پارس ناز پورتال

سونی گوشی جدیدش اکسپریا E5 را معرفی کرد

سونی گوشی جدیدش اکسپریا E5 را معرفی کرد

سونی گوشی جدیدش اکسپریا E5 را معرفی کرد

سونی گوشی جدید خود را با نام اکسپریا E5 معرفی کرد البته این گوشی از سخت افزارش نشان می دهد که یک گوشی میان رده است و به طور کلی برای رقابت با بهترین های بازار ساخته نشده است در ادامه توضیحات و سخت افزار این گوشی را برایتان شرح میدهیم.

 

اکسپریا E5 نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن 720p دارد و تراشه‌ی آن مدیاتک MTK6735 است. این گوشی به رم ۱.۵ گیگابایتی و حافظه‌داخلی ۱۶ گیگابایتی مجهز شده تا نمونه‌ی خوبی از یک گوشی پایین‌رده باشد.

 

کمی هم درباره‌ی اندازه‌های گوشی بدانیم: اکسپریا E5 در ابعاد ۸.۲ × ۶۹ × ۱۴۴ میلی‌متر و با وزن ۱۴۷ گرم به بازار وارد شده است. باتری این گوشی ۲۷۰۰ میلی‌آمپری است. در مورد این باتری، سونی تضمین کرده با یک‌بار شارژ کامل، می‌توانید تا دو روز از گوشی استفاده کنید.

 

دوربین این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی، مجهز به یک فلش LED بوده و دوربین جلوی آن هم ۵ مگاپیکسلی است. این دوربین جلو فلش مخصوص به خود را دارد تا قادر به ثبت سلفی‌های بهتری باشد. از دیگر امکانات این گوشی باید به مجهز بودن به NFC، پشتیبانی از شبکه LTE و همچنین دو سیم‌کارته بودن اشاره کرد.

 

اکسپریا E5 در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شود و با سیستم‌عامل اندروید مارشمالو کار می‌کند. اگر این گوشی را پسندیده‌اید، باید برای خرید آن ۱۹۹دلار کنار بگذارید.