پارس ناز پورتال

آموزش تهیه اسپاگتی با رول بادمجان

مجموعه : آموزش آشپزی
آموزش تهیه اسپاگتی با رول بادمجان

آموزش تهیه اسپاگتی با رول بادمجان 

اسپاگتی با رول بادمجان غذای بسیار خوشمزه و مقوی است که تهیه آنرا د راین مطلب به شما اموزش میدهیم. اگر از غذای ناهار یا از شب قبل کمی اسپاگتی باقی مانده است، با آن یک غذای خوشمزه و هیجان انگیز درست کنید؛ غذایی که با یک چشم بر هم زدن آماده می شود.

آموزش تهیه اسپاگتی با رول بادمجانمواد لازم برای رول بادمجان و اسپاگتی برای 4 نفر

 

بادمجان بزرگ : 2 عدد
اسپاگتی پخته : 2 پیمانه
سس قرمز : 2 /1 1 پیمانه
روغن : به میزان لازم
پنیر پارمسان رنده شده : 1 پیمانه
جعفری خرد شده : 2 ق س
ریحان خرد شده : 1 ق س
روغن زیتون : مقداری

آموزش تهیه اسپاگتی با رول بادمجانطرز تهیه رول بادمجان و اسپاگتی

بادمجان‌ها را خوب بشویید، سپس با یک چاقوی تمیز پوست روی بادمجان را بگیرید.سر بادمجان را جدا کنید. حالا بادمجان را به‌صورت نوارهای باریک برش بزنید.مقداری روغن داخل یک تابه مناسب بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید.حالا ورقه‌های بادمجان را داخل تابه سرخ کنید. دقت کنید که دو طرف ورقه‌ها باید خوب سرخ شوند.

 

فر را با دمای 180 درجه سانتی‌گراد روشن کنید.در یک ظرف اسپاگتی پخته را با سس قرمز مخلوط کرده و آن را روی حرارت قرار دهید تا گرم شوند، سپس آن را از روی حرارت بردارید.

 

حال رول‌ها را آماده کنید ، بدین صورت که روی هرکدام از تکه‌های بادمجان مقداری اسپاگتی بریزید،سپس روی آنها 1 قاشق سوپخوری پنیر رنده شده بریزید.

 

بادمجان‌ها را به‌دقت لوله کنید. به کمک خلال‌دندان رول‌ها را محکم کنید. رول‌ها را داخل سینی فر بچینید.مقداری پنیر روی هرکدام از رول‌ها بریزید. سینی را به مدت 5 تا 8 دقیقه داخل فر قرار دهید.بعد از آنکه رول‌ها را از فر درآوردید، مقداری روغن‌ زیتون روی آنها بریزید و با جعفری و ریحان تازه سرو کنید.