پارس ناز پورتال

عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

مطالب داغ

این خانم زیبا می گوید از سرزمین پریان آمده است +عکس این خانم زیبا می گوید از سرزمین پریان آمده است +عکس جوگیر شدن این پسر و ازدواج با یک دختر انیمیشنی + عکس جوگیر شدن این پسر و ازدواج با یک دختر انیمیشنی + عکس این دختر 17 ساله مجبور است از طریق قلبش تغذیه کند این دختر 17 ساله مجبور است از طریق قلبش تغذیه کند لاک پشت به این عجیب غریبی دیده بودید؟ (عکس) لاک پشت به این عجیب غریبی دیده بودید؟ (عکس) مردی بسیار عجیب با گشادترین دهان دنیا!! + عکس مردی بسیار عجیب با گشادترین دهان دنیا!! + عکس مسن ترین مربی یوگا در دنیا یک پیرزن است مسن ترین مربی یوگا در دنیا یک پیرزن است دختران افغان صاحب زیباترین چشم های جهان + عکس دختران افغان صاحب زیباترین چشم های جهان + عکس این دختر بعد از 130 سال جنازه اش سالم مانده است (عکس) این دختر بعد از 130 سال جنازه اش سالم مانده است (عکس) شغل و اعتیاد عجیب این خانم شغل و اعتیاد عجیب این خانم بیماری بسیار عجیب و غیر قابل باور یک زن + عکس بیماری بسیار عجیب و غیر قابل باور یک زن + عکس این مرد ادعا می کند پسر مایکل جکسون است (عکس) این مرد ادعا می کند پسر مایکل جکسون است (عکس) واقعیت وحشتناک و چندش آور در مورد فست فود + عکس واقعیت وحشتناک و چندش آور در مورد فست فود + عکس پیر ترین عضو فیس بوک یک پیر زن 114 ساله پیر ترین عضو فیس بوک یک پیر زن 114 ساله جزئیات جایزه 200 هزار دلاری امریکا برای دستگیری این ایرانی +عکس جزئیات جایزه 200 هزار دلاری امریکا برای دستگیری این ایرانی +عکس سورپرایز اسپایدرمن در روز تولد فرزندش + عکس سورپرایز اسپایدرمن در روز تولد فرزندش + عکس گفتگویی جالب و خواندنی با اردلان طعمه گفتگویی جالب و خواندنی با اردلان طعمه خودنمایی زننده و آزار دهنده خانم هنرمند در نمایشگاه + عکس خودنمایی زننده و آزار دهنده خانم هنرمند در نمایشگاه + عکس عروس 19 ساله چاق با لباس عروس 600 میلیونی عروس 19 ساله چاق با لباس عروس 600 میلیونی این دختر شجاع دوست خطرناک ترین مار جهان است + عکس این دختر شجاع دوست خطرناک ترین مار جهان است + عکس این عنکبوت پنج روز در گوش یک زن چینی بود + عکس این عنکبوت پنج روز در گوش یک زن چینی بود + عکس

آموزش جمع کردن بازوها در بدن سازی

آموزش جمع کردن بازوها در بدن سازی

آموزش جمع کردن بازوها در بدن سازی 

وقتی آقایان به کلاس بدن سازی می روند انتظار دارند با همه کارهایی که انجام می دهند کل بدنشان مثل عکس مدل های موجود در اینترنت شود.اما آقایان در اشتباه هستند!هر کاری اصولی خاص دارد. مهم نیست که چقدر سخت روی بازوهایتان کار می‌کنید، آن پوست شل زیر بازویتان همچنان سر جایش هست! اینطور نیست؟

 

لیزا کیندر، یک مربی شخصی ساکن لس آنجلس می‌گوید که ممکن است لازم نباشد بیشتر تمرین کنید. او می‌گوید: راه حل ممکن است تمرین کردن دقیق‌تر باشد. مطلب زیر را بخوانید تا با برخی موانع رایج برای موفقیت و کارهایی که می‌توانید برای دستیابی به بازوهای سفت و محکم انجام دهید، آشنا شوید.

آموزش جمع کردن بازوها در بدن سازی

شما صرفا بر روی تمرینات بازو تمرکز کرده‌اید

الزاما تمرکز کردن روی یک ناحیه از بدنتان یا اصطلاحا «تمرین موضعی»، شما را به نتایج مورد نظرتان نخواهد رساند.

 

با توجه به یک تحقیق انجام شده، خانم‌هایی که به مدت ۳ ماه فقط روی یک بازویشان تمرین قدرتی انجام دادند، در آن طرف در مقایسه با سمت دیگر، چربی بیشتری از دست ندادند. کیندر توضیح می‌دهد که تمرین دادن بازوهایتان باعث ساخت عضله خواهد شد، اما آن عضله می‌تواند زیر چربی پنهان بماند.

 

او می‌گوید: برای داشتن بازوهایی سفت و محکم، شما باید در همه جای بدنتان کاهش چربی داشته باشید. بله، این به معنای کم کردن کالری و غذا خوردن دقیق‌تر است.

 

شما به اندازه کافی به خودتان فشار نمی‌آورید

اگر تمرین کاردیوی شما (پیاده روی، دوچرخه سواری، الپتیکال) در یک سرعت یکسان انجام می‌شود، وقت آن است که تغییر ایجاد کنید. اضافه کردن مقداری دوی سرعت، می‌تواند نتایج شما را افزایش دهد. در یک تحقیق ژاپنی، افرادی که تمرین اینتروال با شدت بالا انجام دادند، نسبت به آنهایی که سرعتشان را تغییر نمی‌دادند، در هر دقیقه حدود ۵۵ درصد بیشتر کالری سوزاندند.

 

کیندر می‌گوید که ۳۰ تا ۶۰ ثانیه با شدت بالا تمرین کنید و ۱۵ تا ۲۰ ثانیه استراحت کنید. برای دستیابی به بهترین نتایج، او حرکات کل بدن مانند بارپی، لانژ پرشی، پروانه، پلانک، دو در جا، و زانو بلند را توصیه می‌کند. او می‌گوید: با این تمرینات، شما کالری خواهید سوزاند، و درعین حال در سراسر بدنتان از جمله بازوها، عضله می‌سازید.

 

شما احساس آشفتگی می‌کنید

آموزش جمع کردن بازوها در بدن سازی

از هر ۱۰ آمریکایی حدود ۴ نفر می‌گویند که بطور مرتب تحت فشار هستند. کیندر می‌گوید: استرس مزمن می‌تواند کاهش وزن شما را کند سازد، یا حتی جلوی آن را بگیرد، حتی اگر بدرستی ورزش می‌کنید و به درستی غذا می‌خورید.

 

دلیلش این است که، بدن شما هورمون کورتیزول ترشح می‌کند که اشتهای شما را بیشتر کرده و ذخیره سازی چربی در جاهایی مانند باسن، ران‌ها و البته بازوها را افزایش می‌دهد.

 

همچنین باعث کاهش تستوسترون شما می‌شود که ممکن است عضله سازی برای بدن شما را دشوارتر سازد. داشتن حداقل ۷ ساعت خواب شبانه، ورزش کردن بطور منظم، و در نظر گرفتن زمان‌های استراحت (ریلکس کردن) می‌تواند به تحت کنترل نگه داشتن استرس شما کمک کند.

 

شما فقط یک یا دو بار در هفته روی بازویتان کار می‌کنید

این، شروع خوبی است، اما اگر واقعا می‌خواهید به نتایج مورد نظرتان برسید، باید یک روز در میان بازوهایتان را تمرین دهید. اگر نمی‌توانید به باشگاه بروید، تمرینات با وزن بدن می‌توانند درست به اندازه‌ی وزنه زدن موثر باشند. تحقیقی که در مجله Strength and Conditioning Research منتشر شد، درستی این مطلب را تایید می‌کند.

 

بعلاوه، این تمرینات را می‌توانید در هر جایی انجام دهید. چند مورد از تمریناتی که می‌توانید امتحان کنید: انجام دیپ توسط صندلی یا در حالتی که هم پاها و هم دستها روی زمین قرار گرفته اند، شنای سوئدی و انواع دیگر تمرینات بازو.

 

کیندر می‌گوید: آنها را علاوه بر تمرین هوازی انجام دهید، فقط زیاده روی نکنید. کیندر توصیه می‌کند که آنها را یک روز در میان انجام دهید، بنابراین می‌توانید به عضلات بازوهایتان، یک یا دو روز برای ریکاوری زمان بدهید.

 

 

تبلیغات

سفر،مسافرت،تور کیش

Xبستن تبلیغ
تبلیغات
Xبستن تبلیغ