پارس ناز پورتال

آموزش معرفی سایت به موتورهای جستجوگر

آموزش معرفی سایت به موتورهای جستجوگر

آموزش معرفی سایت به موتورهای جستجوگر 

برای این که ترافیک و بازدیدکننده ها را به سایت خود سرازیر کنیم می توان از معرفی به موتورهای جستجوگر استفاده کرد. اگر سایت خود را به تازگی ثبت و راه ‏اندازی کرده ‏اید و هنوز آن را در هیچ جستجوگری مانند گوگل، یاهو و یا ام اس ان ثبت نکرده ‏اید می‏توانید از طریق لینک‏های زیر سایت خود را در معروفترین جستجوگرها ثبت کنید.

 

آمارهای رسمی نشان می‏دهد که موتورهای جستجوگر ابزار مناسبی هستند که کاربران به کمک آنها کالا، خدمات و اطلاعات مورد نیاز خود را می‏یابند.البته تنها رتبه ‏های بالای نتایج جستجو است که مورد توجه کاربران قرار دارد و آنها به سایت‏های لیست شده در این رتبه ‏ها مراجعه می‏کنند و از بقیه سایت‏ها صرف نظر می‏کنند.

 

این رفتار کاربران پیام بسیار واضحی دارد:

سایت‏‏هایی که در رتبه ‏های بالا قرار نمی‏گیرند، بینندگان چندانی هم نخواهند داشت.دقت در این رفتار کاربران اهمیت کسب رتبه ‏های بالا در موتورهای جستجوگر را روشن تر می‏کند. نکته دیگر آنکه بینندگانی که از طریق موتورهای جستجوگر روانه سایت‏ها می‏شوند، عموماً علاقه ‏مندان به آن سایت هستند.

 

امروزه تجارت الکترونیک خود را با مسئله رتبه بندی در موتورهای جستجوگر هماهنگ کرده است زیرا رتبه ‏‏های بالاتر مستقیماٌ به فروش بیشتر، تعبیر می‏شوند.کسب رتبه‏ های بالا آرزوی هر دارنده سایتی است که آگاهانه پای در دنیای مجازی وب می ‏نهد.

 

هر روزه سایت‏های بسیاری در وب منتشر می‏شوند که دارندگان آنها به امید کسب درآمد و موفقیت به این تجارت نوین وارد شده ‏اند، اما تنها عده معدودی از آنها با استفاده از تکنیک‏های موثر کسب درآمد و با تکیه بر تخصص خود در این بین به موفقیت دست می‏یابند.

 

امروزه بازاریابی در اینترنت (Internet Marketing) روش‏‏های بسیاری را برای کسب درآمد هر چه بیشتر در اختیار سایت‏ها قرار داده است اما انتخاب اول تمامی سایت‏ها، رتبه ‏های بالا در موتورهای جستجوگر است.این کار به صورت دستی انجام می‏شود و قرار گرفتن حداقل ده صفحه از سایت شما در بایگانی موتور جستجوگر گوگل تضمین می‏گردد.

 

لینک معرفی سایت یا وبلاگ در گوگل

 http://www.google.com/addurl/?continue=/addurl

 

» در قسمت Url آدرس سایت یا وبلاگ خود را بنویسید.

» در قسمت Comment توضیح مختصری از سایت یا وبلاگ خود را بنویسید.

» در آخرین قسمت کد عکس را وارد کرده و Add Url کنید.

آموزش معرفی سایت به موتورهای جستجوگر

آموزش ثبت سایت در معروفترین موتورهای جستجوگر 

 

لینک معرفی سایت یا وبلاگ در یاهو

http://siteexplorer.search.yahoo.com/submit

 

» روی عبارت Submit Your Sait کلیک کنید.

آدرس وب سایت مورد نظر را وارد کرده و دکمه ثبت را بزنید.

آموزش معرفی سایت به موتورهای جستجوگر

موتورهای جستجوگر ابزار مناسبی هستند که کاربران به کمک آنها خدمات و اطلاعات مورد نیاز خود را می‏یابند

 

معرفی سایت یا وبلاگ در ام اس ان

 http://www.bing.com/docs/submit.aspx

 

در این صفحه فیلدهای مشخص شده را پر کرده و دکمه ثبت را بزنید.

آموزش معرفی سایت به موتورهای جستجوگر

معرفی سایت به موتورهای جستجوگر

 

نکته مهم

• معرفی کامل مطالب سایت یا وبلاگ شما توسط موتورهای جستجو حدوداً دو ماه پس از معرفی آدرس وب سایت یا وبلاگ به طول می‏انجامد بنابراین برای مشاهده مطالب وبلاگ در نتایج جستجو مدتی زمان لازم است.

 

• (در مورد وبلاگ) : برای کسب موقعیت بهتر در موتورهای جستجو بهتر است زمانی اقدام به معرفی وبلاگ خود کنید که وبلاگ شما حداقل دارای پنج تا ده مطلب باشد . بسیاری از اوقات وبلاگ‏های بدون محتوا توسط موتورهای جستجو ایندکس نشده و یا از نتایج جستجو حذف می‏شوند.

 

• از معرفی بی دلیل و متعدد سایت یا وبلاگ خود به موتورهای جستجوگر پرهیز کنید اینکار هیچ کمکی به شما نمی‏کند. در عین حال اگر پس از مدتی وبلاگ شما در نتایج جستجو ظاهر نشد، می‏توانید مجددا اقدام به معرفی وب سایت یا وبلاگ خود کنید.