پارس ناز پورتال

عکس های جدید کیت بلانشت و فرزندانش

عکس های جدید کیت بلانشت و فرزندانش

عکس های جدید کیت بلانشت و فرزندانش 

کیت بلانشت بازیگر سرشناس هالیوودی که برنده جایزه اسکار هم هست همراه فرزندانش در فرودگاه نیویورک دیده شد. کیت بلانشت، بازیگر مشهور استرالیایی و برنده اسکار47 ساله، روز دوشنبه به فرودگاه بین الملی جان.اف. کندی در نیویورک سیتی رسید. او با تیپی متشکل از دامن ماکسی، بلوز سفید و کت طوسی رنگ، دختر کوچکش ادیت را که در یک کت صورتی زیبا پوشانده شده بود، در آغوش داشت.

 

 ادیت ویویان پاتریشیا دختری است که وی و همسرش سال گذشته به فرزند خواندگی پذیرفتند و مراحل قانونی آن در تاریخ 6 مارس 2015 تکمیل و تایید شد. بلانشت در توضیح به فرزند خواندگی گرفتن دخترش گفته بود، من و شوهرم از زمان تولد اولین فرزندمان قصد داشتیم کودکی را به فرزندخواندگی بپذیریم.
عکس های جدید کیت بلانشت و فرزندانشکیت بلانشت و دختر کوچولوی جدیدش ادیت ویویان پاتریشیا

 

بلانشت و همسرش اندرو آپتون علاوه بر دختر خوانده شان ادیت، سه پسر از خودشان به نام های داشیل جان (متولد دسامبر 2001)، رومن رابرت (متولد آوریل 2004) و ایگناتوس مارتین (متولد آوریل 2008) دارند.رومن پسر 12 ساله او نیز مادر و خواهرش را همراهی می کرد و با یکدیگر به سمت اتومبیلی رفتند که برای آنها توقف کرده بود.
عکس های جدید کیت بلانشت و فرزندانشکیت و همسرش اندرو ، این دختر کوچک را در سال 2015 به فرزند خواندگی پذیرفتند

 

این بازیگر پر مشغله در حال حاضر فیلم های زیادی در دست تهیه دارد. به گزارش پارس ناز  او مشغول بازی در فیلم جدید “Ocean’s Eight” است که در تابستان سال 2018 اکران خواهد شد. فیلم نامه این اثر فعلا افشا نشده است ولی بازیگران زن مشهوری از جمله سارا پائولسان، هلنا بونهام کارتر، آن هاتوی ، سندرا بولاک و ریحانا قرار است در آن نقش آفرینی کنند.

 

در ماه مه 2018 نیز انیمیشن “چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم 3” به نمایش در خواهد آمد که صدای شخصیت والکا در این انیمیشن را کیت بلانشت بر عهده خواهد داشت.
عکس های جدید کیت بلانشت و فرزندانش