پارس ناز پورتال

شکایت نیوشا ضیغمی بخاطر جعل نامش

مجموعه : اخبار سینما
شکایت نیوشا ضیغمی بخاطر جعل نامش

شکایت نیوشا ضیغمی بخاطر جعل نامش

گویا در تبلیغات یک تئاتر در شهر اصفهان از نیوشا ضیغمی به عنوان مهمان ویژه نام برده شده است که همین موضوع با واکنش این بازیگر همراه شده است. شکایت نیوشا ضیغمی بخاطر جعل نامش از طرف او خبر داده شد.

 

به گزارش پارس ناز نیوشا ضیغمی بازیگر کشورمان با انتشار عکس و متنی اعلام کرده است که بخاطر سوء استفاده از نامش, شکایت خواهد کرد و این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

 

نیوشا ضیغمی در پستی که منتشر کرده است، نوشته است:

 

“دوستان عزیز و مهربان متاسفانه این مطلب در شهر اصفهان به صورت تبلیغات گسترده پخش شده و امروز به دست من رسید و میخوام از اینجا بگم که من به هیچ عنوان مطلع نبودم و این موضوع صحت نداره… و درواقع سوءاستفاده در روز روشن اتفاق افتاده..با تشکر فراوان پی نوشت:

 

پیگرد قانونی خواهم کرد.”نیوشا ضیغمی در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. او و خانواده اش در خیابان میرداماد زندگی می‌کردند. او اصالتاً اهل استان کرمانشاه است، نیوشا ضیغمی بعد از اتمام دبیرستان، لیسانس خود را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهیدبهشتی تهران گرفت.

شکایت نیوشا ضیغمی بخاطر جعل نامش

او با شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بازیگری را فراگرفت و توسط این مؤسسه به مسعود جعفری‌جوزانی معرفی شد.

 

بلافاصله بعد از فارغ‌التحصیلی از این کلاس‌ها در مجموعهٔ تاریخی در چشم باد که در شهر تاریخی ماسوله فیلم برداری شده بود نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد.

 

او سپس در اولین تجربه سینمایی خود در فیلم تردست به کارگردانی محمدعلی سجادی ایفای نقش کرد و همین فیلم سبب همکاری دوباره ضیغمی و محمد علی سجادی در فیلم شوریده گشت

 

و برای بازی در این فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین از بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد و با بازیگرانی چون هدیه تهرانی رقابت کرد. البته اکران فیلم شوریده با چند سال تأخیر باعث شد که از این فیلم استقبال زیادی نشود.

 

وی سپس در فیلم‌های مواجهه، گناه من، بازی کرد که این دو فیلم هم با چند سال تأخیر و به صورت محدود اکران شدند.سال ۸۵ سال نسبتاً خوبی برای ضیغمی که تا آن زمان هیچ‌کدام از فیلم‌هایش اکران نشده بودند، بود.

 

با اکران فیلمهای پارک وی و اخراجی‌ها بالاخره طلسم اکران نشدن فیلم‌های وی شکست. نیوشا ضیغمی در همین سال حس پنهان را بازی کرد که در بیست ششمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.