پارس ناز پورتال

آموزش آرایش صورت زنان با کانسیلر

آموزش آرایش صورت زنان با کانسیلر

آموزش آرایش صورت زنان با کانسیلر 

در آرایش به سبک حرفه ای، از کردم پودرهای فشرده بسیار موثری به نام کانسیلر استفاده می شود که باعث یکپارچه شدن رنگ صورت می شود. کانسیلرها، کرم پودرهای فشرده هستند که برای پوشاندن سیاهی زیر چشم، انواع لک پوستی و جای جوش به کار می‌روند.

 

ترفندهای آرایشی با کانسیلر
جوان شدن و زیبایی بیشتر پوست از مهم‌ترین کاربردها و مزایای آرایش است که باید به طور درست انجام شود و یکی از وسایل آرایشی که برای این منظور به کار می‌رود، کانسیلر است.

 

حجم‌دهی به لب
با استفاده از یک کانسیلر کرمی در اطراف دهان و لب، می‌توانید لب‌هایی درشت‌تر و حجیم‌تر داشته‌ باشید. استفاده از یک کانسیلر کرمی در اطراف لب، یاعث می‌شود پوست کنار لب مانند یک قاب عمل کند و لب‌ها را بیشتر جلوه دهد. انگار که لب‌ها در مرکز توجه قرار می‌گیرند و استفاده از یک رژلب ملیح با تناژ قهوه‌ای روشن نیز این جلوه‌گری را بیشتر می‌کند.

 

افزایش فاصله چشم و ابرو
اگر فاصله چشم تا ابروی شما کم است، بهترین کار استفاده از کانسیلر است تا این فاصله را بیشتر نشان دهید. قبل از آرایش چشم، مقداری کانسیلر را روی استخوان ابرو و زیر ابرو بزنید و با انگشت آن را محو کنید تا استخوان ابرو کاملا درخشنده شود.این درخشندگی باعث می‌شود فاصله چشم و ابرو بیشتر به نظر بیاید، ضمن اینکه آرایش چشم شما را نیز زیباتر می‌کند.

 

جوان‌سازی چشم‌ها
اگر پوست اطراف چشمانتان دارای چین و چروک است، حتما از یک کانسیلر که از رنگ پوستتان یک درجه روشن‌تر است برای رفع آن استفاده کنید. کرم‌ پودر چین و چروک را نمی‌پوشاند و به همین خاطر بعد از آرایش ممکن است چشمانتان پیرتر به نظر بیاید(به خاطر حجمی که کرم پودر دارد). نکته‌ای که باید بدانید این است که کانسیلر را به صورت یک مثلث در زیر چشم‌ها بزنید.

 

پوشاندن جوش
اگر جوش‌های بزرگی دارید و با کرم‌ پودر پوشانده نمی‌شوند، از کانسیلر برای پوشش‌دهی آن‌ها استفاده کنید.یک کانسیلر سبز رنگ برای این کار بسیار مناسب است. البته اگر کانسیلر تیره‌تر از رنگ پوستتان هم دارید، می‌توانید از همان نیز استفاده کنید، اما به هیچ عنوان از کانسیلری که دارای رنگ روشن‌تری نسبت به پوستتان است،

 

استفاده نکنید زیرا باعث می‌شود، جوش‌ها و لک‌ها بیشتر به چشم بیایند و دیده شوند. قبل از زدن پرم پودر، کانسیلر را روی جوش‌ها بزنید و بعد روی آن کرم پودر بزنید.این کار را برای پوشاندن خال‌ها و جای زخم نیز، می‌توانید انجام دهید.