پارس ناز پورتال

آرایش تصحیح کننده رنگ پوست چیست؟

آرایش تصحیح کننده رنگ پوست چیست؟

آرایش تصحیح کننده رنگ پوست چیست؟

آرایش هایي وجود دارند که فقط برای تصحیح کردن رنگ پوست و تغییر رنگ آرایش کنونی روی پوست به کار مي روند. پوست ما با وجود لکه هاي تیره، جوش، زخم، آکنه و جای زخم ها زیبایی چهره را تا حدودی از ما مي گیرد و لکه ها و تیرگی هاي زشت را روی پوست نمایان مي سازد.

 

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که با مشاهده چهره بازیگران بدون جای هیچ لک و جوش دلتان بخواهد که همانند آنها آرایش بی نقصی داشته باشید؟ پس مقاله زیر را درمورد تصحیح کننده هاي رنگ پوست بخوانید.

 

تصحیح کننده رنگ پوست چیست؟

برای انجام این آرایش ابتدا باید بدانیم که تصحیح کننده رنگ چیست. تصحیح کننده رنگ همان کانسیلر هست. گذشته از بهره گیری کرم پایه نخستین چیزی که بهره گیری مي کنیم کانسیلر هست. بنابراین تمام جای جوش ها و لکه ها محو مي شوند و آرایش ما بی نقص مي شود.

آرایش تصحیح کننده رنگ پوست چیست؟

چگونه تصحیح کننده رنگ را به کار ببریم؟

کانسیلر یک سلاح آرایشی هست که مي تواند لکه ها و تمام سیاهی ها را پنهان کند و پوست را با مهارت اصلاح سازی کند. کانسیلرها به علت تنوع بالایی که در رنگ ها دارند معمولا خریداران را دچار سر در گمی مي کنند. هر کدام از رنگ ها برای مصارف خاص و جلوه دادن به پوست طراحی شده اند. پس بیایید اکثر درمورد آرایش تصحیح کننده رنگ بدانیم تا بعنوان کاربران آرایشی اطلاعات بیشتری داشته باشیم.

آرایش تصحیح کننده رنگ پوست چیست؟

از پایه شروع کنید.

با کمک تصحیح کننده رنگ مي توان از ناخالصی هاي پوستی، تغییرات رنگ پوست، رنگ رفتگی و زردی پوست به راحتی خلاص شد. حتی اگر رنگ رفتگی هاي پوست شما بسیار شدید هم باشد مي توان با کمک تصحیح کننده رنگ آن را برطرف کرد.

 

برترین و مناسب ترین محصولی که مي توانید بهره گیری کنید چیست؟

هر پوستی نیاز به یک نوع کانسیلر دارد نباید از تمام انواع کانسیلرها بهره گیری کنید. اگر مشکلات پوستی شما شدید هست باید از کانسیلرهایی که فشردگی و تراکم بالایی دارند بهره گیری کنید اما اگر لکه هاي روی پوست کم و ناچیز میباشند کانسیلر ملایم بهره گیری کنید کافی هست زیرا با همان لکه هاي

 

صورتتان پنهان مي شود. بهتر هست برای محو کردن مشکلات پوستی از چرخه رنگ ها بهره گیری کنید. چرخه رنگ ها به شما نشان مي دهد که چه نوع مشکل پوستی را مي توان با چه نوع کانسیلر از بین برد.

آرایش تصحیح کننده رنگ پوست چیست؟

راهنمای تصحیح کننده رنگ پوست نشان مي دهد که چگونه رنگ هاي مکمل و رنگ هاي متضاد همدیگر را خنثی مي کنند.

 

برای از بین بردن مشکلات پوستی قرمز رنگ باید از کانسیلر رنگ سبزاستفاده کنید. این مشکلات پوستی مي تواند جوش ها، آکنه و زخم ها باشد.

 

برای مشکلات پوستی صورتی مي توانید از کانسیلر زرد بهره گیری کنید اما اگر تون صورتی انها پر رنگ باشد باید از ترکیب زرد و نارنجی بهره گیری کنید. کانسیلر زرد برای پوشاندن مشکلاتی چون روزاسه، حساسیت پوستی و پاره شدگی مویرگ ها کاربرد دارد.

 

برای مشکلات پوستی زرد رنگ از کانسیلر صورتی بهره گیری کنید تا معجزه آن را مشاهده نمایید.

 

برای مشکلات پوستی آبی رنگ کانسیلر نارنجی یا هلویی بهره گیری کنید تا کبودی زیر چشم، لکه ها و تیرگی هاي روی پوست را از محو کنید.

 

برای خنثی کردن مشکلات زرد و نارنجی بهتر هست کانسیلرهای مایل به آبی و بنفش بهره گیری کنید.

آرایش تصحیح کننده رنگ پوست چیست؟

نحوه بهره گیری کانسیلر

ابتدا کمی کانسیلر با بهره گیری از برس صاف به اطراف قسمت هاي تیره و لکه ها بزنید و با بهره گیری با برس کرم پودر همراه با کرم پودر آن را روی پوست ترکیب کنید. به دلیل داشته باشید که کانسیلر را گذشته از رژگونه بهره گیری کنید و سپس با برس رژگونه و یا برس ترکیب کننده به صورت دایره وار با هم ترکیب کنید.

آرایش تصحیح کننده رنگ پوست چیست؟

آیا بهره گیری تصحیح کننده رنگ برای همۀ وقت} درست هست؟

اگر مشکلات پوستی و لکه هاي روی پوست چندان باشد مي توانید از آن بهره گیری کنید در غیر اینصورت بهتر هست چندان خودتان را به آن عادت ندهید. اگر چندان به بهره گیری کانسیلر عادت ندارید مي توانید از رژلب یا کرم پودر تیره تر از رنگ پوستتان برای اینکار بهره گیری کنید سپس روی آن کرم پودر روشن تر بزنید.

آرایش تصحیح کننده رنگ پوست چیست؟