پارس ناز پورتال

آیپد سال آینده اپل با امکانات عالی را ببینید

آیپد سال آینده اپل با امکانات عالی را ببینید

آیپد سال آینده اپل با امکانات عالی را ببینید 

سال آینده قرار است نسخه جدید آیپد با صفحه 10.5 اینچ عرضه شود و امکانات عالی این گجت می تواند بسیار جذاب باشد. به نظر می‌رسد اپل قصد دارد در سال آینده از یک تبلت آیپد 10.5 اینچی (Apple iPad 10.5 inch) رونمایی کند. بنابراین در سال 2017 اعضای خانواده آیپد پرو متشکل از 3 تبلت در اندازه‌های مختلف خواهد بود.

 

ما این روزها شایعات زیادی را در خصوص یک آیپد جدید با برند اپل می‌شنویم. به نظر می‌رسد که کمپانی اپل قصد دارد اوایل سال آینده میلادی از یک آیپد جدید دیگر رونمایی کند که به صفحه نمایش 10 اینچی مجهز خواهد بود. حال شایعه جدیدتری به گوش می‌رسد که خیلی شفاف‌تر خبر از عرضه یک آیپد 10.5 اینچی از سوی

 

شرکت اپل می‌دهد که احتمالا کاربران اصلی آن را «محصلین و تجار» تشکیل می‌دهند. حتی گفته می‌شود اپل تولید انبوه این آیپد 10.5 اینچی را نیز از ماه آینده آغاز خواهد کرد.بر اساس این خبر، آیپد سال 2017 شرکت اپل به یک تراشه Apple A10X مجهز خواهد بود. هرچند که اطلاعات بیشتری

 

در حال حاضر از این تبلت در دست نیست؛ اما ما انتظار داریم سرعت حافظه آن نسبت به سایر تبلت‌های شرکت اپل افزایش یابد، بخش نرم افزاری آن بهبود یابد و شاید حتی طراحی آن نیز دستخوش تغییرات اساسی شود.

آیپد سال آینده اپل با امکانات عالی را ببینید

طبق بررسی کارشناسان مختلف حوزه فناوری، تبلت هایی با اندازه 10 اینچ و یا بیشتر، نزد محصلین و تجار از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر اندازه‌ها برخوردار است. همین دلیلی شده است تا اپل تصمیم برگیرد یک آیپد 10.5 اینچی را نیز در سال آینده میلادی در اختیار کاربران و مشتریانش قرار دهد.

 

لازم به ذکر است که این شرکت در حال حاضر دو تبلت با اندازه‌های 9.7 اینچ و 12.9 اینچ را نیز به فروش می‌رساند. اگر این شایعات صحت داشته باشند، اوایل سال 2017 میلادی می‌توانیم با تبلت جدید شرکت اپل ملاقات کنیم.

 

با توجه به اینکه اپل هیچگاه در خصوص محصولات آینده خود اظهار نظر نمی‌کند، کمی سخت است بخواهیم به طور قطعی خبری را راجع به دیوایس های این برند آمریکایی تایید کنیم. با این اوصاف احتمالا طی روزها و هفته‌های پیش رو، شایعات، اخبار، اطلاعات و حتی تصاویر تازه‌ای از تبلت آیپد 10.5 اینچی اپل به بیرون درز خواهد کرد.