پارس ناز پورتال

آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرام

آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرام

آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرام

ستاره های هالیوودی در شبکه اجتماعی اینستاگرام در پست های اخیر خود هر عکس جالب و جذابی انتشار داده باشند در مجموعه عکس زیر می بینید. اینستاگرام این روزها تبدیل به دفتر خاطرات تصویری خیلی ها شده است.

 

«رابرت دنیرو» 73 ساله شد! ما هم تولد این ستاره دوست داشتنی سینما را همراه با آرزوهای خوب به او تبریک می گوییم.
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرام«جنیفر لوپز» و دوقلوهایش که حتی اگر خیلی ها موافق این حرفش نباشند، به قول خودش تمام زندگی اش و هر آنچه که می کند برای آنهاست.
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرام«زک افرون» و «مایکل هیکسون»، ورزشکار آمریکایی، با هم به تماشای مسابقات المپیک ریو رفتند.
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگراماین اولین گریم زنانه «جیمز فرانکو» نیست و ظاهرا علاقه زیادی به این کار دارد.
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرام«شارلیز ترون» و «متیو مک کانهی» روی جلد مجله «پرید Parade» به مناسبت بازگشایی مدارس در ماه سپتامبر.
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگراممجله «ماسل اند فیتنس» واقعا انتخابی بهتر از «راک» نمی توانست برای روی جلد خود انتخاب کند.
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرام«ماریا شاراپووا» که این روزها نامش در عرصه ورزش کمتر شنیده می شود به شدت مشغول انجام کارهای تجاری و تبلیغاتی است.
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرام«کیت هادسون» خواسته با این عکس کمی جو پیری به خودش بدهد، اما چندان در این کار موفق نبوده است.
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرام«برونو مارس» به مناسبت تولد مادرش بالاخره به هوادارن خود افتخار داده و یک عکس جدید به اشتراک گذاشته است.
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرام«دریک» در شب دوم کنسرت هایش در واشینگتن.
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرامچه کسی باور می کند «جرد لتو» با این قیافه معصوم می تواند تا آن حد در نقش جوکر موفق باشد!
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرام«جرد پادالکی» و همسرش در حرکتی رمانتیک با هم به جایی رفتند که اولین قرار زندگیشان را گذاشته بودند.
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرام«نواک جوکوویچ»، قهرمان تنیس، و خانواده اش در حاشیه یکی از کنسرت های «انریکه ایگلسیاس».
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرام«جنسن اکلس» معتقد است که شورلت هم دیگر آن شورلت قدیم نمی شود.
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرام«لئوناردو دی کاپریو» و عشق این روزهایش «نینا اگدال» پس از یک شام رمانتیک دونفره.
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرامیک خبر خوب برای هواداران «تام هیدلستون»! تام هم بالاخره به جامعه بزرگ اینستاگرام پیوست!
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرامظاهرا درآمد میلیون دلاری هنرپیشگی کفاف زندگی«کریس همزورث» و «تام هیدلستون» را نمی دهد و به روزنامه فروشی روی آورده اند.
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرام«جیسون موموآ» در حال صخره نوردی.
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرام«جان لجند» و «کریسی تیجن» همراه با دختر کوچولوی دوست داشتنیشان که این روزها هرجا می روند او را هم همراه خود می برند.
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرام«جان کراسینسکی» و «امیلی بلانت» در مراسم افتتاحیه فیلم «خانواده هولار» که جان کارگردان آن بوده است.
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرامنظرتان در مورد موهای دم خرگوشی «مت دیمون» چیست؟!
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرامگویا «زین مالیک» در اثر همنشینی با «جی جی حدید» تصمیم گرفته کارش را بیشتر روی مادلینگ متمرکز کند.
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرام«بردلی کوپر» به «جونا هیل»: «فکر نکن این ریش ها به همه به اندازه من میان»!
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرام«انسل الگورت» با این عکس «جو جوناس» را یکی از معدود دوستان واقعی خود خوانده و تولدش را به او تبریک گفت.
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرام«لیدی گاگا» قرار است در فیلم «ستاره ای متولد شده است» که «بردلی کوپر» آن را کارگردانی می کند در کنار برد به ایفای نقش بپردازد.
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرام«مدونا» و دخترش که دیگر برای خودش خانمی شده و یک جورهایی کپی برابر اصل روزهای جوانی مادرش است.
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرام«ریحانا» در فستیوال سالانه موسیقی در انگلستان به نام «وی فستیوال».
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرام«جسیکا آلبا» با همان آرایش معصومانه و ساده همیشگی که در واقع کلی روی آن کار شده است.
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرامبه قیافه «جیسون استتهام» نمی آید که زیاد از شنایی که کرده است خوشش آمده باشد.
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگراممعلوم نیست «نینا دوبرو» دقیقا چه مشکلی با «الن پیج» دارد و برای چه دارد برایش خط و نشان می کشد.
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرامای کاش «ادل» هیچ وقت آن آرایش معروف چشم هایش را پاک نمی کرد.
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرام«زکری کینتو» و «زویی سالدانا» در افتتاحیه فیلم «پیشتازان فضا: به سوی تاریکی» در پکن؛ کت و شلوار زکری از برند «ژیوانشی» است.
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرام«جرمی رنر» و یکی دیگر از آن عکس های سیاه و سفید مخصوص روزهای یکشنبه.
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرامقابل توجه آقایانی که فکر می کنند بعد از چهل سالگی اندازه شکمشان دیگر اهمیتی ندارد: «جان استیموس» این هفته 53 ساله شده است و هنوز هم می تواند عکس روی جلد مجله های مد و فشن باشد.
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرام«کریس رونالدو» در حال بازی کردن و تماشای بازی های المپیک به طور همزمان.
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرام«ازجان دنیز» و «نورگول یشیل چای» این روزها بعد از سال ها دوباره در یک فیلم سینمایی در کنار هم قرار گرفته اند.
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرام«هازال کایا» در حال چرت زدن زیر نور آفتاب در سفر.
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرام«بوراک اوزچیویت» و یکی دیگر از آن خنده های دلبرانه که موجی از انواع قربان صدقه رفتن را روانه صفحه اش کرده است.
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگراممثل این که «امره آیدین» تازه از آرایشگاه برگشته و زیاد هم از نتیجه کار راضی نیست.
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرام«امینه صندل»، همسر «مصطفی صندل» را آن هایی که اهل تماشای سریال های ترکی هستند حتما از سریال «عمر گل لاله» به خاطر دارند.
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرامهیچ جشن تولدی در کار نیست، فقط «سرنای ساری کایا» به خاطر 4 میلیونی شدن تعداد فالوئرهایش در اینستاگرام دچار ذوق مرگی مفرط شده است.
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرامپوستر مجموعه کنسرت های جدید «سیبل جان» که این هفته در بدروم و چشمه اجرا شدند.
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرام«بائه سوزی» به عنوان مدل برند فرانسوی «دیدیه دوبوت» جلوی دوربین رفته است.
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرام«لی هونگ کی» با یک هایلایت جدید کاملا حرفه ای که خیلی از خانم ها حسرت آن را می خورند.
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرام«نیکول جانگ» از «جانگ مین آه» تشکر کرد که او را به میهمانی شام دعوت کرده است.
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرام«یونگ جون هیونگ» همراه با سایر اعضای گروه «بیست» پیش از رفتن به روی صحنه.
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرام«جی دراگون» عکسی که صفحه رسمی برند «شنل» با این عینک از او به اشتراک گذاشته بود را به طور مجدد در صفحه خودش هم قرار داد تا همه فالوئرهایش در جریان این مسئله مهم قرار بگیرند.
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرام51. «لی سو هیوک» با این لباس ها به صورت کاملا رسمی به هوادارانش شب بخیر گفت.
آخرین عکس های بازیگران جذاب ستاره های هالیوود در اینستاگرام

 

برترین ها