پارس ناز پورتال

آب نارگیل برای فصل تابستان مناسب است

آب نارگیل برای فصل تابستان مناسب است

آب نارگیل برای فصل تابستان مناسب است 

آب نارگیل به دلیل قند و مواد معدنی که دارد برای فصل تابستان که هوا گرم است بسیار مناسب میباشد. آب نارگیل بهترین آب میوه در فصل تابستان می باشد که به دلیل دارا بودن قندهای ساده ، مواد معدنی و الکترولیت ها از کم آبی بدن پیش گیری می کند . زمانی که در فصل تابستان تعریق زیادی داشته اید ، آب نارگیل بخورید تا از دست رفتن آب بدن تان جبران شود.

 

در مطالعات جدید مشخص شده است که در آب نارگیل ترکیبی به نام “کیتوکینین” وجود دارد که از ابتلا به سرطان ، لخته شدن خون در عروق و پیری زودرس جلوگیری می کند.افرادی که دچار اسهال شده اند و مواد مغذی بدن شان را از دست داده اند باید آب نارگیل بخورند.

 

آب نارگیل دارای آنزیم های مختلف می باشد که باعث بهبود سوخت و ساز بدن و هضم بهتر غذا می شود.آب نارگیل دارای ویتامین مفید گروه بی ، آهن ، منگنز ، کلسیم و منیزیم می باشد.

 

اگر بدن تان به پتاسیم نیاز دارد آب نارگیل بخورید زیرا آب نارگیل خواص سبزیجات-خواص میوه ها سبزیجات و سلامت – خوبی برای دریافت پتاسیم می باشد. در هر 100 گرم *آب نارگیل 250 میلی گرم پتاسیم وجود دارد.آب نارگیل نوشیدنی مغزی می باشد که می توانید نیاز روزاه بدن را به ویتامین سی تامین کند.