پارس ناز پورتال

شاهزاده سعودی که در حرفه مدلینگ است

شاهزاده سعودی که در حرفه مدلینگ است

شاهزاده سعودی که در حرفه مدلینگ است 

در حالی که در عربستان زنان کوچکترین حقوق شهروندی ندارند اما شاهزاده ها و ملکه های سعودی کاملا به سبک غربی زندگی می کنند. خبرگزاری روسی اسپوتنیک در گزارشی با موضوع زنان مشهور عرب، خانم “دینا عبدالعزیز” (همسر شاهزاده سعود بن عبدالعزیز بن ناصر آل سعود) را در صدر فهرست زنان موفق و مشهور عرب جای داد.

 

این خبرگزاری نوشت: «او یک زن معمولی جهان عرب نیست. موهایش کوتاه است، در نمایش‌های مد حضور می‌یابد، بی‌حجاب است، با لذت تمام برای عکس‌هایی از نوع “استریت استایل” (StreetStyle) ژست می‌گیرد و بوتیک‌هایی در ریاض و دوحه دارد.»
شاهزاده سعودی که در حرفه مدلینگ استاین گزارش می‌افزاید: «دینا عبدالعزیز مدت طولانی همراه شوهرش در نیویورک زندگی می‌کرد و در سال 2004 میلادی به عربستان سعودی بازگشت. وی علاوه بر تجارت خصوصی خود، در رشته روزنامه نگاری نیز فعال است و ستونی در مجلات “استایل” (Style) و “وگو” (Vogue) به او اختصاص دارد.»

 

گفتنی است شاهزاده‌های مرفه سعودی در شرایطی سبک زندگی غربی را در حد اعلا به‌عنوان شیوه معاشرت خود برگزیده‌اند که شهروندان زن عربستان حتی از حقوق ابتدایی و اجازه فعالیت معقول و معتدل در سطح اجتماع محرومند!