پارس ناز پورتال

نگاهی به صفحات اینستاگرام ستاره های ایرانی

نگاهی به صفحات اینستاگرام ستاره های ایرانی

نگاهی به صفحات اینستاگرام ستاره های ایرانی

 بازیگران و ستاره های ایرانی را در اینستاگرام دنبال می کنیم تا ببینیم چه تصاویری برای مخاطبان خود به اشتراک گذاشته اند و چه گفته اند.در دی ماه سرد ۹۵، همچون ماه های قبل، فضای داغی را در اینستاگرام پر فالوئرهای ایرانی شاهد هستیم که گزارش امروز، گشتی زده در صفحات پر مخاطب و تاثیر گذار این روزها.

 

خبر اول را همچون رسم همیشگی، با اینستا نوشته های سفیر کالسکه گرد ایران در لندن آغاز می کنیم.

چه خبر از اینستا نوشته های آقای سفیر؟

نگاهی به صفحات اینستاگرام ستاره های ایرانی

حمید بعیدی نژاد، مذاکره کننده ارشد  هسته ای کشورمان که چندی پیش، سفیر ایران در لندن شد، فعالیت گسترده ای در اینستاگرام و تلگرام دارد و به نظر می رسد یکی از فعال ترین دیپلمات های ایرانی به شمار می رود که علاقه زیادی به سایبر دیپلماسی (cyber diplomacy) دارد. او در جدید ترین پست خوب نوشت:

 

نقش و اهميت روز افرون ديپلماسي در تعيين سرنوشت ملتها: در اين ايام بطور روزانه در انگليس بحث هاي مفصلي در خصوص نقش تعيين كننده و تاريخي ديپلمات ها در مذاكرات سرنوشت ساز كشور و بسته بودن دست سياستمداران حتي در كشوري مثل انگليس در انتخاب فرد مناسبي كه تجربه مذاكره ديپلماتيك و دانش مربوطه را هر دو در خود جمع كرده باشد در جريان است.

 

حتي نخست وزير نروژ همين امروز از اينكه انگليس هم از فقدان تيمي با تجربه در خصوص مذاكرات تجاري و حقوقي با اتحاديه اروپا رنج مي برد ابراز نگراني مي كند. در اين روزها يكي از مهمترين بحثهاي سياست داخلي و خارجي بريتانيا تعيين مسئول تيم مذاكراتي اين كشور براي انجام مذاكرات خروج اين كشور از اتحاديه اروپاست.

نگاهی به صفحات اینستاگرام ستاره های ایرانی

وقتي سفير قبلي اين كشور در مقر اتحاديه اروپا كه از متخصصين مباحث اتحاديه اروپا محسوب مي گرديد از اين پست استعفا داد موجي از نگراني كشور را دربر گرفت كه چه كسي قادر خواهد بود در اين مرحله حساس جانشين سفير قبلي شود و رهبري مذاكرات مهم خروج انگليس از اتحاديه اروپا در اين دوره سخت و حساس را بعهده بگيرد.

 

خانم ترزا مي نخست وزير ديروز براي پايان دادن به ابهامات و نگراني ها به سرعت مدير كل ارشد وزارت امور خارجه آقاي «تيم بارو» را به نمايندگي اين كشور منصوب نمود.ما با آقاي «تيم بارو» در مذاكرات كميسيون مشترك برجام آشنا بوديم، هر چند بعنوان عالي ترين مدير ارشد سياسي انگليس همين سال آخر به مذاكرات ملحق شده بود. بنده در لندن نيز در اين موقعيت جديد قبل از سال نو با وي در محل وزارت خارجه انگليس ملاقات كرده بودم.

 

وي فردي با تجربه است و قطعا كار سختي در فراروي خود خواهد داشت. اما آنچه اين نوع تحولات بار ديگر به ما ثابت مي كنند آنست كه در دنياي پر چالش امروز ديپلماسي جايگاهي مهمتر و نقشي روزافزون در تعيين سرنوشت آينده كشورها و ملت ها پيدا كرده است.در كنار عوامل قدرت سخت كه از منابع مهم قدرت ملي محسوب مي شوند، ديپلماسي كماكان بزرگ ترين نقطه تبلور و قويترين عامل است.اینستاگرام آقای سفیر اکنون ۳۵ هزار فالوور دارد.

 

قربون صدقه های بهنوش برای مخاطبانش!

نگاهی به صفحات اینستاگرام ستاره های ایرانی

بهنوش بختیاری، پر فالوئر ترین صفحه ایرانیان در اینستاگرام را در اختیار دارد و یکی از پست هایش، به سلفی با یکی از هوادارانش اختصاص یافته است.یکی از بهترین و با اخلاق ترین هوادارام سعیده جان…داشتن چنین هواداری لیاقت میخواد…شنیدم شخصی به سعیده جانم گفته نازیبا…خواستم با این پست بگم خواهر من زیباترین دل و صورت دنیا رو داره…

 

مثل شیر پشتشم… و همه ما عاشقشیم… میپرستیمش.. چون آدمه.. به معنی واقعی.. دوستت داریم سعیده جانم…. زیبایی زن فقط به قلب اوست…..بزنید لایکو برای دختر خوشگل و مهربون.خوب همانطور که در اینستاگردی های هفته های پیش گفتیم، خانم بختیاری این روزها، سفیر تبلیغاتی ماهان دکور است. در این لینک، ویدئویی از بازدید های اخیر ایشان را مشاهده کنید.

 

الناز شاکردوست از خفه گی می گوید

نگاهی به صفحات اینستاگرام ستاره های ایرانی

الناز شاکردوست، هنرپیشه ایرانی که هفته گذشته از شمعدانی هایش روایت می کرد، این هفته نیز با اینستانوشته ای جالب، تصویری از پشت صحنه فیلم خفه گی را منتشر کرد که در بالا مشاهده می کنید:پشت صحنه خفه گی. امروز بیستم دی ماه ۹۵. سینما قدرتی دارد که باعث می شود شما احساس تنهایی نکنید. حتی وقتی واقعا تنها هستید. تام هنکس

نگاهی به صفحات اینستاگرام ستاره های ایرانی

وی در اینستا نوشته دیگری که تصویرش را در بالا مشاهده می کنید گفت:من به دنبال نیمه خود، در آبی آسمان سر، ریشه می دوانم تا شکوفه زدن گل آنتوریوم قرمز را ببینیم. الناز. بیست و یکم دی ماه ۹۵.

 

از پژمان بازغی چه خبر؟

نگاهی به صفحات اینستاگرام ستاره های ایرانی

پژمان این روزها یک میلیون فالوئری شده است و کمی از قبل فعال تر به نظر می رسد. او چند روز پیش به مناسبت اعلام فهرست اسامی فیلم های راه یافته به بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر، به همکارانش در فیلم خانه دیگری تبریک گفت و نوشت:تبریک به همکارانم در فیلم خانه دیگری و حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر.

نگاهی به صفحات اینستاگرام ستاره های ایرانی

وی با انتشار تصویر بالا نوشت:تبریک و خسته نباشید به همه عوامل فیلم فصل نرگس، سومین فیلمی که در جشنواره حضور خواهم داشت.

 

نیکی کریمی ۲ میلیونی شد

نگاهی به صفحات اینستاگرام ستاره های ایرانی

شمار مخاطبان صفحه اینستاگرام نیکی کریمی، عروس سینمای ایران در دهه شصت از مرز ۲ میلیون مخاطب فراتر رفت. وی در جدید ترین پستی که منتشر کرد و در بالا مشاهده می کنید، فرود هواپیمای ایرباس را که چند روز پیش در فرودگاه مهر آباد به زمین نشست تبریک گفت:‌

 

خوشحالم برای تغییر تفکر و تحول در رفاه و حق مردم ایران، با ورود اولین ایرباس به کشور بعد از ۳۷ سال، ممنون از دست اندرکاران و تبریک به مردم و صنعت هوایی به امید حضور امکانات بهتر و بیشتر.

نگاهی به صفحات اینستاگرام ستاره های ایرانی

در اینستا نوشته دیگری که تصویرش را در بالا مشاهده می کنید، به همکارانش در فیلم آذر که به فهرست مسابقه سینمای ایران در جشنواره فجر امسال راه یافت، تبریک گفت. خانم کریمی در این فیلم نقش بازیگر اول و تهیه کننده را دارد.

 

اینستا نوشته ای جدید از مهناز افشار

نگاهی به صفحات اینستاگرام ستاره های ایرانی

مهناز افشار که این روزها ۵.۳ میلیون فالوئر دارد، پست جدیدی که در بالا مشاهده می کنید را منتشر کرد و زیرش نوشت:

 

مادر و دختری!

 

وی در اینستا نوشته دیگری، خبری از اکران فیلم خانه ای در خیابان چهل و یکم داد که با همکاری موسسه سینمایی مهر ساخته شده است.

 

چه خبر از اینستانوشته های پرویز پرستویی؟

نگاهی به صفحات اینستاگرام ستاره های ایرانی

پرویز پرستویی که یکی از خاطره انگیز ترین اینستا نوشته های روزانه چهره های معروف ایرانی را در این شبکه به اشتراک می گذارد، در جدیدترین پست خود که تصویر جالبش را در بالا مشاهده می کنید، نوشت:وقتی ریشه داشته باشی وقتی ریشه ات درون خاک باشه ممکنه لبه پرتگاه بیایی ولی ریشه هات نگهت می دارند ریشه همان شعور، تربیت، شخصیت انسانیت واقعی و شرف است و ربطی به پول و تحصیلات ندارد.

 

در جایی دیگر گفت:دارم از یک جایی برمی گردم. من به ندرت مجبور می شوم تاکسی سوار شوم ولی امروز مجبور بودم… خیابان ها خلوتند. سوار که می شوم، مردی که در صندلی جلو و در کنار راننده نشسته است، صحبتش را پی می گیرد: والا آقا! مملکت رو نیگا کن! ویرونه!

نگاهی به صفحات اینستاگرام ستاره های ایرانی

این از وضع آلودگی هوا، اون از پارازیتای ماهواره که انگار کل مردم رو گذاشتن تو مکروویو، اون از دریاچه ها مون، این از زمستونمون که یک قطره برف و بارون نمیاد، ول کن آقا … مملکت ویرون شد و رفت پی کارش… راننده در سکوت سر تکان می دهد. مرد از آینه کنارش، نیم نگاهی به من می اندازد؛

 

انگار انتظار دارد در پشتیبانی از حرف های او چیزی بگویم. من اما ساکتم… مرد ادامه می دهد: شکر خدا که من این جا زندگی نمی کنم. راننده می پرسد : شما کجا زندگی می کنین؟ مرد با نگاهی دیگر، می گوید: نیویورک. من با خودم می اندیشم: “من آنجا بوده ام و اندکی دنیایشان را می شناسم ولی تو اینجا نبوده ای تا همه چیز را ببینی و با گوشت و پوستت لمسش کنی…”

 

مرد: اون از جنگشون، من با خود: پس تو در هنگامه جنگ “ما” هم این جا نبودی… مرد: اون از برنامه هاشون برا ساختن بمب اتم، شکر خدا که جلوشونو گرفتن، من: و تو با آنها موافقی …برای گرفتن جلوی ما از ارتکاب به جرم نکرده… مرد: آقا من دو هفته است اومدم دارم خفه میشم! این هواس؟! اون وقت روزی دو هزار تا ماشینم تو همین تهرون خراب شده ، شماره میکنن…

 

من: تهران خراب شده ی ما….

 

مرد: اون وقت هر شب یه مشت اراجیف تحویل مردم میدن! سریالاشونو دیدین؟ معمای شاه!!! دوباره به من نگاه می کند و من به بیرون از پنجره تاکسی، به درختان قشنگی که کنار خیابان به صف ایستاده اند، خیره شده ام… دارم به جایی که باید پیاده شوم، می رسم.

 

مرد: اینم از امروزشون! می خواستم برم میدون فردوسی، چه می دونستم این جوریه… این مردم نادون هر روز زیر علم یکی سینه میزنن… و من از همان سینه زنی برمی گردم!!!.

 

راننده تاکسی سرانجام لب به سخن می گشاید: شما که پس فردا راه می افتی می ری سر زندگی خودت، ما رو بگو… مرد با خوشحالی مشخصی به بیرون نگاه می کند و سر تکان می دهد: آره شکر خدا… من (با خود): شکر خدا… من به راننده تاکسی :هر جا بتونین نگه دارین، پیاده می شم… من ( بعد از پیاده شدن و در حال گرفتن بقیه پولم از راننده و درست خیره به چشمان مرد): آقا، این ویرونه، “خونه ” ماست.

 

قطام و اسکی و دیگر هیچ!

نگاهی به صفحات اینستاگرام ستاره های ایرانی

ویشکا آسایش یکی از بازیگران سینما، تئائر و تلویزیون است که او را با نام قطام در سریال پر بیننده امام علی در دهه هفتاد می شناسیم. او عاشق اسکی و برف است و اخیرا به مناطقی از کشور برای اسکی و کوهنوردی رفته است که برف بازی با پسرش را در تصویر بالا مشاهده می کنید که نوشته ای برای آن ارائه نکرد.

نگاهی به صفحات اینستاگرام ستاره های ایرانی

وی تصویر پرتره اش در حال اسکی در پیست دربند منتشر کرد و نوشت:

 

معتاد کوهستان!

 

 او در جدیدترین پست خود که تصویر را در زیر مشاهده می کنید گفت:

نگاهی به صفحات اینستاگرام ستاره های ایرانی

من و کوهستان و برف و آفتاب.

 

از ترانه علیدوستی چه خبر؟

نگاهی به صفحات اینستاگرام ستاره های ایرانی

ترانه علیدوستی که از ورودش به اینستاگرام، مدت زیادی نمی گذرد، بیش از ۴.۵ میلیون مخاطب کسب کرده  و با بیش از ۲۷۰ پست، حضور فعالی را در این شبکه محبوب ایرانیان تجربه می کند. او در جدید ترین پست خود، تصویر منتشر نشده ای از فصل اول سریال شهرزاد منتشر کرد و نوشت:

 

از تک تک شمایی که برای تولدم پست گذاشتید و به نحوی بهم تبریک گفتید بی اندازه ممنونم. توقع اینهمه محبت رو نداشتم. اون اتحاد بنفش رنگ تبریک تولد رو هم دیدم; بیش از نود صفحه ی طرفدار و غیرطرفدار با هم هماهنگ کرده بودن که هم زمان یه عکس رو با هم پست کنن. واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم. بی تعارف میگم. اینم یه عکس منتشر نشده از پشت صحنه فصل اول شهرزاد.

نگاهی به صفحات اینستاگرام ستاره های ایرانی

وی تصویر بالا را منتشر کرد و زیرش نوشت:

سلفی های من که یا در ماشین است یا آسانسور!

 

از سحر دولشتاهی چه خبر؟

نگاهی به صفحات اینستاگرام ستاره های ایرانی

سحر دولتشاهی، یکی دیگر از چهره های سرشناس ایرانیان در اینستاگرام است که شمار مخاطبانش به مرز ۱.۵ میلیون نفر رسید.وی در جدید ترین پستی که تصویرش را در بالا مشاهده می کنید نوشت:من و آتیلا و ستاره پسیانی عزیز

 

سحر چندی پیش در اکران فیلم وارونگی شرکت کرد و از مانتو جدیدش هم رونمایی کرد که تصویرش را به صورت پستی منتشر کرد و در زیر مشاهده می کنید.

نگاهی به صفحات اینستاگرام ستاره های ایرانی

او را در این نشانی دنبال کنید.

 

از آقای خندوانه چه خبر؟

نگاهی به صفحات اینستاگرام ستاره های ایرانی

رامبد جوان که شمار مخاطبانش اکنون از مرز ۴.۵ میلیون نفر فرا تر رفته است، حضور فعالی در این شبکه دارد. او با لوطی های زمان های نه چندان دور عکس گرفت که نوشته ای زیرش ارائه نشده بود.خبر مهم دیگری که در اینستاگرام رامبد منتشر شد، خبر مربوط به اهدای عضو ایشان است که تصویری از کارت اهدا را اخیرا به اشتراک گذاشت:

نگاهی به صفحات اینستاگرام ستاره های ایرانی

مایلم اعضا  و بافتهای بدنم را در زمان مرگم اهدا کنم، باشد که ادامه زندگی اجزای وجودم، نجات بخش زندگی دیگری باشد. این عکس، بیش از ۱۶۴ هزار لایک و هزاران کامنت تحسین برانگیز از سوی هوادارانش همراه شد.

نگاهی به صفحات اینستاگرام ستاره های ایرانی

رامبد که برنامه اش را به فرصتی برای تشویق مردم به اهدای عضو تبدیل کرده است، تصویر بالا را منتشر کرد و نوشت:رکوردی که با خندوانه شکسته شد.

 

چه خبر از اینستا نوشته های رئیس مجلس؟

نگاهی به صفحات اینستاگرام ستاره های ایرانی

علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرام هفتاد هزار نفری، جدیدا نوشت:

 

مراسم خاکسپاری آیت الله هاشمی رفسنجانی.

 

چه خبر از جادوگر آسیا؟

نگاهی به صفحات اینستاگرام ستاره های ایرانی

علی کریمی که این روزها فعالیت خوبی در اینستاگرام دارد، بزودی صاحب ۲ میلیون فالوئر می شود که رکوردی در میان فوتبالیست های اینستاگرام باز است.علی آقا اخیرا تصویر بالا را منتشر کرد و زیرش نوشت:ممنونم.

 

علی دایی در مهمانی عابدزاده

نگاهی به صفحات اینستاگرام ستاره های ایرانی

علی دایی اخیرا در یک مهمانی به مناسبت راه اندازی برند جدید احمد رضا عابدزاده (عقاب آسیا) شرکت کرد و تصویر بالا را منتشر کرد و زیرش نوشت:

 

احمد جان با آرزوی موفقیت در برند جدید.

 

محرومیت علی دایی در جریان رقابت های لیگ برتر ۹۵ سبب شد تا وی واکنش اینستاگرامی به موضوع داشته باشد که با بیش از ۱۰۰ هزار لایک هم مواجه شد و تصویرش را در زیر مشاهده می کنید.

نگاهی به صفحات اینستاگرام ستاره های ایرانی

تقدیر سلطان از اولین ایرباس

نگاهی به صفحات اینستاگرام ستاره های ایرانی

علی پروین، در جدید ترین پست خود، از تصویری خندان در کنار دکتر آخوندی، وزیر راه و مسکن و شهرسازی رونمایی کرد و نوشت:

 

در اين روزها كه جامعه ايران عزادار است دكتر آخوندي وزير راه كه روزگاري عضو جوان كابينه اقاي هاشمي رفسنجاني بود و به نوعي از مديران دولت ايشان است با خريد اولين هواپيما ايرباس و قرارداد با اين شركت معتبر هواپيما سازي هديه خوبي به ما و شما مردم بزرگ و شريف ايران هديه دادند، خسته نباشيد به مديران و تشكر از آنهايي كه براي امنيت و رفاه مردم تلاش مي كنند.

نگاهی به صفحات اینستاگرام ستاره های ایرانی

از جمله اینستانوشته های علی پروین را باید تصویر بالا دانست که به همراه شماری از پرسپولیسی ها در مراسم ختم مرحوم علیخانی شرکت کرده بود.

 

اسکی بازی های رضا گلزار

نگاهی به صفحات اینستاگرام ستاره های ایرانی

گلزار که این روزها با فروش بیش از ۱۰ میلیارد تومان فیلم جدیدش (سلام بمبئی) خیلی روی بورس است، اینستا نوشته جدید خود را همچون ویشکا آسایش، به اسکی در مناطق شمالی تهران اختصاص داد ‌و فیلمی منتشر کرد که تصویری از آن را در بالا مشاهده می کنید.

 

اگر قصد داشتید تا در کنسرت اخیرا ایشان در بندر عباس شرکت کنید، اینستا نوشته جدید رضا را که در زیر آمده است ملاحظه فرمایید:

نگاهی به صفحات اینستاگرام ستاره های ایرانی

اینستا نوشته های جدید آقا بهرام

بهرام رادان در چند روز اخیر، تصاویر زیر را منتشر کرد که توضیحی برای آن ارائه نشده بود.

نگاهی به صفحات اینستاگرام ستاره های ایرانی

نگاهی به صفحات اینستاگرام ستاره های ایرانی

چه خبر از نخستین کافی شاپ سیار ایران؟

نگاهی به صفحات اینستاگرام ستاره های ایرانی

وی کافه ای ها، در روزهای سرد دی ماه، همچنان به محله های مختلف تهران می روند که آن ها را در جدید ترین پست های خود مشاهده می کنیم.

نگاهی به صفحات اینستاگرام ستاره های ایرانی

نگاهی به صفحات اینستاگرام ستاره های ایرانی

وی کافه ای ها که شمار مخاطبانشان از مرز ۶۸ هزار نفر فرا تر رفته است

 

چه خبر از نابغه سه ساله؟

نگاهی به صفحات اینستاگرام ستاره های ایرانی

آرات حسینی، نابغه سه ساله مازندرانی که از وی به عنوان اعجوبه خردسال آکروباتیک ایران و جهان نام می برند، این روزها یکی از پر بیننده ترین صفحات ایرانیان در اینستاگرام را به خود اختصاص داده است. پدرش، صفحه ای برای معرفی فعالیت های وی راه اندازی کرد و اکنون قریب به ۷۰۰ هزار مخاطب دارد.

 

درباره آرات کوچولو، بزودی گزارش جالبی منتشر خواهیم کرد.

 

خبر آخر این که رضا یزدانی از حضورش در کنسرت بهمن ماه علیرضا عصار، خواننده پاپ که پس از مدت ها به استیج بر می گردد، خبر داد. رزرو کنسرت های داغ زمستانی پایتخت را فراموش نکنید.

نگاهی به صفحات اینستاگرام ستاره های ایرانی

 

روزیاتو