پارس ناز پورتال

عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)

عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)

عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)

با یادی لطیف و زیبا از حکیم عمر خیام به استقبال سیصد و هفتمین شماره از «چهره ها در شبکه های اجتماعی» میرویم. آرزومندم که قافله عمرتان خوش مسیر و پر از طرب و زیبایی باشد و امید به آینده هیچگاه در زندگی تان رنگ نبازد. کتایون خانم ریاحی، بانوی مهربان، خوش قلب و همیشه جوان سینما بهترین شروع برای یک مطلب می تواند باشد. امروز هم با ما همراه باشید.

عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)سلفیِ داغِ بابک جهانبخش از روی شط با ویویی از کارونِ زیبا. از همین جا به همه اهوازی های خونگرم و دوست داشتنی سلام میکنم و عرض ارادت دارم. 
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)مانی رهنما، خواننده باسابقه موسیقی پاپ کشورمان در کنار همسر عزیزش در حاشیه یک کنسرت. مانی یکی از ستاره های نسل طلایی و خط شکن موسیقی پاپ در دهه هفتاد است. نسلی که اکثرشان در سایه نسل های بعدی و کنسرت ها و سلفی هایشان گم شدند.
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)خب، این معنی را هم به لغتنامه دهخدا در مقابل واژه “خوشبختی” اضافه کردیم: وقتی قبل از اولین اجرا، مترجم محبوب زندگی ات برایت تعدادی کتاب بیاورد.

ممنون از مترجمِ عزیز که همیشه به فکر دکوراسیون اتاقِ بهاره رهنما بوده و هست.
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)یگانه چریک و گانگستر سینمای ایران. جمشید خان آریای خوشتیپ را عشق است! 
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)پدر و دختر هنرمند در مراسم رونمایی از آثار پوران درخشنده در باغ فردوس.
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)لیلا برخورداری در کنار حسین خان محجوب در پشت صحنه کار جدید عزیزان. کاری که با توجه به ظاهر لیلا و جناب محجوب میتوان حدس زد مربوط به زمانی غیر از حال است!
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)ارژنگ امیرفضلی، تازه ترین عضو کمپین مخفی که بین چهره ها بصورت خودمانی استارت خورده است. کمپینی به نام “گردن درد برای فالوئر ها”. 
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)سلفی حنیف با خواهرزاده و برادرزاده اش در بابل. حنیف این روز ها در تیم شهر مادری اش توپ میزند. در خونه به خونه ی بابل. 
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)سلفی شیرین سپیده خداوردی و پسر بانمکش آقا سانیار. (حرفِ سوم ن است، نه ت. ساتیار پسرِ یکی دیگه است!) 
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)رشید کاکاوند، مجری خوش صدا و گوینده کاربلد تلویزیون و رادیو با این عکس نسبتاً قدیمی یاد روزهای خوب “دو قدم مانده به صبح” را زنده کرد در کنار محمد صالح علا، داریوش مودبیان و اکبر خان زنجانپور.
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)برزو ارجمند، رحیم نوروزی و ماهچهره خلیلی در قاب سلفیِ آقای کارگردان در حال قایق سواری در پشت صحنه کار جدیدشان که یک پروژه جنگی با موضوعیت شهدای غواص است و امیدواریم به حرمت مقام و ارزش این عزیزان، سریال خوبی از آب دربیاید. 
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)وقتی با کسی که قهری، بری عکاسی.
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)– پسرم، آژانس جلو در منتظره، دیر وقته، ده تا هم که عکس گرفتیم، چرا ولم نمیکنی برم؟

+ این آخریشه، بخندین به دوربین!
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)کمپینی پسندیده و درخور ستایش به نام “سه شنبه های بدون خودرو” که اقدامی نمادین و هشدار دهنده نسبت به آلودگی های ناشی از ازدیاد خوردو و وسایل نقلیه موتوری در سطح شهر ها علی الخصوص تهران است و با حمایت چهره های عزیز، فرهنگیان و برخی مردم چند هفته ای است که اجرایی شده است.

 

به گزارش پارس ناز این هفته نیروی انتظامی احساس کرد هوای شهر زیادی تمیز شده و چنین کمپین جلفی را مناسب ندید و سعی کرد جلویش را بگیرد. اینکه موفق شده یا نه، مطمئن نیستیم. برخی سایت ها گفته اند که جلوی کمپین گرفته شده ولی این عکس و کپشن چیز دیگری میگوید. خلاصه، خسته نباشید و دمتان گرم. بهزاد خداویسی، سیدعلی صالحی، میترا حجار، شهره سلطانی و سایر عزیزان.
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)سلفی علی مشهدی در کنار کمیل قاسمی، که هنوز هم هر از گاهی به ریو میرود و چند بارانداز به حریف آمریکایی میزند و برمیگردد جویبار.
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)عکس یادگاریِ پارکینگی داود حیدری در کنار مسعود فروتن در حال عزیمت به یک مراسم.
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)اسکورت و انتقال ویژه ی آقای بازیگر به محل نقش آفرینی توسط کارگردان! حال عمو اسدالله این روز ها خیلی خوب است، چون پس از سال ها سیگار فروشی در میدان هفت تیر باز هم فرصت حضور بر پرده نقره ای برایش میسر شده است. ممنون از سامان مقدم و سعید سهیلی بخاطر اینکه پیشکسوتِ ریزنقش سینما را در فیلمنامه خود جای دادند. 
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)سلفیِ “افتر ارتودنسی” مجتبی میرزاجانبور. 
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)سلفیِ “مثلا حواسم نیست”ِ منطبق بر “زاویه طلایی”ِ صورت از فریبا نادری. با جمله ای از استاد محمود دولت آبادی که هفته پیش آن را آرتور شوپنهاور در صفحه یکی دیگر از عزیزان گفته بود و این هفته به جناب دولت آبادی قرضش داده است و نفر بعدی که در صف دریافت این جمله است، کسی نیست جز استاد حسین پناهی!
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)پارس ناز گشت و گذار سیروان در مرکز خرید یکی از کشور های اروپایی.
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)ستاره پسیانیِ کوچک در آغوش پدر و مادر هنرمندش یعنی آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی. عکسی که ستاره به مناسبت سالروز تولدش به اشتراک گذاشته بود. ما هم این روز را به دخترِ پرانرژی تئاتر و سینما تبریک عرض می کنیم. 
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)عکس یادگاری مهرداد نظری، عزیزی که نامش را فراموش کردم، نصرالله رادش و آقا رضا رویگری که مثل همیشه خوشتیپ و باکلاس به تماشای نمایش پری رفته بودند. خود عمو رضا هم میداند که ویلچر اصلاً به او نمی آید و انشاالله به کمک دعاهای شما به زودی با آن خداحافظی خواهد کرد. 
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)همیشه برایم سوال بوده، کسانی که در مسیر راه آهن و ریل های قطار اینگونه می نشینند و عکس های هنری می گیرند، خبر ندارند که سیستم سرویس بهداشتیِ قطار ها به صورت “یک سره” می باشد؟! 
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)سلفی آرش ظلی پور و احسان علیخانی در حاشیه یک کنسرت. روند آمادگی فیزیکی و تعادل وزن احسان کاملاً سینوسی است. یعنی با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان به شرایط ایده آل نزدیک میشود و با دور شدن از آن، می تَرَکد! هر سال همین است! 
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)دلم میسوزد، به حال ساکن همین کوچه بن بست کناری… در چه بن بستِ بن بستی گیر افتاده است! 
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)سلفیِ مخلوطِ هنری و ورزشی در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک. محمدرضا رودکی، کمیل قاسمی، لیلا رجبی و همسرش، آقای عابر بانک و سمند، دی جی بَگور، نفیسه روشن، آن یکی هم که همه جا هست. مجتبی عابدینی عزیز هم در گوشه تصویر قابل رویت است. 
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)واقعاً نسرین مقانلو کدام پسرش را میگفت؟! خیلی ذهنم درگیر این موضوع شده است! چرا هیچ وقت با آن یکی عکس و سلفی نمی گیرد؟! 
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)مهدی امینی خواه، بازیگرِ همیشه بچه پولدار و کاسه ای زیر نیم کاسه دارِ فیلم های سوپر مارکتی، از داخل کابین خلبان، آخر هفته خوبی را برایتان آرزومند است.
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)عالمیانیان. 
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)آیدا پناهنده کارگردان خوب سینما و تئاتر با این عکس قدیمی در کنار پدر فقیدش، یاد ایشان را زنده کرد. تاریخ تولد آیدا با تاریخ وفات پدرش در یک روز است. 
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)بازگشت غرورآفرین شبنم قلیخانی به آتلیه های وطن را گرامی میداریم. آتلیه های استرالیا جذابیت و کارکرد لازم و کافی را نداشتند! 
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)محمد بحرانی با این عکس نسبتاً قدیمی از عزیز خدماتی دپارتمان تئاتر موسسه هنرهای زیبا یاد کرد. یاد کردن از عزیزان در زمان حضورشان، کاری پسندیده که این روز ها کمتر انجام می گیرد و این یاد کردن اکثراً به زمان نبود این عزیزان موکول می شود که هیچ فایده ای ندارد. 
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)باید استفاده از این اپلیکیشن برای کسانی که چگالی موی تنشان از یک میزان مشخصی بیشتر است با محدودیت هایی همراه باشد. در ضمن حلقه هایتان هم خیلی قشنگ است، هم حلقه مهران و هم حلقه ی این دستِ جلوی کادر! 
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)فرزاد فرزین نوشته که در این لحظه در حال کار کردن روی آلبوم جدیدش است. فکر کنم منظور فرزاد آلبوم عکسِ مخصوص باشگاه بدنسازی باشد، نه آلبوم موسیقی! 
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)مسعود شجاعی، بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان که چند وقتی میشود جور کل تیم را در توهین و انتقاد بر دوش میکشد و ثمره ساختار ضعیف و بازی هردم بیلی تیم ملی به انتقاد از او ختم میشود. منکر بازی دور از انتظار و ضعیف مسعود نیستیم، ولی با قاطعیت میگوییم که او ضعیف تر از خیلی های دیگر نیست و فقط مظلومیت او و بی عدالتی هواداران باعث شده

 

که او در مرکز سیبلِ انتقادات و توهین ها قرار بگیرد. در این دو روز که مظلومیتِ مسعود بیش از هر زمان دیگری به چشم می آید، میخواهم از او تقدیر و حمایت کنم، چون او یکی از معدود بازیکنان با شعور اجتماعی و سیاسی در فوتبال کشور است. در روزهایی که دغدغه ستاره های نیمه خاموشِ آسمان ابریِ فوتبال ایران به سلفی های رنگارنگ و قراردادهای میلیاری و ریلیشن شیپ های اینستاگرامی خلاصه شده است،

 

مسعود دغدغه هایی فرا تر از سطح شعور این فوتبال دارد. امیدواریم مسعود باز هم به روزهای اوج خود در زمین فوتبال برسد، شاید ورق بازی برگشت و ما جماعتِ افراط و تفریطی این بار او را روی سرمان گذاشتیم!
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)جایش برگ یاس نازک پیچِ امین الدوله روی سر می انداختی خیلی بهتر از این بود سمانه خانم!
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)سلفی شهرزاده کمالزاده با شهربانو خانم موسوی، بازیگر خوب و خوش سر و زبان سینما و تلویزیون که با لهجه شیرین شیرازی اش (شهر اقلید) خاطرات خوبی برای همه ما ساخته است. 
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)لیندا و افق، دو یار قدیمی و جدانشدنی.
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)به نظرتان احترام میگذاریم ملیکا خانم :))) 
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)عمو پورنگ و مادر عزیزش میهمان شب گذشته خندوانه بودند و به رسم یادگاری این عکس را در کنار رامبد گرفتند. 
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)سلفی آسپرینی ها وسط بیایان. 
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)حالا دو کشتی گیر در سرشاخ به مبارزه ادامه میدن، نبردی بین علی سرابی دلاورمرد تهرانی با محمدرضا گلزار نازنین پهلوان با اصلیتِ آذربایجانی. 
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)سحر قریشی و تینا پاکروان به تماشای گالری عکس های تهمینه میلانی رفته بودند که این عکس را در کنار صاحب آثار گرفتند. السا فیروز آذر هم که کلاً در آنجا کاشته شده است و هر روز حضور دارد.
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)عکاس: سعی کنین به نقاطی کاملاً متفاوت از هم نگاه کنین. هنگامه خانم به دوربین، مینا به دستگیره درِ توالت، میلاد به سبیلِ دستیارِ عکاس و علیرضا هم به ساعت دیواری. 
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)ویشکا آسایش در حال معاشرت با یک اسب خوش قد و بالا. روحیه ی خشن و مردانه ی ویشکا نکته ای است که در این دو سال کاملاً به آن پِی برده ایم. سخت ترین قله ها را فتح میکند، ابایی از موتورسواری و زیپ لاین بازی ندارد، همیشه در حال ورزش است و مدام در حال سر و کله زدن با اسب هاست. ظاهر ساده و بی آلایش اش هم که تکمیل کننده ی این روحیه ی دوست داشتنی ویشکا است.
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)Low Battery واقعی را در چشمان استاد ناظری ببینید. ای کاش این رسم عکس یادگاری پس از کنسرت در مورد ایشان و سایر بزرگانِ کم حوصله، اجرا نشود. 
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)باز هم اندیشه آمده تا ما را با گریم اش سرگرم کند! منتظر کپشن های جالبتان هستیم تا در شماره آینده بهترینِ آن ها را درج کنیم. “اندیشه فولادوند وقتی……..”
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)با این عکسِ “اشتها کور کن” از آرام جعفری شما را به تعطیلات آخر هفته می فرستیم تا با رعایت در خورد و خوراکِ خود به سلامتی تان اهمیت داده باشید. ما همیشه به فکر شما هستیم 🙂

تا شنبه مراقب خود باشید، یا علی.
عکسهای جذاب بازیگران و چهره ها در شبکه های اجتماعی (106)

 

برترین ها