پارس ناز پورتال

ماشین های مورد علاقه رپرهای برتر جهان

ماشین های مورد علاقه رپرهای برتر جهان

ماشین های مورد علاقه رپرهای برتر جهان 

رپرهای برتر جهان چه خودروهایی سوار می شوند؟ شاید برای شما هم جالب باشد که خواننده مورد علاقه تان چه خودرویی زیر پایش است. سایت GoCompare.com تحلیلی از بیش از 62 هزار آهنگ نوابغ سبک رپ را بر مبنای 40 رپر برتر آمریکا در یک دهه‌ی گذشته و 100 رپر برتر کل دوران انجام داده تا ببیند که کدام خودروساز بیشتر از همه در هیپ‌هاپ حضور داشته است!

ماشین های مورد علاقه رپرهای برتر جهانبرخی از خودروسازهایی که در این لیست 10 تایی حضور دارند شاید باعث تعجب شما نشوند ما برخی شرکت‌ها قطعاً شما را شگفت‌زده خواهند کرد.

 

رولزرویس

ماشین های مورد علاقه رپرهای برتر جهانبا 648 اشاره به این شرکت، رولزرویس در جایگاه دهم لیست قرار گرفته است. واضح است که خودروهای رولزرویس در میان ثروتمندان و برخی از رپرها محبوب هستند. برای مثال Puff Daddy مالک یک فانتوم سفید است. خواننده‌هایی نظیر Warren G و Wale نیز در ترانه‌های خود به رولزرویس اشاره داشته‌اند.

 

مایباخ

ماشین های مورد علاقه رپرهای برتر جهان

شاید با حضور نسخه‌ی اصلاح شده‌ای از مایباخ در ویدئوی Jay Z و Kanye این خودرو بیشتر شناخته شد اما این برند 694 بار در ترانه‌های رپرها مورد اشاره قرار گرفته است. مایباخ Landaulet یکی از خاص‌ترین مایباخ‌های جهان با تولید تنها 8 دستگاهی است و جالب آنکه رپری بنام Birdman صاحب یکی از آن‌هاست.

 

Jay Z نیز علاقه‌ی وافری به مایباخ دارد و مالک یک Exelero است. این خودرو یکی از گران‌ترین خودروهای تاریخ با برچسب قیمتی 8 میلیون دلاری است.

 

لکسوس

ماشین های مورد علاقه رپرهای برتر جهان

لکسوس 854 بار در ترانه‌های رپرهای مشهور مورد اشاره قرار گرفته و شاید سورپرایز کننده ترین خودروساز حاضر در لیست باشد. این خودروساز همچنین تنها شرکت ژاپنی است که در لیست حضور دارد. رپرهایی چون Ice Cube،Kanye West در آهنگ‌های خود به این خودرو اشاره کرده‌اند.

 

زمانی که لکسوس برای اولین بار در دهه‌ی 90 میلادی ظاهر شد محبوبیت زیادی در بین رپرها پیدا کرد و نام لکسوس با ثروتمند بودن مترادف گشت.

 

کادیلاک

ماشین های مورد علاقه رپرهای برتر جهان

برخی شاید بگویند که رپرها و هنرمندان هیپ‌هاپ به مشهور شدن کادیلاک اسکالاد کمک کرده‌اند. مدل‌های کلاسیک کادیلاک در بین این قشر از هنرمندان محبوبیت بالایی دارند که از آن جمله می‌توان به 50Cent و Drake و … اشاره کرد. کادیلاک 893 بار در ترانه‌های رپرها ظاهر شده است.

 

لامبورگینی

ماشین های مورد علاقه رپرهای برتر جهان

جای شگفتی نیست که لامبورگینی 964 بار در آهنگ‌های رپرها مشهور حضور یافته است.  به گزارش پارس ناز نه تنها مدل‌های ساخت این شرکت در ترانه‌ها مورد اشاره قرار می‌گیرند بلکه رپرهای زیادی خریدار ساخته‌های این شرکت هستند. در سال 2012 کیم کارداشیان یک لامبورگینی آونتادور مشکی رنگ را برای تولد Kanye West خرید اما متأسفانه این خودرو چندی بعد تصادف کرد.

 

شورولت

ماشین های مورد علاقه رپرهای برتر جهان

رپرها مدل‌های مختلف شورلت را دوست دارند اما به نظر می‌رسد که مدل‌های کلاسیکی چون ایمپالا نسبت به مدل‌های مدرن‌تر طرفدار بیشتری داشته باشند. در دهه‌ی 90 میلادی شورولت به عنوان خودروی هیپ‌هاپ West Coast که شامل افرادی چون Dr. Dre و اسنوپ داگ بود شناخته می‌شد. 999 بار به مدل‌های مختلف شورولت در ترانه‌های رپرهای مشهور اشاره شده است.

 

پورشه

ماشین های مورد علاقه رپرهای برتر جهان

مدل‌های مختلفی از پورشه در میان رپرها محبوبیت بالایی دارند. برای مثال The Game هر دو ماه یک‌بار رنگ و رینگ‌های پانامرای خود را تغییر می‌دهد. ترانه‌های رپرهای مشهور 1014 بار پذیرای پورشه بوده است. یکی از مشهورترین حضورهای پورشه با مدل وینتیج 356 در ویدئوی Hey Porsche در سال 2013 بوده است.

 

فراری
ماشین های مورد علاقه رپرهای برتر جهانطبق داده‌های GoCompare، فراری در بین رپرها محبوب‌تر از لامبورگینی بوده است. نام این شرکت اغلب در ترانه‌ها کوتاه شده و “راری” خوانده می‌شود. فراری برندی شیک و گران‌بها است. رپر اهل آتلانتا T.I. مالک یک فراری گران‌بها است.

 

بنتلی

ماشین های مورد علاقه رپرهای برتر جهانبا 1498 بار حضور در ترانه‌های رپرهای مشهور بنتلی در جایگاه دوم این لیست قرار گرفته است. این خودروی محبوب رپرها ترکیبی مناسب از تجمل و کارایی را ارائه می‌کند. نیکی مینانژ مالک یک بنتلی کانتیننتال به رنگ صورتی روشن است. هنرمندانی چون ریکی راس،T.I؛ و … به خاطر داشتن بنتلی در گاراژ خود شناخته شده‌اند.

 

مرسدس بنز

ماشین های مورد علاقه رپرهای برتر جهانمرسدس بنز با فاصله‌ی زیاد در رتبه‌ی اول قرار گرفته است. نام این شرکت 3238 بار در ترانه‌های رپرها مورد اشاره قرار گرفته است. یکی از معروف‌ترین حضورهای این شرک در ترانه‌ها به حضور مرسدس بنز 300SL در ویدئوی Kanye West بازمی‌گردد.

 

سایت پدال