پارس ناز پورتال

آرایش زیبا و جذاب دختران با موی قرمز

آرایش زیبا و جذاب دختران با موی قرمز

آرایش زیبا و جذاب دختران با موی قرمز 

آرایش های زیبا و جذاب که مخصوص دخترانی است که موی قرمز دارند. موی قرمز به خودی خود باعث جذابیت دختران می شود. خانم‌های مو قرمز فوق‌العاده زیبا هستند، اما اغلب با آرایش صورتشان کشمکش دارند، چرا که موهایشان خیلی درخشان و پوستشان بسیار روشن است.

 

اگر شما هم دارای موهای قرمز هستید یا تصمیم گرفته‌اید که موهایتان را آن رنگی کنید، این نکات را در نظر داشته باشید تا به بهترین حالت ممکن جلوه کنید.

آرایش زیبا و جذاب دختران با موی قرمز

۱. رنگ رژ لبتان را بدانید

به گزارش پارس ناز دیگر نیازی به گفتن این نیست که مو قرمزها نباید رژ لب قرمز استفاده کنند، اما معمولاً رنگی روشن‌تر از قرمز آتشین بهتر است، یا چیزی تیره‌تر و نه خیلی درخشان.

 

۲. فونداسیون صحیح استفاده کنید

اگر شما پوستی تیره‌تر بهمراه موهای قرمز دارید، به فونداسیون تیره‌تری هم احتیاج خواهید داشت، اما اگر پوستی خیلی روشن دارید، صورتی روشن‌تر یا هلویی انتخاب کنید. تصور نکنید که همه‌ی مو قرمزها پوستی روشن داشته یا اینکه به پوشش دوچندان احتیاج دارند، می‌توانید چند برند و چند رنگ مختلف را امتحان کنید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

۳. از سایه چشم اکلیلی بپرهیزید

از آنجایی که موهای شما دارای رنگی درخشان یا سیر است، نباید بگذارید تا چشمانتان رغیبی برای موهای شما شود. سایه‌های طبیعی و مات را امتحان کنید.

 

۴. روی چشمانتان کار کنید

موهای قرمز باعث خواهد شد تا چشمان شما در مقابل خودی نشان دهند، پس در کل سایه چشم را نادیده نگیرید، اما رنگ مناسبی انتخاب کنید و به صورت صحیح آنرا به کار ببرید تا واقعاً چشم‌هایتان زیبا شوند. سایه روشن بژ یا صورتی استفاده کنید تا به چشم‌هایتان درخشندگی بدهید.

 

۵. ابروهایتان را رنگ کنید

اگر موهایتان را رنگ کرده‌اید، خوب است که ابروهایتان را نیز رنگ کنید تا در برابر قرمزی موهایتان ساز مخالف نزنند. اگر خودتان موهایتان را رنگ کرده‌اید، در مورد رنگ کردن ابروهایتان خیلی احتیاط کنید، و فقط ۱۰ دقیقه ابروهایتان را پوشش دهید.

 

۶. رژ گونه‌ی مناسبی برگزینید

اکثر مو قرمزها بجای صورتی و هلویی با سایه‌ها و رژ گونه‌های مسی خیلی خوب می‌شوند. رنگ مسی بدون اینکه با رنگ موهایتان رغابت کند صورت شما را گرم می‌کند.

 

۷. از شامپوی مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید

رنگ قرمز به سرعت محو می‌شود، بنابراین اگر موهایتان رنگ شده است، بین هر بار رنگ کردن از شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید. استفاده از این شامپوها درخشندگی رنگ موهایتان را حفظ خواهد کرد.

 

۸. کک و مک هایتان را نپوشانید

اگر شما با کک و مک های صورت یا شانه‌هایتان و پوشاندن آن‌ها در کشمکش هستید، بس کنید! خیلی از مردها عاشق کک و مک هستند و برای شما که یک مو قرمز هستید ارزش بیشتری قائل خواهند شد!

 

۹. با رنگ‌های آرایشتان بازی کنید

مو قرمز بودن به این معنی نیست که شما ناچار خواهید بود تا برای روتین آرایشی تان فقط به بعضی رنگ‌های محدود بچسبید، پس رنگ‌های مختلف را امتحان کنید. خط چشم سرمه‌ای، یا سایه چشم گوجه‌ای یا مسی را برای بدست آوردن چهره ای دراماتیک تست کنید.

 

۱۰. بجای فونداسیون از مرطوب کننده های رنگی استفاده کنید

اگر رنگ پوستتان روشن است، همانند خیلی از مو قرمزها، آنرا مخفی نکنید! در عوض استفاده از فونداسیون، مرطوب کننده های رنگی را برگزینید تا در کنار داشتن چهره ای صاف، در عوض قالب کردن فونداسیون روی پوستتان آنرا مرطوب کرده باشید!