پارس ناز پورتال

ماجرای جالب لباس جنجالی ملانیا ترامپ +عکس

ماجرای جالب لباس جنجالی ملانیا ترامپ +عکس

ماجرای جالب لباس جنجالی ملانیا ترامپ +عکس

ملانیا ترامپ همسر بسیار پولداری دارد،او یکی از سرمایه دارترین های امریکا است. و باید هم لباس های گران قیمتی به تن داشته باشد. روز سه شنبه شب تیپ همسر دونالد ترامپ هنگام تفویض ریاست جمهوری به شوهرش، انتخابی قابل تامل بود. ملانیا ترامپ لباس سرهمی سفید و گرانقیمتی از برند مشهور رالف لارن به ارزش 4000 دلار به تن داشت.

 

از آنجا که زنان طرفدار هیلاری کلینتون به افتخار هیلاری درسراسر کمپین تبلیغاتی او کت و شلوار عاجی رنگ به تن کردند، انتخاب این لباس عجیب به نظر می رسد.
ماجرای جالب لباس جنجالی ملانیا ترامپ +عکستیپ همسر دونالد ترامپ با لباس سرهمی سفید رنگ از برند رالف لارن

 

لباس سرهمی ملانیا ترامپ در ایتالیا و توسط طراح محبوب رالف لارن تهیه شده و در فروشگاه لوکس برگدوف گودمن نیویورک به قیمت 3990 دلار فروخته می شود.همسر ترامپ تیپ خود را با یک دستبند پرزرق و برق الماس و حلقه نامزدی خیره کننده اش کامل کرده بود و در بامداد روز چهارشنبه همراه با پسر نوجوانش بارون روی صحنه سالن هیلتون میدتاون- منهاتان به همسرش ترامپ پیوست.
ماجرای جالب لباس جنجالی ملانیا ترامپ +عکسهمسر و پسر کوچک دونالد ترامپ هنگام آمدن روی سن

 

لازم به ذکر است هیلاری کلینتون در ماه جولای و در کنوانسیون ملی دموکرات کت و شلوار سفید رنگی با همان طراح (رالف لارن) به تن داشت.  به گزارش پارس ناز  وی در سومین مناظره ریاست جمهوری نیز با تیپ مشابه دیگری از طراحی های رالف لارن به صورت کت و شلوار دکمه دار و با همان رنگ سفید ظاهر شد.
ماجرای جالب لباس جنجالی ملانیا ترامپ +عکسترامپ و همسرش ملانیا در کنار دو تن از فرزندانش بارون (تنها فرزند او از همسرش ملانیا) و دخترش ایوانکا
بسیاری از زنان حامی کلینتون روز رای گیری در هشتم نوامبر لباس سفید پوشیدند و در شبکه های اجتماعی نیز کمپین های “سفید بپوش و رای بده” را اشاعه دادند.

 

از همین رو از دید برخی از مردم، تیپ همسر دونالد ترامپ به رنگ سفید و با طراح یکسان رالف لارن، به منزله “تو دهنی” به هوادران کلینتون بوده است.
ماجرای جالب لباس جنجالی ملانیا ترامپ +عکسهیلاری کلینتون در دست کت شلوار سفید رنگ از برند رالف لارن