های مشهور هالیوودوی در سال 1999 با بن ایندرا (بازیگر) آشنا شد و در ژوئن 2004 ازدواج کردند. در آوریل 2007 فاریس تقاضای طلاق داد و علتش را اختلافات آشتی ناپذیر عنوان کرد. اوایل سال 2007 بود که او با کریس پرت آشنا شد و آنها خیلی زود نامزد شدند. این زوج در جولای 2009 در مراسمی کوچک در بالی اندونزی ازدواج کردند.

 

آنها پسری به نام جک دارند که در اوت 2012 به دنیا آمد و نه هفته زود به دنیا آمد. فاریس و خانواده اش در هالیوود هیلز در لوس آنجلس زندگی می کنند. دارایی خالص آنا فاریس 20 میلیون دلار برآورد شده است.
اخبار جشن تولد چهره های مشهور هالیوودریدلی اسکات 79 ساله شد

سِر ریدلی اسکات (Sir Ridley Scott) زاده 30 نوامبر 1937، کارگردان و تهیه کننده انگلیسی است. پس از موفقیت تجاری فیلم ترسناک علمی-تخیلی «بیگانه» (1979)، بهترین آثار شناخته شده او عبارتند از فیلم علمی-تخیلی نئو نوآر «بلید رانر» (1982)، درام جنایی «تلما و لوئیز» (1991)،

 

درام تاریخی «گلادیاتور» (2000) که برنده جایزه اسکار بهترین فیلم شد، فیلم جنگی «سقوط شاهین سیاه» (2001)، فیلم مهیج جنایی «هانیبال» (2001)، فیلم زندگی نامه ای «گانگستر آمریکایی» (2007) و فیلم های علمی-تخیلی «پرومتئوس» (2012) و «مریخی» (2015) و جدیدترین پروژه او «بیگانه: پیمان» است که در سال 2017 اکران خواهد شد.
اخبار جشن تولد چهره های مشهور هالیووداسکات با سبک خاص بصری اش در خلق فیلم هایی با دوره ها و محیط های بسیار گسترده و متفاوت مشهور است که این فیلم ها اغلب تصاویری به یاد ماندنی از اتمسفر شهری به تصویر می کشند، چه رم قرن دومی در فیلم «گلادیاتور» باشد چه اورشلیم قرن دوازدهمی در فیلم «حکومت بهشت»،

 

چه انگلستان قرون وسطایی در «رابین هود» باشد، یا موگادیشوی قرن حاضر «سقوط شاهین سیاه» یا مناظری از شهر آینده «بلید رانر». وی تابحال سه بار نامزد جایزه اسکار بهترین کارگردانی (برای فیلم های «تلما و لوئیز»، «گلادیاتور» و «سقوط شاهین سیاه») شده است. در سال 1995،

 

ریدلی و برادرش تونی جایزه بفتای کمک برجسته به سینمای بریتانیا را دریافت کرد. در سال 2003 اسکات عنوان شوالیه را برای خدماتش به صنعت سینمای بریتانیا دریافت کرد. در سال 2015 دکترای افتخاری کالج سلطنتی هنر لندن را کسب کرد.
اخبار جشن تولد چهره های مشهور هالیوودریدلی اسکات بین سال های 1964 و 1975 همسر فلیسیتی هیوود بود. این زوج دو پسر به نام های جیک و لوک دارند که هر دو به عنوان کارگردان در کمپانی فیلمسازی اسکات کار می کنند. بعدها او با سندی واتسون مدیر تبلیغاتی ازدواج کرد که از او دختری به نام جوردن اسکات دارد

 

و در سال 1989 از همسر دومش جدا شد. در حال حاضر او با جیانینا فاچیو رابطه دارد. ریدلی اسکات در لندن، فرانسه و لوس آنجلس اقامت دارد و دارایی خالص او حدود 140 میلیون دلار برآورد شده است.

اخبار جشن تولد چهره های مشهور هالیوود