پارس ناز پورتال

ستاره های معروفی که سرمایه گذارهای موفقی هستند

ستاره های معروفی که سرمایه گذارهای موفقی هستند

ستاره های معروفی که سرمایه گذارهای موفقی هستند

قطعا ستاره ها از راه بازیگری و ورزش و هر زمینه های در در آن فعال هستند حقوق زیادی می گیرند اما آن ها در زمینه های دیگری هم سرمایه گذاری انجام می دهند. سرمایه گذاران و کمپانی ها تنها اشخاصی نیستند که روی «استارتاپ ها» یا شرکت های نوپا سرمایه گذاری می کنند تا روزی تبدیل به گوگل یا فیسبوک آینده شوند.

 

افرادی که دارایی خالص بسیار بالایی دارند و سرمایه گذاران بزرگ هم میلیون ها دلار روی ایده های جدید می گذارند به این امید که روزی این ایده ها تبدیل به کسب و کارهای میلیارد دلاری شوند.بسیاری از این افراد هم از چهره ها و ستاره ها هستند و در اینجا به 22 نفر از فعال ترین سرمایه گذاران مشهور اشاره می کنیم.

 

حدود نیمی از این افراد از صنعت موسیقی هستند و بعضی دیگر از تلویزیون، سینما، ورزش یا فشن می آیند و بعضی از آنها از نام ها و برندهای مهمی مانند اسپاتیفای، Airbnb، Box و Lyft حمایت کرده اند.ستاره فیلم های «مرد آهنی»، رابرت داونی جی. آر. پولش را در سرویس Loot Crate و Masterclass خوابانده است، وبسایتی که دوره های ویدئویی تعاملی از سوی نام های بزرگ ورزش، سینما و موزیک ارائه می دهد.

ستاره های معروفی که سرمایه گذارهای موفقی هستند

جاستین بیبر، ستاره پاپ، پولش را در سرویس پخش موزیک اسپاتیفای و اپلیکیشن سلفی Shots سرمایه گذاری نموده است.
ستاره های معروفی که سرمایه گذارهای موفقی هستندعضو سابق گروه بلک آید پیز، will.i.am، در همه چیز از شرکت فناوری گروه Shellanoo تا استارتاپ Honest Dollar‌ سرمایه گذاری کرده که دومی در ماه مارس توسط گلدمن ساکس خریداری شد.
ستاره های معروفی که سرمایه گذارهای موفقی هستندفیفتی سنت روی برند Glaceau سرمایه گذاری نموده و کمپانی الکترونیک SMS Audio را تأسیس کرده است.
ستاره های معروفی که سرمایه گذارهای موفقی هستندرایان سیکرست که مجری و تهیه کننده ای در رادیو و تلویزیون ایالات متحده است از اپلیکیشن Headspace و پلتفرم اشتراک گذاری اجتماعی Stamped حمایت کرده است.
ستاره های معروفی که سرمایه گذارهای موفقی هستندویل اسمیت، ستاره سینما، روی استارتاپ سلامت روانی BioBeats و همچنین کمپانی تولید پوشاک مردانه Vastrm سرمایه گذاری کرده است. 

ستاره های معروفی که سرمایه گذارهای موفقی هستندجی زی، رپر آمریکایی، از استارتاپ جت شخصی JetSmarter حمایت می کند، در حالی که استارتاپ پخش موزیک Tidal نیز متعلق به اوست.
ستاره های معروفی که سرمایه گذارهای موفقی هستندلئوناردو دی‌کاپریو، هنرپیشه آمریکایی، روی استارتاپ خواب Casper و همچنین کمپانی تلفن همراه Solarin سرمایه گذاری کرده است.
ستاره های معروفی که سرمایه گذارهای موفقی هستندتایرا بنکس، مدل سابق ویکتوریاز سیکرت، روی The Muse سرمایه اش را خوابانده که به مردم کمک می کند دریابند که باید به زندگی شان چه کنند و همچنین روی کمپانی کارت دعوت ویدئویی VideoGram نیز سرمایه گذاری کرده است.

ستاره های معروفی که سرمایه گذارهای موفقی هستندجاستین تیمبرلیک، خواننده آمریکایی، چند میلیون از پول هایش را روی پلتفرم شبکه اجتماعی Myspace و استارتاپ Stipple خوابانده که پلتفرمی دارد که به کاربران اجازه تگ کردن افراد، مکان ها و اشیا را روی یک تصویر می دهد.
ستاره های معروفی که سرمایه گذارهای موفقی هستندریچل زوئی، طراح مد، بر روی کمپانی مسافرتی Raden و همچنین استارتاپ غذا و رفاه FabFitFun سرمایه گذاشته که از طریق صندوق نامه های مردم جعبه هایی حاوی غذا و محصولات زیبایی می فرستد.
ستاره های معروفی که سرمایه گذارهای موفقی هستنداعضای گروه Linkin Park از اپلیکیشن بازار سهام Robinhood گرفته تا استارتاپ حمل و نقل دریایی Shyp را از طریق صندوق VC حمایت می کنند.
ستاره های معروفی که سرمایه گذارهای موفقی هستنداستیو نش، بسکتبالیست سابق کانادایی، در کمپانی تشک Casper و پلتفرم خلاقیت کودکان Kiwi Crate پولش را خوابانده است.
ستاره های معروفی که سرمایه گذارهای موفقی هستنداسکوتر براون، مالک لیبل ضبط موزیک، روی پلتفرم رزرو سالن VIVE و کمپانی تشک Casper سرمایه گذاری کرده است. 

ستاره های معروفی که سرمایه گذارهای موفقی هستندکوبی براینت، ستاره سابق تیم لوس آنجلس لیکرز از پلتفرم رزرو رستوران Reserve و پلتفرم آموزشی VIPKid حمایت می کند.
ستاره های معروفی که سرمایه گذارهای موفقی هستندکارملو آنتونی روی استارتاپ هایی مانند سرویس ذخیره فیزیکی MakeSpace و وبسایت فشن زنان PureWow پولش را سرمایه گذاری کرده است. 

ستاره های معروفی که سرمایه گذارهای موفقی هستندجرد لتو، بازیگر، خواننده، ترانه سرا و کارگردان، از سرویس امضای الکترونیکی DocuSign و اپلیکیشن Headspace حمایت می کند.
ستاره های معروفی که سرمایه گذارهای موفقی هستندجو مونتانا، بازیکن سابق فوتبال آمریکایی، از یک سری استارتاپ ها در طول چند سال گذشته حمایت کرده که از آن میان می توان به سیستم آیفون خانگی Nucleus، استارتاپ تجزیه و تحلیل محتوای ویدئویی Mux و پلتفرم یادگیری عمیق SkyMind اشاره نمود.

ستاره های معروفی که سرمایه گذارهای موفقی هستندتروی کارتر، مدیر موسیقی آمریکایی که حالا موسس، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل Atom Factory، کمپانی مدیریت استعدادها و تولید فیلم و سریال تلویزیونی است، از سال 2007 تابحال از بیش از 30 استارتاپ از جمله استارتاپ محاسباتی Kano حمایت کرده است.

ستاره های معروفی که سرمایه گذارهای موفقی هستندناس (نصیر بن اولو دارا جونز) از سال 2007 تابحال از بیش از 40 استارتاپ حمایت کرده که در ابتدا از طریق صندوق خود QueensBridge Venture Partners این کار را شروع کرد و از استارتاپ هایی مانند پلتفرم پوشاک Totspot و FitMob، که به افراد دسترسی به باشگاه می داد، حمایت کرد.
ستاره های معروفی که سرمایه گذارهای موفقی هستند1. اشتون کوچر تا به امروز، فعال ترین سلبریتی سرمایه گذار بوده است. این بازیگر آمریکایی از استارتاپ های Airbnb، Bebo و Box حمایت کرده است.
ستاره های معروفی که سرمایه گذارهای موفقی هستند