پارس ناز پورتال

گوشی xperia XA ultra از غول sony را بیشتر بشناسیم

گوشی xperia XA ultra از غول sony را بیشتر بشناسیم

گوشی xperia XA ultra از غول sony را بیشتر بشناسیم 

غول دنیای گوشی و موبایل این روزها محصول جدیدی را عرضه کرده است که با هم به بررسی آن میپردازیم.شرکت سونی گوشی Xperia XA Ultra را به شکل رسمی معرفی کرد. این گوشی 6 اینچی صفحه نمایشی با کیفیت 1080p و تراکم پیکسلی 367ppi دارد. همچنین فاصله‌ی صفحه نمایش تا لبه‌ها بسیار کم است و به همین دلیل لبه‌ها به شدت نازک هستند.

 

بدنه‌ی این گوشی هم فلزی است.گوشی Xperia XA Ultra یک محصول میان‌رده است که سه گیگابایت رم، دوربین 21.5 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو دارد.این گوشی جدید سونی که جزو محصولات میان‌رده به حساب می‌آید، از تراشه‌ی مدیاتک Helio P10 بهره می‌برد.

گوشی xperia XA ultra از غول sony را بیشتر بشناسیمسه گیگابایت رم به همراه اندروید 6.0 هم روی این گوشی دیده می‌شود. این تلفن همراه هوشمند 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد که این مقدار را می‌توان با کارت حافظه ارتقا داد.این گوشی دو دوربین دارد که به فلش LED مجهز شده‌اند. دوربین پشت آن 21.5 مگاپیکسلی است.

 

که به فوکوس خودکار دارد؛ اما تمرکز اصلی این گوشی روی دوربین جلو خواهد بود. دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی این محصول به لرزشگیر اپتیکی عکس مجهز شده است.سونی به این موضوع اشاره کرده که باتری گوشی Xperia XA Ultra تا دو روز گوشی را روشن نگه‌می‌دارد. 

گوشی xperia XA ultra از غول sony را بیشتر بشناسیمالبته گوشی جدید سونی به شارژ سریع هم مجهز شده که با 10 دقیقه شارژ می‌توان 5.5 ساعت با گوشی کار کرد.به احتمال زیاد این تلفن همراه هوشمند در خرداد ماه راهی بازار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند آن را در رنگ‌های سفید، سیاه و لیمویی خریداری کنند.