پارس ناز پورتال

سفر به یکی از بهترین کشورهای جهان به نام ژاپن

سفر به یکی از بهترین کشورهای جهان به نام ژاپن

سفر به یکی از بهترین کشورهای جهان به نام ژاپن

 

پاگودای سیگانتوجی (Seigantoji) و آبشار ناچی نو تاکی (Nachi No Taki)

اگر به دنبال تاریخ باستان همراه با مناظر خیره کننده هستید پاگودای سیگانتوجی را از دست ندهید. این پاگودای سه طبقه در واکایاما (Wakayama) قرار دارد و به خودی خود زیبا و دیدنی است اما قرار گرفتن آن در کنار آبشار بلند ناچی نو تاکی واقعا آن را تماشایی تر کرده است.

 

این آبشار 133 متر ارتفاع دارد و یکی از سایت های مذهبی اصلی این منطقه است. وقتی شکوه و زیبایی آن را ببینید متوجه می شوید که چرا مردم این شگفتی طبیعی را برای پرستش انتخاب کرده اند.

سفر به یکی از بهترین کشورهای جهان به نام ژاپنفستیوال چراغ های بامبو در تاکتا (Taketa)

تاکتا به معنی بامبو و مزرعه برنج است و برای گرامیداشت میراث منطقه چه راهی بهتر از فستیوال نور بامبو؟ این جشنواره هر سال توریست های زیادی را از سراسر دنیا جذب می کند که شاهد 20000 فانوسی خواهند بود که هر سال به مدت 3 شب روشن می شود. این جشنواره در سومین جمعه نوامبر آغاز می شود.

سفر به یکی از بهترین کشورهای جهان به نام ژاپنگردشگاه پیاده ناکاسندو (Nakasendo)

جاده ناکاسندو یک مسیر پیاده روی است که از کیوتو آغاز می شود و به ادو(Edo) می رسد. ناکاسندو در لغت به معنی «جاده ای در میان کوهستان» است و یک مسیر حمل و نقل مهم در قرن 17 بوده است.

 

اکنون جاده ناکاسندو یک مسیر لذتبخش و خوش منظره برای پیاده روی فراهم می کند. کل سفر در این جاده حدود 10 روز طول می کشد و برای کسانی که می توانند 3 تا 4 ساعت راه بروند مناسب است.

سفر به یکی از بهترین کشورهای جهان به نام ژاپنپاگودای چوریتو (Chureito) در کوه فوجی

اگر شما برنامه سفر به ژاپن را دارید باید بدانید که هیچ سفری بدون دیدن معروفترین شگفتی طبیعی این کشور کامل نمی شود. این پاگودا در سال 1963 ساخته شده و برای رسیدن به آن باید از حدود 400 پله بالا بروید. اما باور کنید ارزشش را دارد.

 

شکوفه های بنفش گیلاس در دریاچه توکیو

شکوفه های گیلاس ژاپن یکی از تماشایی ترین مناظر فصلی این کشور هستند. هر بهار این کشور تبدیل به یک دسته گل عظیم رنگارنگ می شود، اما اگر می خواهید شاهد این منظره دیدنی باشید مطمئن شوید که در فصل مناسبی به ژاپن سفر می کنید، چون فصل شکوفه های گیلاس تنها چند هفته طول می کشد.

سفر به یکی از بهترین کشورهای جهان به نام ژاپنشیب «Keage» در کیوتو

این شیب در دوره میجی یک مسیر ارتباطی مهم بود و باقی مانده راه آهن قدیمی هنوز آنجا وجود دارد. این مسیر متروکه قطار یک مکان فوق العاده برای قدم زدن است مخصوصا وقتی درختان پر از شکوه های گیلاس می شوند.

سفر به یکی از بهترین کشورهای جهان به نام ژاپنجزیره «Aogashima»

اگر به دنبال ماجراجویی هستید حتما از این جزیره دیدن کنید که در دریای فیلیپین در 350 کیلومتری جنوب توکیو قرار دارد. تنها راه رسیدن به این جزیره استفاده از هلیکوپتر یا با قایق است. این جزیره کمتر از 9 کیلومتر مربع وسعت و کمتر از 200 نفر جمعیت دارد و بیشتر به خاطر فرم زمین شناسی منحصربفردش است.

 

این جزیره نه تنها یک دهانه آتشفشانی در مرکزش دارد بلکه یک دهانه بزرگتر هم در اطراف آن قرار دارد. این جزیره واقعا زیباست و یک تجربه به یادماندنی برایتان رقم خواهد زد.

سفر به یکی از بهترین کشورهای جهان به نام ژاپنقلعه اوزاکا در برف

رفتن به اوزاکا بدون بازدید از قلعه مشهور آن کامل نیست. این یکی از مشهورترین نشانه های ژاپن است و نقش عمده ای در اتحاد ژاپن در قرن 16 ایفا کرده است. محوطه قلعه حدود 60000 مترمربع است و از برج اصلی منظره پانورامای زیبایی از شهر ارائه می دهد.
سفر به یکی از بهترین کشورهای جهان به نام ژاپن