پارس ناز پورتال

آنجلینا جولی به خانه جدید نقل مکان کرد

مجموعه : اخبار سینما
آنجلینا جولی به خانه جدید نقل مکان کرد

آنجلینا جولی به خانه جدید نقل مکان کرد 

آنجلینا جولی و فرزندانش بالاخره بعد از کشکمش های خانوادگی که با بردپیت داشتند از خانه رفتند و به محله ای مشهور در کالیفرنیا نقل مکان کردند. آنجلینا جولی و فرزندانش به خانه ای در یکی از انحصاری ترین محله های دنیا نقل مکان کردند، این محله آنچنان خصوصی است که حتی نمی توانید آن را در نقشه خیابانی گوگل ببینید.

 

 این بازیگر 41 ساله به همراه شش فرزندش از مالیبو به این خانه اجاره ای در هیدن هیلز که ماهی 30،000 دلار قیمت دارد، تغییر مکان دادند. این محله یک شهرک دروازه دار در لس آنجلس، کالیفرنیا است.
آنجلینا جولی به خانه جدید نقل مکان کردنقل مکان آنجلینا جولی و فرزندانش از مالیبو به محله ای بسیار خصوصی هیدن هیلز در کالیفرنیا

 

از جمله همسایگان آنجلینا جولی در این محله افراد مشهوری از جمله کیم کارداشیان و کانیه وست، مایلی سایرس، دریک و جنیفر لوپز هستند.خانه جدید جولی بیش از 8000 فوت مربع مساحت داشته و دارای دو استخر، آبشار و یک آلاچیق 800 فوت مربعی است.
آنجلینا جولی به خانه جدید نقل مکان کردورودی محله هیدن هیلز که حتی در نقشه گوگل خیابان های آن پیدا نیست

 

ولی علاوه بر امکانات آن، موقعیت انحصاری و خصوصی محله هیدن هیلز است که  به گزارش پارس ناز  بیشتر سلبریتی ها را به اینجا می کشاند و به ویژه این موضوع برای جولی که این روزها برای طلاق از برد پیت سوژه خبری رسانه ها شده، بیش از هرچیز مناسب به نظر می رسد.

 

برطق نوشته وب سایت هیدن هیلز:”حدود 2000 سکنه ما، از یک موقعیت و سبک روستایی که تقریبا به طور کامل از کالیفرنیای جنوبی حذف شده ، لذت می برند.”
آنجلینا جولی به خانه جدید نقل مکان کردنمایی از خانه اجاره ای آنجلینا جولی در کالیفرنیا

 

در محله هیدن هیلز پیاده رو، چراغ های خیابانی وجود ندارد و در عوض اسب ها، شترهای امریکایی، شتر مرغ و گاو وجود دارد. با وجود عدم وجود آسفالت در این منطقه، نرده های سفید سه ریلی، انبار کاه، اصطبل، مسیرهای طبیعی روستایی وجود دارد که در همان وهله اول به بازدید کننده می گوید که این منطقه، مکان خاصی برای زندگی است.
آنجلینا جولی به خانه جدید نقل مکان کردخانه جدید آنجلینا جولی و فرزندانش پس از طلاق از برد پیت

آنجلینا جولی به خانه جدید نقل مکان کردنمای هوایی عمارت جدید آنجلینا جولی

آنجلینا جولی به خانه جدید نقل مکان کردکیم کارداشیان همسایه جدید آنجلینا جولی

آنجلینا جولی به خانه جدید نقل مکان کردجنیفر لوپز در همسایگی آنجلینا جولی

آنجلینا جولی به خانه جدید نقل مکان کردخواننده مشهور دریک در همسایگی آنجلینا جولی