پارس ناز پورتال

منتظر دستبندهای جنگ ستارگان باشید

منتظر دستبندهای جنگ ستارگان باشید

منتظر دستبندهای جنگ ستارگان باشید 

دستبندهای جنگ ستارگان یک محصول فانتزی برای علاقمندان است که به زودی روانه بازار خواهد شد. این دستبندها در حقیقت کنترل ربات هستند. کمپانی Sphero چندی پیش و در جریان رویداد CES ۲۰۱۶ از ربات های BB-8 خود که یکی از کاراکترهای محبوب سری فیلم‌های جنگ ستارگان محسوب می‌شود، رونمایی کرد.

 

حالا دستبندهای جنگ ستارگان نیز آمده‌اند که در ترکیب با آن ربات‌های بامزه، یک تجربه‌ی فرا سیاره‌ای جالب را به کاربران هدیه دهند.دستبندهای جنگ ستارگان Sphero که با نام Force Band معرفی شده است، به کاربران امکان می‌دهند که با حرکت دست خود بر روی هوا، ربات‌های BB-8 را کنترل کنند

 

و دیگر نیازی به استفاده از یک کنترلر سنتی و یا اپلیکیشن‌های مجازی نداشته باشند. البته این دستبندها که از طریق بلوتوث به ربات مورد نظر متصل می‌شوند، تنها محدود به این مدل نخواهند شد و شما می‌توانید تمام مدل‌های ربات‌های ساخته شده توسط این کمپانی را با استفاده از آن و حرکت دادن دستتان بر روی هوا کنترل کنید.

 

دستبندهای جنگ ستارگان اجازه می‌دهند که برای پیدا کردن Holocron ها در محیط اطراف خود نیز از آنها استفاده کنید. Holocron در واقع همان تصاویر واقعیت مجازی کاراکترهای مجموعه‌ی جنگ ستارگان هستند که قابلیت پیدا کردن آنها در محیط و با روشی مشابه بازی پوکمون گو فراهم شده است.

 

این دستبندهای عجیب و غریب هنگامی که به این تصاویر نزدیک می‌شوید، از طریق پیام های صوتی به شما اعلام می‌کنند که در نزدیکی‌تان یکی از این تصاویر وجود دارد.

 

با دستبندهای جنگ ستارگان به جنگ دوستان‌تان بروید

منتظر دستبندهای جنگ ستارگان باشید

قابلیت پخش افکت‌های صوتی مشابه صدای حرکت دادن شمشیرهای لیزری داخل فیلم‌ها و قابلیت دوئل کردن و مبارزه با این شمشیرها (در صورتی که هر دو نفر از این دستبند برخوردار باشند) نیز از دیگر قابلیت‌های دستبندهای جنگ ستارگان Sphero معرفی شده است.

 

از آنجا که ربات‌های BB-8 در فیلم‌ها هیچگاه ظاهر آرامی ندارند و معمولا در میانه‌ی جنگ‌ و درگیری هستند، Sphero قصد دارد یک نسخه‌ی ویژه با ظاهر جنگجو را هم برای این ربات‌های بامزه و محبوب عرضه کنند.این ربات‌ها از طریق بلوتوث به دستبند و اسمارت فون شما متصل می‌شوند

 

و بعد از یک شارژ کامل از طریق بلوتوث، می‌توانید به مدت یک ساعت از آنها لذت ببرید. هم این نسخه‌ی ویژه‌ی جنگجو و هم دستبندهای جنگ ستارگان Sphero قرار است که در روز سی ام ماه سپتامبر (۹ مهر ماه) به صورت جهانی عرضه شوند و کاربران می‌توانند آنها را در یک باندل ۱۹۹ دلار خریداری کنند؛ قابلیت خرید دستبند Force Band با قیمت ۷۹ دلار به صورت جداگانه نیز وجود خواهد داشت.