پارس ناز پورتال

آموزش مدیریت اینستاگرام با ویندوز و MAC

آموزش مدیریت اینستاگرام با ویندوز و MAC

آموزش مدیریت اینستاگرام با ویندوز و MAC 

همانطور که می دانید اینستاگرام یک نرم افزار موبایلی است و استفاده از آن توسط ویندوز امکان پذیر نیست. اما اخیرا برای ویندوز 10 نرم افزار اینستاگرام معرفی شد. شبکه اجتماعی اینستاگرام به جرات یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی موجود است که علاقه مندان بسیاری را داراست.

 

این شبکه اجتماعی در حال حاضر بروی اسمارت فون و کامپیوتر قابل دسترسی است. اما نکته مهم اینجاست که در استفاده از نسخه تحت وب شما تنها قادر خواهید بود تا تصاویر را مشاهده نمایید، کامنت بگذارید و پروفایلتان را چک کنید. یعنی باید بدانید که اینستاگرام در نسخه تحت وب خود امکان آپلود عکس را به کاربران خود ارائه نمی دهد!

 

بنابراین اگر شما قصد دارید بدون استفاده اسمات فون خود از تمامی امکانات اینستاگرام در کامپیوتر بهره مند شوید. به طور رسمی هیچ تدبیری از سوی کمپانی سازنده این نرم افزار اندیشیده نشده است. اما امروز قصد داریم با آموزش یک ترفند جذاب و کاربردی به شما کمک نماییم تا بدون استفاده از اسمارت فونتان مدیریت کاملی را بر روی اکانت اینستاگرام خود داشته باشید. 

 

شبیه ساز های اندروید زیادی تا کنون تولید شده اند اما برای این منظور استفاده از نرم افزار شبیه ساز اندروید BlueStack توصیه می گردد. زیرا این نرم افزار به عنوان برترین مزیت قادرست بر روی هر دو پلتفرم ویندوز و مک قابل دستیابی باشد. ابتدا لازم است آخرین نسخه از این نرم افزار را دانلود و بر روی دستگاه مورد نظر خود نصب نمایید. 

 

پس از انجام مراحل نصب شما با صفحه زیر مواجه خواهید شد. در این صفحه نرم افزار از شما درخواست می نماید تا حساب کاربری گوگل خود را وارد نمایید و حتی این امکان را فراهم نموده که درصورت نداشتن حساب کاربری بتوانید بسیار ساده یکی ایجاد کنید.

آموزش مدیریت اینستاگرام با ویندوز و MAC

پس از عبور از این صفحه وارد صفحه اصلی BlueStack خواهید شد. در این صفحه بایستی در قسمت Search کلیک نموده و عبارت Instagram را تایپ نمایید. با انجام این کار شما در پلی استور گوگل به دنبال نرم افزار مورد نظر خود خواهید گشت. پس از یافتن این نرم افزار آن را دانلود و نهایتا نصب نمایید.

آموزش مدیریت اینستاگرام با ویندوز و MAC

پس از طی نمودن مراحل نصب بایستی با بهره گیری از نام کاربری و رمز عبور خود به حساب کاربری خود داخل شوید. همچنین در صورتی که هنوز یک حساب کاربری ندارید قادر خواهید بود، یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید. از این طریق شما از این پس قادر خواهید بود به سادگی و با استفاده از کامپیوتر خود به آپلود عکس و ویرایش آنها بپردازید.

آموزش مدیریت اینستاگرام با ویندوز و MAC

اگر از یک لپ تاپ، مک بوک و یا کامپیوتری مجهز به وب کم بهره می برید خواهید توانست با استفاده از قابلیت سلفی اینستاگرام، از خودتان عکس گرفته و در اینستاگرام پست نمایید. اما در صورتی که قصد دارید عکسی را از هارد کامپیوتر خود آپلود نمایید مسیر متفاوتی را بایستی طی نمایید. این مسیر در ویندوز به سبب وجود دسترسی های بیشتر، بسیار ساده تر از سیستم عامل مک می باشد.

 

اگر از یک کامپیوتر مجهز به ویندوز بهره می برید کافی است به قسمت BlueStack Setting (دسترسی به این قسمت از طریق دکمه All Apps امکان پذیر است.) وارد شوید.در این پنجره بایستی گزینه Import Windows Files را انتخاب نمایید.

آموزش مدیریت اینستاگرام با ویندوز و MAC

در این مرحله می توانید به تمامی فایل های موجود بر روی کامپیوتر خود دسترسی داشته باشید و به این وسیله فایل های مورد نظر خود را انتخاب نمایید. بعد از انتخاب عکس ها در این مرحله، آنها در اینستاگرام و در زیر، سربرگ گالری قرار خواهند گرفت. با بهره گیری از این روش شما قادر خواهید بود به سادگی فایل های مورد نظر خود را در BlueStack نسخه ویندوزی و اینستاگرام آپلود نمایید.

آموزش مدیریت اینستاگرام با ویندوز و MAC

در سیستم عامل مک روند کار کمی پیچیده تر به نظر می رسد. سیستم عامل مک به BlueStack اجازه دسترسی به فایل های موجود بر روی هارد را نمی دهد. بنابراین شما برای اضافه کردن فایل به این برنامه بایستی از یک نرم افزار کمکی بهره بگیرید. فایل منیجر ES File Explorer برای این منظور مناسب به نظر می رسد.
در ابتدا لازم است به وسیله آیتم سرچ در BlueStack اقدام به جستجوی ES File Explorer نمایید و پس از یافتن و نصب آن را اجرا کنید.

آموزش مدیریت اینستاگرام با ویندوز و MAC

در نوار پایین برنامه گزینه Windows را انتخاب کنید.

آموزش مدیریت اینستاگرام با ویندوز و MAC

سپس دکمه SD Card را انتخاب نمایید.

آموزش مدیریت اینستاگرام با ویندوز و MAC

در صورتی که تصاویر مورد نطر شما در پوشه Pictures وجود دارند، آن ها را انتخاب نموده و از این پس می توانید آن ها را آماده ورود به BlueStack ببینید.

آموزش مدیریت اینستاگرام با ویندوز و MAC

کار تمام شد! تصاویر مورد نظر شما در BlueStack وارد شده اند و شما می توانید آنها را در اینستاگرام نیز مشاهده کنید.استفاده از اینستاگرام بر روی کامپیوتر به کمک یک نرم افزار ثالث

 

در صورتی که فکر می کنید استفاده از شبیه ساز اندروید برای شما کمی پیچیده است می توانید از نرم ازار های دیگری مانند Instapic (ویندوز) و Flume (مک) استفاده نمایید. البته به سبب عدم پشتیبانی اینستاگرام از این نرم افزار ها شما بخشی از قابلیت های کاربری خود را از دست خواهید داد. توصیه ما به شما بهره گیری از همان شبیه ساز اندروید است که کارایی ساده و کاملی را به شما ارائه خواهد داد.

 

گویا آی تی