پارس ناز پورتال

پیشنهاد لباس های شاد تابستانی برای خانم ها

مجموعه : مدل لباس جدید
پیشنهاد لباس های شاد تابستانی برای خانم ها

پیشنهاد لباس های شاد تابستانی برای خانم ها 

برای لباس پوشیدن در فصل تابستان و برای خانم های خوش سلیقه پیشنهادهای عالی مد و لباس داریم!با ما همراه باشید. این روزها، به دلیل گرم شدن هوا تمایل مردم به استفاده از لباس‌‌هایی كه از پارچة لنین تهیه شده‌اند، صندل‌ها و به طور كلی پوشش سفیدرنگ بیشتر شده است.

 

پوشش ما با توجه به شرایط آب و هوایی تغییر می‌كند. قرار گرفتن در آب و هوای بسیار گرم، برای همه ما تجربه خوشایندی نیست، بدن عرق فراوان می‌كند و در برخی مواقع حتی ایجاد استرس نیز می‌كند اما برعكس احساس خنكی، احساس خوشایندی است و به ما حس راحتی می‌دهد به طوری كه حتی می‌توان با تمركز بیشتری مشغول انجام كار می‌شد.

 

پارچه‌های طبیعی

پنبه و لنین و سایر پارچه‌های طبیعی، به پوست ما فرصت نفس كشیدن را می‌دهند و از طرفی كاندید خوبی برای جذب رطوبت بدن هستند. نایلون و پلی‌استر برعكس ایجاد حس گرمای بیشتری می‌كنند. پشم و پنبه بسیار بهتر از الیاف مصنوعی هستند و حس خنك‌تری به شما می‌دهند. پارچه لنین بسیار مستعد چروك شدن است پس برای محیط‌های غیر رسمی و آزاد مناسب‌‌تر است.

 

شلوارهای بلند با پاچه‌های گشاد از جنس پارچه لنین برای تابستان امسال بیشتری كاربرد را دارند. از نظر رعایت اصول بهداشتی و سلامتی نیز تا جائیكه ممكن است از پوشیدن شلوارهای بسیار تنگ و چسبان خودداری كنید. در این فصل سال، بیشتر خانم‌ها علاوه بر مد به راحتی نیز اهمیت می‌دهند. بسیاری از لباس‌های سبك سنتی، هم راحت هستند و هم جذابیت كافی را دارند.

 

انتخاب رنگ

انتخاب رنگ لباس‌های تابستانی نیز بسیار مهم است. مسلما شما برای روزها از لباس‌های طلایی، نقره‌ای و… استفاده نمی‌كنید و این رنگ پارچه‌ها را برای شب‌ها مناسب‌تر می‌دانید.

 

در طول روز لباس‌هایی كه رنگ روشن دارند، مناسب‌ترند چرا كه هم آرام‌بخش‌ترند و هم نور خورشید را منعكس می‌كنند. اگر بعداز‌ظهر به یك مهمانی دعوت شده‌اید، می‌توانید از لباس‌‌های كمی تیره‌تر استفاده كنید اما خیلی‌ هم تیره نباشد چرا كه هنوز هم هوا كمی گرم است.

 

رنگ قرمز مثل یك تپه آتش به نظر می‌رسد قرمز رنگ خورشید و گرماست. این رنگ می‌تواند امواج ماوراءبنفش خورشید را جذب كند اما از طرفی قرمز رنگ جلب توجه است و بسیاری از خانم‌ها دوست دارند كه با این رنگ بدرخشند. در عوض رنگ‌های سرد مثل بنفش، آبی كم‌رنگ، طوسی بسیار روشن و… حس خنكی و سرما می‌دهند.

 

احساس راحتی

به طور كلی لباس‌های تابستانی برای هر قشری كه باشد، یك ویژگی بسیار مهم دارند، سبك هستند سبك بودن آنها باعث می‌شود كه در آنها احساس راحتی كنید. حتی در فصل گرما نیز، پادشاه رنگ‌ها، رنگ سیاه است و اغلب آقایان و خانم‌ها گرایش به استفاده از این رنگ در ماههای گرم سال را دارند،

 

چرا كه سیاه همیشه روی مد است سیاه با هر رنگی ست می‌شود. برخی از خانم‌ها در تابستان از رنگ سیاه در كنار زیور‌آلات رنگی مثل گردنبند مرواریدی استفاده می‌كنند. خانم‌ها همیشه دوست دارند شیك و جذاب به نظر برسند.

 

جذاب بودن در هر فصلی كار دشواری است حتی گاهی اوقات میل به زیبایی و روی مد بودن باعث می‌شود كه برخی از خانم‌ها خود را دچار سختی‌هایی كنند برای جذاب ماندن همیشه نمی‌توان روی یك مدل لباس تمركز كرد. تغییر مدل لباس‌‌ها در فصل‌های مختلف و موقعیت‌های متفاوت باعث زیبایی بیشتری ظاهری می‌شود.

 

مد مهم است اما راحتی مهم‌تر از آن است اگر شما در یك لباس احساس راحتی زیادی داشته باشید مسلما آن را با یك لباس غیر راحت ولی روی مد عوض نخواهید كرد.

 

فصل تابستان به دلیل گرمای شدید هوا مخصوصاً در طول روز، فصل مناسبی برای اهمیت زیاد دادن به مد نیست بلكه باید راحتی را در اولویت قرار داد. شما می‌توانید از مدل لباس‌های روی مد، با پارچه‌های روشن و سبك استفاده كنید. رنگ روشن نور خورشید را منعكس می‌كند لذا لباس‌هایی كه رنگ‌های روشن دارند و بسیار نرم و سبك هستند برای خانم‌ها مناسب‌ترند.