پارس ناز پورتال

عکس خانه اعیانی بهنوش بختیاری را ببینید

عکس خانه اعیانی بهنوش بختیاری را ببینید

عکس خانه اعیانی بهنوش بختیاری را ببینید

بهنوش بختیاری مهمان جدید برنامه شام ایرانی است که در پست اینستاگرام خود تصویری از پخت شام در خانه اعیانی اش منتشر کرد. بهنوش بختیاری بازیگر زن سینمای ایران در تهران زندگی میکند و دارای لیسانس زبان فرانسه می باشد پدر و مادر بهنوش بختیاری نیز اصلیتشان تهرانی است وی به موسیقی کلاسیک بسیار علاقمند است و در عرصه سینمای ایران هم تا به حال خوش درخشیده است.

 

خانه اعیانی و زندگی تجملاتی بهنوش بختیاری/ از تولد در جنوب شهر تا زندگی در قیطریهبرنامه شام ایرانی با حضور در منزل بهنوش بختیاری کلید می خورد.

عکس خانه اعیانی بهنوش بختیاری را ببینید به گزارش پارس ناز بهنوش بختیاری با انتشار عکسی از خود و خانه اش نوشت: شام منزل ما… از فردا شام ایرانی در شبکه رسانه خانگی توزیع می شود… کارگردان: سروش صحت .تهیه کننده: محمد شایسته.پیش از این بازیگر زن سینما درباره محل تولدش طی پستی نوشته بود: «یک سالگی من. در محله مهرآباد جنوبی به دنیا آمدم،

 

شاید دوزار مرام معرفتی که حالیمونه از همون جنوب شهری بودنمونه و افتخار می کنم که با بچه‌های جنوب شهر بزرگ شدم. جوانی در شهرک ژاندارمری گذشت و بعد از ازدواجم ساکن قیطریه شدم. البته هنوز دارم سعی می کنم بی معرفت نباشم.»