پارس ناز پورتال

آیا زنان هم مانند آقایان در خواب ارضا می شوند؟

مجموعه : حذف شده است
آیا زنان هم مانند آقایان در خواب ارضا می شوند؟

آیا زنان هم مانند آقایان در خواب ارضا می شوند؟

 مردان معمولا هر چند وقت یکبار تجربه ارضا شدن در خواب را دارند. اما سوال اینجاست که آیا خانم ها هم چنین تجربه هایی در خواب دارند یا خیر؟ مطمئن باش! در سال 1953 یکی از مشهورترین پژوهش گران جنسی ، دکتر آلفرد کینسی دریافت که نزدیک به 40% از 5628 زنی که با آنها مصاحبه شده بود و در آن زمان حدود 45 سال سن داشتند، دست کم سابقه یکبار ارگاسم در خواب را تجربه کرده بودند.

 

یک پژوهش کوچکتر دیگری در همین زمینه که در مجله ژورنال پژوهشهای جنسی در سال 1986 منتشر شد اذعان داشت که 85 درصد زنانی که سابقه دیدن خواب و ارگاسم را داشتند عموما این اتفاق در سنین 21 برای آنها بوقوع پیوسته است.بعضی ها هم در این تحقیق ادعا کرده اند که حتی هنوز 13 سال آنها شروع نشده بوده که این تجربه را یافته اند.

 

در اضافه باید گفت که عموما زنانی که در خواب ارگاسم میشوند ، این اتفاق را چندین بار در سال تجربه میکنند.دکتر کینسی و شاگردانش مدعی هستند که ارگاسم شبانه در زنان هم نتیجه تحریک و برانگیختگی جنسی در خواب می باشد.دختران و زنانی هم که تا به حال این مسئله را تجربه نکرده اند و یا کسانی که حتی نمی دانند که آیا ارگاسم شده اند یا خیر ،

 

باید بدانند که آنها نیز کاملا طبیعی هستند.تشخیص ارگاسم در مردان بسیار ساده تر از زنان می باشد چراکه خروج فیزیکی مایع منی کاملا قابل تشخیص می باشد اما در زنان حدس زدن مشکلتر است.. به گزارش پارس ناز از جهتی خود ترشحات زنانه در زمان خواب می تواند دلیلی بر ارگاسم شبانه برای زنان باشد. در میان زنان ممکن است تا اندکی پس از بیدار شدن از خواب همچنان انقباض و یا ضربان در ماهیچه های واژن حس گردد.

 

تحقیقات دیگری در همین زمینه نشان می دهد که ارگاسمهای شبانه در میان مردان بسیار بیشتر از زنان دیده می شود و اگر این مسئله را با تمرکزی که به روی مسائل جنسی در مردان چه از نظر علمی و چه از نظر اجتماعی می شود ادغام کنیم در میابیم که چرا ما کمتر چیزی در مورد ارگاسمهای زنان می شنویم.