پارس ناز پورتال

عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

مطالب داغ

پیرترین کاربر فیس بوک این خانم است پیرترین کاربر فیس بوک این خانم است می دانید وجه اشتراک این دختر پولدارها در چیست + عکس می دانید وجه اشتراک این دختر پولدارها در چیست + عکس عکس های دیدنی اوج لذت یک سگ هنگام ماساژ و حمام عکس های دیدنی اوج لذت یک سگ هنگام ماساژ و حمام رستورانی جالب که روبات ها از شما پذیرایی می کنند (عکس) رستورانی جالب که روبات ها از شما پذیرایی می کنند (عکس) حضور ناگهانی یک گاو در مراسم افتتاح استخر + عکس حضور ناگهانی یک گاو در مراسم افتتاح استخر + عکس در این مکان زنان شوهر خود را انتخاب می کنند + عکس در این مکان زنان شوهر خود را انتخاب می کنند + عکس پنج نفر عجیب و شگفت انگیزترین انسانها در دنیا (عکس) پنج نفر عجیب و شگفت انگیزترین انسانها در دنیا (عکس) آیا شما خودشیفته اید؟ -شخصیت شناسی آیا شما خودشیفته اید؟ -شخصیت شناسی رونمایی افراد مشهوری که در سال 2014 از دنیا رفته اند + عکس رونمایی افراد مشهوری که در سال 2014 از دنیا رفته اند + عکس رونمایی لوکس ترین و شیک ترین پرواز دنیا + عکس رونمایی لوکس ترین و شیک ترین پرواز دنیا + عکس نوزادی که با سوختگی متولد شد +تصاویر ..! نوزادی که با سوختگی متولد شد +تصاویر ..! تصاویر وحشتناک سنت خوردن انسان توسط لاشخور ها تصاویر وحشتناک سنت خوردن انسان توسط لاشخور ها عجیب تر از این اعتراض ندیده اید (عکس) عجیب تر از این اعتراض ندیده اید (عکس) این خانواده همیشه در حال سفر هستند این خانواده همیشه در حال سفر هستند این مرد آمریکایی همزمان با دو خواهر دوقلو و دختر خاله شان ازدواج کرد. این مرد آمریکایی همزمان با دو خواهر دوقلو و دختر خاله شان ازدواج کرد. دردسرهای آدامس خوردن برای زن کانادایی! دردسرهای آدامس خوردن برای زن کانادایی! جشنواره تهوع آور پشکل خوری جشنواره تهوع آور پشکل خوری این خانم 30 ساله خوشمزه ترین شغل جهان را دارد (عکس) این خانم 30 ساله خوشمزه ترین شغل جهان را دارد (عکس) آرایش غلیظ و زننده دختر بازیگر معروف +عکس آرایش غلیظ و زننده دختر بازیگر معروف +عکس دختر 14 ساله با اشتهای سیری ناپذیر + عکس دختر 14 ساله با اشتهای سیری ناپذیر + عکس

آموزش تمرین برای افزایش تعادل بدن

آموزش تمرین برای افزایش تعادل بدن

آموزش تمرین برای افزایش تعادل بدن 

برای افزایش تعادل بدن خود می توانید از تمرینات ورزشی استفاده کنید. جای نگرانی نیست چون این مشکل بسیاری از افراد جامعه می باشد. نداشتن تعادل در بین افراد بسیار شایع است. این کار ممکن است با افزایش سن وخیم‌تر شود و برای افراد در سنین بالاتر مشکلاتی را ایجاد کند.

 

نداشتن تعادل ممکن است شرایط سختی را در سالمندی ایجاد کند. به همین دلیل افزایش تعادل بسیار مهم است. برای اندازه‌گیری میزان تعادل می‌توانید به این تغییر دقت کنید که چه مقدار زمین می‌خورید. افرادی که نمی‌توانند حتی برای لباس پوشیدن بر روی یک پای خود بایستند تعادل کافی ندارند.

 

ورزش‌های زیر می‌تواند به افزایش تعادل کمک کند: 

۱- در کنار یک صندلی یا یک دیوار قرار بگیرید. یک پا را بلند کنید طوری که زانو به سمت جلو خم شود. چند ثانیه در این حالت بمانید. همین حرکت را بر روی پای دیگر انجام دهید. این  حرکت را با چشمان باز و چشمان بسته تمرین کنید.

 

۲- بر روی یک پا بایستد پای دیگر را چند سانتی‌متر از زمین فاصله دهید، دست را در کنار کمر قرار دهید پایی که بلند کرده‌اید را به سمت جلو و عقب به نوسان دربیاورید. می‌توانید در وسط مسیر پا را بر روی زمین قرار دهید. بعد از اینکه کمی این حرکت را تمرین کردید سعی کنید بدون اینکه پا را بر روی زمین قرار دهید آن را به سمت جلو و عقب حرکت دهید.

 

۳- بر روی یک پا بایستید. بدن را صاف نگه دارید. دست‌ها را در کنار کمر قرار دهید. یک ساعت را مجسم کنید. دست خود را به سمت جلو دراز کنید و در جهت عقربه‌های ساعت به شکل دایره‌ای حرکت دهید.

 

۴- هنگامی که حرکات را بر روی زمین سخت انجام دادید، سعی کنید که آن‌ها را بر روی سطح نرم انجام دهید. سعی کنید در کنار دیوار باشید تا خطری برای شما نداشته باشد.

 

۵- در حالی که پاها را به اندازه عرض شانه‌ها باز کرده‌اید بایستید. پای چپ را جلوی بدن قرار دهید طوری که فقط انگشتان پا زمین را لمس کند. سپس بدن را پایین ببرید و دوباره بالا بیایید. در حقیقت شما حرکت اسکات را بر روی یکی از پاها انجام می‌دهید. این حرکت را بر روی پای دیگر تکرار کنید.

 

۶- بر روی پای چپ بایستید. عضلات شکم را محکم کنید. از ناحیه کمر به سمت جلو خم شوید و سعی کنید که دست راست خود را به زمین بزنید. ۵ تا ۱۰ ثانیه در این حالت بایستید. می‌توانید پای راست خود را به سمت عقب دراز کنید. از منقبض کردن عضلات باسن برای برگشتن به حالت عادی استفاده کنید. ا ین حرکت را بر روی پای دیگر انجام دهید.

 

 

تبلیغات

سفر،مسافرت،تور کیش

Xبستن تبلیغ
تبلیغات
Xبستن تبلیغ