پارس ناز پورتال

آموزش تهیه کاسرول برنج همراه با گوشت

مجموعه : آموزش آشپزی
آموزش تهیه کاسرول برنج همراه با گوشت

آموزش تهیه کاسرول برنج همراه با گوشت 

کاسرول برنج همراه با گوشت که با سس خوشمزه سالسا مخلوط می شود و طعم بی نظیری به دست می اید. اگر شک دارید کافیست امتحان کنید. کاسرول یا همان کاسترول، نوعی پیش غذای فرانسوی است که می توانید آن را برای صبحانه هم درست کنید. در این مطلب طرز تهیه کاسرول برنج و سبزیجات را به شما آموزش می دهیم.

 

مواد لازم برای کاسرول برنج و گوشت :

 گوشت چرخ کرده450 گرم
پیاز خرد شده1 عدد
 رب گوجه فرنگی2 قاشق سوپخوری
 برنج پخته4 پیمانه
آبلیمو2 قاشق سوپخوری
سس سالسا1/2 پیمانه
پنیر پیتزا1 پیمانه
فلفل پاپریکا1/2 قاشق چایخوری
پودر آویشن1 قاشق چایخوری
نمک و فلفلبه میزان لازم
روغنبه میزان لازم

روش تهیه کاسرول برنج و گوشت :
ابتدا گوشت را آماده کنید. در یک تابه مقداری روغن بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید تا داغ شود. سپس پیاز را داخل آن تفت دهید. بعد از اینکه پیاز نرم و طلایی شد، گوشت چرخ کرده را اضافه کرده و همراه با پیاز و رب گوجه فرنگی تفت دهید.

 

وقتی گوشت کاملاً پخت، برنج و سس سالسا را اضافه کنید. حالا مواد را به آرامی هم بزنید تا با هم مخلوط شود. در صورت نیاز مقداری نمک و فلفل هم بریزید. فلفل پاپریکا، پودر آویشن و آبلیمو را هم بریزید و هم بزنید. سپس تابه را از روی حرارت بردارید.

 

فر را با دمای 180 درجه سانتی‌گراد روشن کنید تا گرم شود. مخلوط را داخل ظرف مورد نظر و پنیر را هم روی مواد بریزید. حالا ظرف را به مدت 30 دقیقه داخل فر قرار دهید تا پنیر آب شده و خوراک آماده شود.بعد از زمان ذکرشده، ظرف را از فر درآورده و صبر کنید تا کمی سرد شود. سپس آن را سرو کنید.

 

فوت و فن :
سس سالسا را با ترکیب گوجه فرنگی رنده شده، زیره، فلفل قرمز، پونه خرد شده درست کنید.