پارس ناز پورتال

گوشی هوشمند HP با نام Elite X3

گوشی هوشمند HP با نام Elite X3

گوشی هوشمند HP با نام Elite X3

گوشی هوشمند جدید و بسیار قدرتمند HP با نام Elite X3 با سیستم عامل ویندوز و سخت افزار عالی که در ادامه مطلب بیشتر با آن آشنا خواهید شد.اواسط آذر بود که یک گوشی هوشمند HP با سیستم عامل ویندوز 10 موبایل در بنچمارک AnTuTu دیده شد، آن زمان این گوشی به نام HP Falcon شناخته می‌شد.

 

حال مشخص شده که HP در حال کار بر روی این گوشی و عرضه آن تحت نام Elite X3 است. این گوشی مجهز به نمایشگر 5.96 اینچی امولد با رزولوشن 1440 در 2560 است.

 

تراشه این گوشی اسنپ‌دراگون 820 است. گوشی‌ای که یک پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای 2.15 گیگاهرتزی و یک پردازنده گرافیکی Adreno 530 دارد. 4 گیگابایت LPDDR4 RAM و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا از دیگر ویژگی های این گوشی هستند.

 

یک دوربین 16 مگاپیکسلی پشتی و یک دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی، حسگر اثرانگشت و تشخیص عنبیه از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند هستند. Elite X3 را می‌توان تا عمق یک متر و تا 30 دقیقه در آب غوطه‌ور ساخت.

 

باتری  آن هم باتری 4150 میلی‌آمپرساعتی است و از امکان شارژ به صورت بی‌سیم هم پشتیبانی می‌کند. بر روی این گوشی سیستم عامل ویندوز 10 موبایل از پیش نصب شده و با کمک قابلیت کانتینیوم (Continuum) می‌توان از آن به عنوان یک کامپیوتر هم استفاده کرد.قیمت و زمان عرضه این گوشی هنوز مشخص نیست.

 

منبع:دیجی کالا