پارس ناز پورتال

آب و مایعات از نیازهای ضروری بدن ما

آب و مایعات از نیازهای ضروری بدن ما

آب و مایعات از نیازهای ضروری بدن ما 

اگر نکات تغذیه ای را رعایت کنیم و همه املاح و مواد غذایی مورد نیاز بدن را به اندازه کافی بخوریم دچار بیماری نخواهیم شد و همیشه سلامت هستیم.در مورد نوشیدن آب و مایعات هم همینطور است. از فایده های بی نظیر آب نوشیدن چه میزان اطلاع دارید آیا میدانید چه تاثیراتی روی سلامتی تان خواهد گذاشت و مایعات چه تاثیراتی روی سلامتی تان خواهد گذاشت

 

با نوشدین آب و مایعات بدنتان را در برابر انواع بیماری ها بیمه خواهید کرد.متخصص دیابت راهکارهای غیر دارویی کاهش فشار خون را تشریح کرد و گفت: رژیم غذایی که باعث محافظت فرد از بیماری‌های قلبی شده و بهترین راه درمان دیابت است، در پایین نگه داشتن فشار خون کمک می‌کند.

 

مهیار خسروشاهی در ارتباط با رژیم غذایی سالم اظهارداشت: برای تحقق رژیم مناسب فرد باید آب و مایعات بیشتری را در طی روز بنوشد.وی افزود: باید روزانه 6 تا 8 لیوان آب و مایعات مصرف کرد. اگر چه ممکن است این توصیه به نظر یک توصیه نسبتا عمومی باشد اما تجربه نشان داده که این کار به روند لاغری کمک زیادی می‌‎‌کند.

 

متخصص دیابت در مورد اینکه چگونه می‌توان بدون استفاده از دارو فشار خون را کاهش داد، گفت: همان نوع رژیم غذایی که باعث محافظت فرد از بیماری‌های قلبی شده و نیز بهترین راه درمان دیابت است، در پایین نگه داشتن فشار خون کمک خواهد کرد.

 

خسروشاهی ادامه داد: یک رژیم سالم دارای میزان پایین چربی به خصوص چربی حیوانی و میزان متعادل کربوهیدرات با فیبر بالا عدس و لوبیا و سبزیجات است. همچنین پایین آوردن میزان پروتیین و نمک می‌تواند به کاهش فشار خون کمک کند.وی خاطر نشان کرد: انجام ورزش یکی از مهمترین مواردی به شمار رفته که برای سلامتی نیاز است و در کاهش استرش و فشار خون و چربی‌ها مؤثر واقع می‌شود.