پارس ناز پورتال

مصاحبه جالب با کریس رونالدوی ایرانی

مصاحبه جالب با کریس رونالدوی ایرانی

مصاحبه جالب با کریس رونالدوی ایرانی 

شنیدید که می گویند هر کسی در این دنیا یک همزاد دارد؟گویا همزاد کریس رونالدو در ایران است,نامش رضا است و به رضا کریس معروف شده. مصاحبه خواندنی و جذاب با «رضا کریس» پسری که بعد از منتشر شدن عکس هایش، به عنوان بدل ایرانی «کریستین رونالدو» معروف شد.

 

آنقدر صدای انفجار بمب شهرتش بلند بود که حتی به گوش خارجی ها هم رسید. خودش هم مات و مبهوت مانده بود که این همه توجه چطور تنها در فاصله چند روز به او جلب شد.

 

می گوید که نمی داند چه کسی این شوخی جالب را با او کرده است اما حالا مطمئن است که این شوخی با زندگی او کاری کرده است کارستان. «رضا علی رضالو» پسر جوانی است که این روزها همه او را با نام «رضا کریس» می شناسند. او مدتی است به عنوان بدل ایرانی «کریستین رونالدو» معروف شده و بیش از 30 هزار طرفدار در سراسر دنیا دارد.

مصاحبه جالب با کریس رونالدوی ایرانیماجرا از کجا شروع شد؟

همه چیز از مدتی قبل شروع شد. یعنی از روزی که عکسی از او در حالی که ساکی ورزشی در دست داشت و در مترو منتظر رسیدن به مقصد بود در فضای مجازی منتشر شد. شباهت بی نظیر او با بازیکن پرتغالی تبار «رئال مادرید» یعنی «کریستین رونالدو» باعث شد خیلی از کاربران متعجب شوند.

 

این عکس در طول چند روز با سرعت باور نکردنی در کانال ها و صفحه های اجتماعی با عنوان «کریستین رونالدو در متروی ایران» دست به دست چرخید.

 

متن های زیادی توسط کاربران مجازی درباره این عکس نوشته شد. عده ای می گفتند که این پسر جوان نزدیک ترین چهره را در دنیا به کریستین رونالدو دارد و عده ای دیگر شباهت بی نظیر او را با رونالدو غیرعادی می دانستند و اعتقاد داشتند که او تیپش را شبیه این بازیکن درست می کند.

 

با این حال همه در یک چیز مشترک بودند، کنجکاوی درباره این که بدانند این پسر ایرانی کیست و چطور اینقدر شبیه بازیکن اول فوتبال دنیاست.

 

رضا کریس

«رضا علی رضا لو» نام اصلی رونالدوی ایرانی است اما همه او را با نام «رضا کریس» صدا می زنند. متولد 1374 است و تصمیم دارد در رشته تربیت بدنی تحصیلاتش را ادامه بدهد. او از دوران نوجوانی فوتبال بازی کرده و حتی در تیم های دسته یک جوانان نیز توپ زده است، خودش می گوید بازی اش آنقدر خوب بوده که حتی برای بازی در چند تیم لیگ برتری نیز پیشنهاد بازی دارد.

مصاحبه جالب با کریس رونالدوی ایرانیقدش کمی کوتاه تر از بازیکن تیم ملی پرتغال به نظر می رسد و وزنش هم کمتر از این بازیکن است اما در نگاه اول آنقدر چهره اش به این تفاوت ها غالب است که هیچ به چشم نمی آید.

 

گفتگوی مان را با رضالو درباره ماجرای عکسی شروع می کنیم که باعث شد او به شهرت باور نکردنی دست پیدا کند و پیشنهادهای خوبی در عرصه کاری مدلینگ و تبلیغات به او داده شود: «حدود یک ماه پیش بود که برای تمرین فوتسال به یک سالن رفته بودم. زمانی که تمریناتم تمام شد به قسمت رختکن برگشتم و گوشی همراهم را به دست گرفتم و متوجه شدم تماس های زیادی با من گرفته شده است، تعجب کردم.

 

قضیه چه بود که این همه تماس در مدت کمتر از یک ساعت با من گرفته شده بود. همینطور که داشتم به این موضوع فکر می کردم که چه اتفاقی افتاده است که همه دوستان و آشنایانم همه با هم یاد من کردند، شماره یکی از دوستان نزدیکم روی گوشی همراهم نظرم را جلب کرد.

 

تماس را پاسخ دادم. دوستم با هیجان گفت رضا عکست را دیدی؟ پرسیدم کدام عکس را و او از عکسی گفت که از من در مترو گرفته شده بود.

 

گفتم که تا امروز در داخل مترو عکسی نگرفته ام که در فضای مجازی منتشر شود اما دوستم تاکید کرد که فرد داخل عکس خودم هستم و شاید کسی از من گرفته است. اینترنت گوشی همراهم را روشن کردم، دیدم کلی پیام دارم و همه عکسی از خودم را برایم ارسال کرده اند. متعجب و شوکه شده بودم.»

 

رضالو حالا به یاد می آورد که مدتی پیش، با پایان تمرینات ورزشی اش سوار مترو می شود تا به خانه برود، روی صندلی می نشیند ولی یک پیرزن وارد واگن مترو می شود و او صندلی اش را به پیرزن می دهد و خودش کنار یکی از درهای مترو می ایستد.

 

رضا کریس ادامه می دهد: «آن روز خیلی خسته بودم اما از روی صندلی ام بلند شدم تا پیرزن بنشیند. بعد هم از فرط خستگی سرم را پایین انداخته بودم و زیاد به اطرافم دقت نمی کردم. هر چند به زمزمه ها و عکس انداختن ها عادت داشتم اما اصلا فکر نمی کردم در این حالت کسی از من عکس بگیرد، آن هم در مترو.

 

نمی دانم چه کسی این عکس را از من گرفته است، فقط می دانم که همین عکس بود که باعث شد مردم سراسر کشور من را بشناسند.»

 

او وقتی به خانه رفت، عکسی را که از او پخش شده بود به خواهر و برادرش نشان داد و حسابی با اعضای خانواده به شهرتی که برایش رقم خورده بود خندیدند: «همه اعضای خانواده ام هم نظر بودند که این عکس بدترین عکسی است که تاکنون از من دیده اند.»

 

رونالدو در میهمانی ملی پوش ها

رضا کریس می گوید بعد از انتشار این عکس همه او را در خیابان ها و اماکن عمومی با دست نشان می دادند: «دیگر همه من را شناخته بودند. در خیابان صدایم می زدند کریستین و از من می خواستند که با آنها عکس یادگاری بیندازم. راستش را بخواهید الان یک ماه است که کارم شده عکاسی در خیابان با جوانان و نوجوانانی که فوتبال را دوست دارند و کریستین را می شناسند.»

مصاحبه جالب با کریس رونالدوی ایرانی

او می گوید که البته در این مدت هرگز با طرفداران رونالدویی اش بد اخلاقی نکرده چون رونالدو الگوی ورزشی و اخلاقی اوست: «او الگوی هزاران نفر در دنیاست. او به مهربانی با هواداران و کودکان معروف است و من می خواهم شبیه او رفتار کنم.»

 

هر چند این پسر جوان بعد از انتشار عکسش در مترو شهرت زیادی پیدا کرد اما جالب است بدانید پیش از انتشار این عکس، این بدل ایرانی بارها توسط ستاره ها و حتی مردم عادی با نام کریستین صدا زده شده بود.

 

او از روزی می گوید که «کی روش» سرمربی تیم ملی ایران او را کریستین رونالدو صدا زد: «همیشه دوستان و نزدیکانم از این که چهره ای شبیه به رونالدو دارم صحبت می کردند، خودم می دانستم که شبیه این اسطوره فوتبالی هستم اما فکر نمی کردم برای مردم این قدر شباهت من و این بازیکن جذاب باشد،

 

تا این که یک روز برای دیدن بازی ایرن – ترکمنستان به استادیوم رفتم، آن روز در بین هواداران تیم ملی ایستاده بودم. اتوبوس حامل ملی پوش ها در حال حرکت بود که ناگهان چهره کی روش را دیدم که در حالی که به من اشاره می کند تا وارد اتوبوس شوم صدا می زد کریستین.»

 

او وارد اتوبوس بچه های تیم ملی می شود و کی روش بعد از دیدن او با این پسر ایرانی شوخی می کند و می گوید که او واقعا رونالدو است و با او عکس می گیرد: «اعضای تیم ملی همه به من خیره شده بودند و می گفتند باور نکردنی است که اینقدر شبیه کریس هستی.

 

عکس هایم در اتوبوس ملی پوش ها فردای آن روز در خبرگزاری ها و روزنامه های ورزشی با این تیتر منتشر شد: «کریستین رونالدو» در میهمانی ملی پوش ها.»

 

ماجرای برنامه «90» چه بود؟

بعد از این که عکس های او همراه با کی روش،^ پر بیننده شد، برنامه90 که هر دوشنبه شب از شبکه سه سیما به روی آنتن می رود و مختص مسابقات و اتفاقات ورزشی است، کریس ایرانی را معرفی کرد: «یک روز مجری برنامه 90 سراغم آمد و گفت که می خواهد گزارشی از من تهیه کند و این گزارش از برنامه نود پخش شد.»

مصاحبه جالب با کریس رونالدوی ایرانی

بعد از آنکه چهره پسر ایرانی از برنامه نود پخش شد، پیشنهادهای تبلیغاتی زیادی به رضا علی رضالو و برای بازی در تیزرها و عکاسی برای بیبلوردهای تبلیغاتی ارائه شد.

 

در همان دوران بود که رضا تصمیم گرفت کارش را حرفه ای تر دنبال کند: «همان زمان بود که من یک مدیر برنامه گرفتم تا کار انتقالم به تیم های بهتر را انجام دهد. یک مدیر برنامه دیگر هم برای کار در حیطه مدل و تبلیغات گرفتم و یک وکیل هم خواستم تا قراردادها و مسائل مربوط به این موضوع ها را برایم پیگیری کند.»

 

رضا مدل می شود

در این زمان او پیشنهادهای مدلینگ و کار تبلیغاتی زیادی را رد کرد چرا که می خواست تنها در تیزرهای مربوط به مارک های معروف کار کند و برای شرکت هایی کار تبلیغاتی انجام دهد که سطح بالا باشند. برای این تصمیمش هم دلیل های جالبی دارد: «کریستین رونالدو در کنار بازی فوتبال، کار تبلیغاتی زیادی هم انجام می دهد اما همیشه با بهترین برندها و شرکت ها کار کرده است.»

 

او در میان پیشنهادها کار برای یک شرکت را قبول کرد و هم اکنون تیزر تبلیغاتی او در زمان پخش مسابقات یورو 2016 پخش می شود: «کار در این تبلیغ را قبول کردم چون کاملا درباره مسابقات یورو بود و قرار بود در زمان پخش این مسابقات روی آنتن برود.

 

همچنین بیلبوردهای تبلیغاتی محیطی که با عکس من کار شده است هم در این زمان در خیابان ها و اتوبان های تهران نصب خواهد شد، جالب است بدانید من در این تبلیغ اصلا معرفی محصولی را به عهده ندارم بلکه فقط حرکت های نمایشی می زنم و خوشحالی بعد گل را مقابل دوربین بازی می کنم.»

 

می خواهم مثل کریس بازی کنم

پای شهرت این روزهای کریس ایرانی، به صفحه های طرفداران خارجی کریستین رونالدو هم رسیده است تا جایی که کاربران او را با یکی از شبیه ترین آدم ها به رونالدو که یک هندی است

 

مقایسه می کنند و می گویند که بدل ایرانی رونالدو شباهت بیشتری به بازیکنان محبوب شان دارد: «برنامه آینده من بازی در یکی از تیم های لیگ برتر است اما آرزویی که دارم این است که در برنامه هایی که بدل های سلبریتی ها را از سراسر جهان دعوت می کنند شرکت کنم و از نزدیک کریستین را ببینم و بگویم همیشه الگویم بوده و به خاطر شباهتم به او به خودم افتخار می کنم.

 

امیدوارم یک روز بازی ام در زمین فوتبال نیز شبیه او شود. در خاطرات این ستاره خوانده بودم که در دوران نوجوانی در مدرسه گفته بود که دوست دارد بهترین بازیکن فوتبال دنیا شود و همه به او خندیده بودند ولی بالاخره بهترین فوتبالیست دنیا شد.

 

شاید روزی هم من بتوانم به حدی از موفقیت برسم که گزارشگر فوتبال بگوید چقدر بازی این بازیکن شبیه کریستین است.»

 

از علی کریمی تا امین حیایی

مصاحبه جالب با کریس رونالدوی ایرانی

خیلی زود صفحه اجتماعی او در فضای مجازی طرفداران خاص خود را پیدا کرد و کاربرانی از کشورهای اسپانیا، پرتغال، هند و … نیز عکس های او را دیدند.

 

عکس هایش با ستاره های ایرانی نیز توجه خیلی از مخاطبان را به خودش جلب کرد. رضا کریس می گوید هر کدام از این عکس ها برای خودش خاطره ای جالب دارد: «یکی از عکس هایم که خیلی زیاد پیام گرفت، عکسم با علی کریمی بود که در فرودگاه گرفتم.

 

آن روز علی کریمی را همراه مهرداد میناوند دیدم. من همیشه کریمی را دوست داشتم و عاشق تکنیک های خارق العاده اش بودم. نگاهی به او کردم و لبخند زدم و او ناگهان به مهرداد میناوند اشاره کرد و گفت کریستین به ایران آمده و با خنده با هم عکس انداختیم.»

 

رضا عکس دیگری با «امین حیایی» در حالی دارد که هر دو به دوربین می خندند: «یک روز در یک مجتمع تجاری در حال خرید بودم که امین حیایی را دیدم. از آنجا که حیایی بسیار شوخ است، شروع کرد به شوخی کردن با من و عکسی با هم گرفتیم.

 

او موهایم را به هم ریخت و به صورتم دست کشید و گفت قسم بخور که گریم روی صورتت نداری و من فقط می خندیدم و می گفتم اگر بخواهد می توانم صورتم را با آب و صابون بشویم تا ببیند که خبری از گریم نیست.»