پارس ناز پورتال

عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها

عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها

عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها

شما می توانید در مجموعه عکس زیر آخرین تصاویر بازیگران مشهور جهان و سلبریتی ها را که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته اند مشاهده کنید. اینستاگرام، این روزها تبدیل به دفترچه خاطرات تصویری خیلی ها شده است. بسیاری از چهره های شناخته شده دنیای هنر و ورزش هم، از این طریق با طرفداران خود در دورترین نقاط جهان در ارتباط هستند.

 

از سوی دیگر سعی دارند با این روش هواداران بیشتری نیز برای خود دست و پا کنند که این نیز خود به یک رقابت حیثیتی میان سلبریتی های قرن 21 تبدیل شده است.حتی گاهی اوقات عکس هایی به اشتراک می گذارند که جنجال بسیاری به راه انداخته و خبرساز می شوند، توجه رسانه ها و مردم به آنها جلب می شود

 

و شهرت بیشتری نیز برای آنها به ارمغان می آورند. در این سری مطالب ما سعی داریم به طور هفتگی گزیده ای از عکس های چهره های محبوبتان را با شما به اشتراک بگذاریم.

 

رنگ صورتی در ماه آگاهی و مبارزه با سرطان سینه تبدیل به رنگ مورد علاقه «لیدی گاگا» شده است.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«بن افلک» در کنار هواداران پر و پا قرص خود که در گرما و سرما او را تنها نمی گذارند.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره هامثل این که «آنا کندریک» اصلا از شایعه های پخش شده مبنی بر ارتباط خود با «بن افلک » خیلی هم بدش نیامده است.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«آماندا سیفرید» به عنوان چهره این ماه مجله «الور» جلوی دوربین عکاسان این مجله قرار گرفت و از درگیری با مشکلات روحی و روانی سخن گفت.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره هابه احتمال زیاد دیدن این صحنه ها اثرات چندان خوشایندی روی بچه ی هنوز به دنیا نیامده «ترزا پالمر» نخواهد داشت.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«اشتون کوچر» و «میلا کونیس» کم کم باید خودشان را برای استقبال از فرزند جدیدشان آماده کنند.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره هاهالیوود ریپورتر می توانست عکس بهتری را برای دادن این خبر که «تام هنکس» قرار است برای نهمین بار اجرای «برنامه زنده شنبه شب» را به عهده داشته باشد انتخاب کند.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«رابرت داونی جونیور» و «بندیکت کامبربچ»؛ کدام یک از این دو نقش شرلوک هولمز را بهتر بازی کرده است؟
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«جسیکا بیل» در دست تعمیر.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«هالی بری» با یک ژست کاملا ساختگی «من خیلی کتاب خوان هستم».
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«جو جوناس» که به طور اتفاقی در شهر ومبلی با «نایل هوران » برخورد کرده است، عجب دنیای کوچکی!
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«لئوناردو دی کاپریو» با لباسی کاملا رسمی که سن او را تا حدودی هم بالا برده است، در نمایش فیلم «پیش از سیل» در فستیوال فیلم لندن.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«الیزابت اولسن» در شوی لباس مشترک «کنزو» و «اچ اند ام».
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«فلیسیتی جونز» که این روزها با حضور در فیلم «دوزخ» و در کنار «تام هنکس» اسمش حسابی روی زبان هاست هفته گذشته 33 ساله شد.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«رایان رینولدز» در کنار همسرش «بلیک لایولی» و یک زوج آشپز حرفه ای که رایان قصد دارد آنها را زندانی کند تا مدام برایش غذاهای خوشمزه درست کنند. 
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«جسیکا چستین» در صحنه ای از فیلم «خانم اسلون» که اکران جهانی آن 13 نوامبر آغاز خواهد شد.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«بری لارسون» نسبت به محیط رنگی رنگی اطرافش خیلی بی روح و نا متناسب به نظر می رسد.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره هانظر شما در مورد سبک لباس پوشیدن «جیمی دورنان» اسکاتلندی که این روزها به یکی از چهره های مطرح دنیای مد و لباس تبدیل شده است چیست؟
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره هاظاهرا «زین مالیک» پیش از گرفتن این عکس مشغول کار کردن سر ساختمان بوده است.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«استیو یون» حالا دیگر خیلی جا افتاده تر از زمانی شده است که بازی در سریال «مردگان متحرک» را شروع کرد. نبرد با زامبی ها او را حسابی پیر کرده است.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«جی کیو» آقایان را تشویق کرد که در لباس پوشیدن «مایکل فاسبندر» را الگوی خود قرار دهند.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«الفی الن» از اولین کسانی بوده که برای تماشای بازی لیورپول- وست برام به ورزشگاه رفته است.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«لارن کوهان» از طرفداران سریال «مردگان متحرک» به خاطر این که تا اینجای راه با آنها همراه بوده اند تشکر کرده و گفت بدون آنها به اینجا نمی رسیدند.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«آرنولد شوارتزنگر» در کنار کوچک ترین فرزندش کریستوفر که در دانشگاه میشیگان مشغول به تحصیل است.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«ایان سامرهلدر» با این عکس آغاز فصل هشتم سریال «خاطرات خون آشام» را اعلام کرد.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«مایلی سایرس» حتی اگر به شیک ترین جاها برود و بهترین لباس ها را بپوشد و ظاهری کاملا عادی داشته باشد هم بالاخره باید یک طوری خود واقعی اش را نشان بدهد.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«ریس ویترسپون» و یکی دیگر از آن عکس های پر شور و حال و با انرژی که فقط از ریس انتظار می روند.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«نورمن ریداس» و «اندرو لینکلن»، احتمالا پس از یک نبرد سخت با واکرها.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره هاوقتی «امیلیا کلارک» این قیافه وحشت زده را به خودش گرفته تصور کنید بچه ها از دیدن این عروسک های غول آسا چه احساسی پیدا می کنند.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«جرد لتو»، همین، همه عکس ها که توضیح ندارند!
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«ادل» کوچولو در حال تفنگ بازی.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«بلیک شلتون» و «گوئن استفانی» که مطمئنا این لبخندهای عظیم الجثه جایزه زیباترین لبخند را برای او به همراه نخواهند داشت.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«زک افرون» با این عکس از تمام تبریک های تولدی که به او گفته شده بود تشکر کرد.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«نیمار» با این عکس دریافت جایزه «آلدو روویرا» را به «لوئیس سوارز» تبریک گفت.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«ایوان راکیتیچ» با پوشیدن این لباس صورتی حمایت خود را از تمام زنان قدرتمندی که با سرطان سینه مبارزه می کنند اعلام کرد.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«لوئیس سوارز» و خانم و بچه ها در حال پز دادن با کفش های طلایشان.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«زلاتان ابراهیموویچ» در کنار قهرمان پر افتخار بوکس «گنادی گلوکین».
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«گرت بیل» در حال گذراندن دوران مصدومیت.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«هریتیک روشن» در کنار پسرهایش؛ او پدر خوبی است و خیلی با این کوچولوهای شیطان وقت می گذراند.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«عامر خان» یا به قول بعضی ها «امیر خان» در کنار «ثنا شیخ» و «سانیا مالهورتا» که در فیلم «دانگال» نقش دخترهایش را بازی می کنند.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«انوشکا شارما».
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«عمران خان» برادرزاده عامر خان و یکی از هنرمندان خوش سیما و موفق سینمای هند.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«شاهرخ خان» پوستر فیلم جدیدش که از 25 نوامبر اکران خواهد شد را به اشتراک گذاشت.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«سلمان خان» با کتی که با دکور صحنه ست شده است.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«بوغرا گولسوی» زیر این عکس خود نوشته هیچ وقت تسلیم نشوید، اما هیچ ارتباطی بین این ژست و پیامی که داده دیده نمی شود.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«چائاتای اولوسوی» در مورد این مکان پر ابهت و این لباس کاملا رسمی که پوشیده هیچ توضیحی نداده است.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«برک آتان» در یک رستوران احتمالا چینی و در حال تمرین خوردن غذا با چاپستیک.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«مورات دالکیلیچ» هم از آن چهره های ترکیه است که تحت تأثیر تب تند موتور سواری که میان هنرمندان ترک مد شده قرار گرفته است.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«بوراک اوزچیویت» در کنار «اوئور اسلان» یکی دیگر از چهره های موفق هرچند نه چندان جذاب ترکیه.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره هااگر بپرسند چه چیز «نسلیهان آتاگول» را اینقدر جذاب کرده است بدون شک موهای زیبایش را باید انتخاب کرد.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«آتیه» خواننده موفقی که همیشه خدا، انگار دارد یک آهنگ می خواند.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«لیتوک» پس از یک روز طولانی و خسته کننده با این عکس به هوادارانش شب بخیر گفت.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره هامثل این که یک تکه از آستین لباس «بائه سوزی» کنده شده است.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«ساندارا پارک» گفته اگر لباس کسی سنجاق قفلی لازم داشت خبرش کند.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره هایک عکس پوکمونی از «او سه هون» با موهایی که باز هم بلوند شده اند.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره هاهیچ اطلاعاتی در مورد این که زخم روی گونه «جی چانگ ووک» گریم است یا واقعی پیدا نشد.
عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها«جسیکا» در حال سفارش دادن تمام غذاهای موجود در رستوران، البته به گفته خودش.عکسهای بازیگران خارجی و خبرهای داغ از ستاره ها