پارس ناز پورتال

زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)

زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)

زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)

بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی تصاویری برای مخاطبین خود به اشتراک گذاشته اند که جالب ترین و زیباترین آن ها را در زیر می توانید ببینید.

 

 سلاطین سینما در یک عکسِ ماندگار. عکسی که مربوط به زمستان یکی از سال های اخیر است و یک شروع خوب و صعودی برای این شماره.
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)هر صعودی را یک فرودی است، ولی دوست نداشتیم فرودمان انقدر زود باشد! رز خانم رضوی هستند، در حاشیه یک مراسم. 
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)ای کاش در همان فرود می ماندیم و کارمان به سقوط نمی کشید!
توضیحات بهاره رهنما درباره توئیت های اخیرش را شاهد هستید. در ادبیات محاوره ای، به اینگونه توضیحات “ماله کشی” میگویند.

بله بهاره جان؛ تن آدمی شریف است به جان آدمیت، نه همیت توئیت زیباست نشان آدمیت!
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)سلفی بهناز جعفری در اتاق گریم کار جدیدش به نام “لبخند رخساره”. بهناز جان دست گریمور درد نکند ولی در این عکس ما گریم خاصی نمی بینیم! فقط خال مبارک را پوشانده وگرنه همان هست که بود! 
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)خاطره بازی مسعود دهنمکی با عکسی از خود در سال های جنگ تحمیلی در خط مقدم جبهه. در مورد وصیت نامه هم جناب دهنمکی جمله ادبی نوشته اند، وگرنه شکسته نفسی محض است و با هر تکاندن ایشان میشود چند وصیت نامه را پر کرد و کنار گذاشت!
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)امروز زادروز عمو فردوس کاویانی است. امیدواریم هر کجا که هستند سالم و سرحال باشند و باز هم هنرنمایی های ایشان را در سینما و تلویزیون شاهد باشیم. 
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)لیلی خانم رشیدی روز گذشته در مراسم یادبود استاد سمندریان و بانو هما روستا. خوشحالیم که خنده های همیشگی لیلی دوباره به لب هایش بازگشته است. روح استاد رشیدی هم همیشه شاد باشد. 
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)عکس جالب رضا صادقی به مناسبت شروع سال تحصیلی. عکسی که او را در حال قرائت قرآن سر صف مدرسه نشان میدهد. فکر کنم این پیراهن، آخرین لباس غیر مشکی رنگی است که رضا بر تن کرده و حالا حالا ها بر عهدش پای بند است. البته دوربین های مدار بسته چند بار رضا را در مواقعی که تنها بوده، با لباس رنگی و روشن در حال هنرنماییِ موزون در مقابل آینه شکار کرده اند، که قابل چشم پوشی است! 
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)عکس های قدیمی عالَمی دارند، عالی و بی تکرار! سوگل طهماسبی را در لباس مدرسه شاهد هستید. یاد این مقنعه های “صورت لوزی کُن” بخیر! 
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)مریم معصومی در کلاس درس پیانو. خود مریم اعتراف کرده که استاد حمید پناهی در آموزش به او عاجز و ناموفق بوده و حالا چشم امیدش به امیر حوتیان است. آرزوی صبر داریم برای جناب حوتیان!
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)عکسی فاخرِ از گریم فاخرِ هنرمند فاخرِ ایران زمین، در سریال فاخِر معمای شاه. تا حالا این همه فاخِر در یک جا دیده بودید؟ جای سینا فاخری همکلاسی دوران دبیرستانم در عکس خالی است! 
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)ملیکا زارعی هم با مقنعه هایی که به آن اشاره شد در حال اجرای برنامه در مدرسه شان هستند. عکسی مربوط به سال 1371. 
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)چندمین جشن تولد امید حاجیلی در پشت صحنه کنسرت شب گذشته اش. با حضور خیلی ها که در عکس شاهد هستید.
پ.ن: نفر اول سمتِ چپ در تصویر، شقایق فراهانی خودمان است که یادش رفته در سولاریوم پشت و رو شود و اینجوری گُر گرفته!
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)ما که چیزی از شعرِ زیر عکس دستگیرمان نشد، خلاصه هر چه که هست، نوش جان! 
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)سلفی سپهر حیدری و همه ی وجودش در ارتفاعات شمال.

هشدار! خواندن کپشن تا انتها میتواند موجب تحول اساسی در حالات مربوط به مزاج شما بشود.
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)شهاب عباسی هم عکسی از روز اول مدرسه رو کرد. سمت چپی شهاب است و سمت راستی یکی از اقوام استاد کیارستمی اگر اشتباه نکنم. 
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)مهناز افشار در حال سخنرانی برای کودکان در روز اول مدرسه. ضمن اینکه “خدا بد ندهد” بابت پای در گچِ ایشان، باید عرض کنم که امیدوارم کودکان از حضور کوتاه مهناز در کنارشان و صحبت های با ارزش ایشان درباره هنرِ شوهر داری استفاده کامل را کرده باشند. 
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)مهراوه شریفی نیا و شال گل گلی اش در کنار بانو رخشان بنی اعتماد. شالِ مهراوه آنقدر گُل گُلی است که در زمره “پنج شال گل گلی که قبل از مرگ باید دید”، قرار میگیرد.
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)این بچه ها چرا روی دور تند دارد رشد می کنند؟! ماشاالله به آقا پرواز، پسر بانمک ماهچهره خلیلی. 
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)نیوشا ضیغمی اول مهر را در کنار کودکان کار گذراند. ممنون از نیوشای عزیز. 
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)سلفی شهره سلطانی در کنار جواد رضویان، شراره رخام، شبنم قلیخانی و همسر محترم در جشن اهدای عضو. البته هیچ اهدا عضوی در این جشن صورت نمی گیرد و فقط مباحث تشویقی و حمایتی درباره این فعل پسندیده مطرح میشود!
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)عادل و یکی از هواداران فسقلی اش در مراسم جشن امضای کتاب “هنر شفاف اندیشیدن” که توسط عادل ترجمه شده است. لطفا حدود 10 ثانیه به صورت هر دو عزیز حاضر در عکس با دقت نگاه کنید (مخصوصاً صورت بچه). اگر خنده تان نگرفت بهتر است به یک روان شناس مراجعه کنید!
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)مهتاب خانم کرامتی در کنار اعضای هیئت ژوری جشنواره فیلم باتومی گرجستان. ما فکر می کردیم باتومی فقط ساحل و دریا و هتل های 5 ستاره UALL دارد، نگو پس فستیوال های فرهنگی هم در این شهر برگزار میشوند!
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)سلفی امیرحسین رستمی و سایر همکاران در پشت صحنه کار جدید عزیزان. امیر کاظمی و کاظم سیاحی هم در تصویر حضور دارند. 
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)وقتی تا میز بغلی غذا پخش می‌کنند و ناگهان غذا تمام می‌شود.
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)عکس یادگاری هادی ساعی در کنار کودکان روستای پدری اش. عزیزانی که اکثرشان درخشش هادی روی تاتامی را بیاد ندارند و او را از سریال های تلویزیونی میشناسند! 
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)معصومه کریمی، نفیسه روشن، لیلا برخورداری و سارا خوئینی ها در گالری نقاشی یکی از دوستان. 
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)– چند تا بیهوشی زدن بهت و اثر نکرده؟

+ (در تصویر)
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)عاقبت دعوت کردن رفقای آبرو بَر به مراسم و جشن ها.
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)باران کوثری، شب گذشته در مراسم اکران خصوصی “اینجا کسی نمیمیرد” در پردیس کوروش. از بچه ها رفته بودند، انصافاً راست میگفتند و کسی آنجا نمُرد!
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)واکنش یکتا ناصر و منوچهر هادی به ابراز احساسات مردم پس از اینکه فرزاد فرزین نامشان را صدا زد. رسمی رایج در کنسرت های ایران. طبق کپشن، فرزاد فرزین هم قرار است در کار جدید منوچهر هادی بازی کند. اتفاقی که قبلا در آثار کارگردان های دیگر افتاده است.
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)سیاوش خیرابی با این عکس اعلام کرد که موفق به کسب مدرک غواصی شده است. آفرین به سیاوش خیرابی که انتخاب خوبی کرده است. غواضی و شنا ورزش های بسیار مفیدی برای چربی های دور شکم و کاهش وزن هستند. 
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)این هم از آناهیتا همتی در روز اول مدرسه. از چهره بشاش آناهیتا مشخص است که هنوز مدرسه را ندیده است و اسیر جوسازی های تبلیغی پدر و مادر و بزرگتر ها درباره مدرسه شده است. دقیقاً مثل همه انسان ها!
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)سلفی عصرگاهی حدیثه تهرانی در لوکیشن کار جدیدش که هیچ اشاره ای به کلیات و جزئیات آن نشده است.
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)در حالی به عکس شهرام شکوهی رسیدم که ترانه “رسوا”ی او در گوشم در حال پلی شدن است. بخاطر همین تصادف جالب، کاری با وی نداریم و برای دختر عزیزش سال خوبی آرزومندیم. 
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)سلفی فرهاد قائمی در روز اول مهر، در کنار بچه های مدرسه علامه حلی، شعبه سالامانکای اسپانیا! (خودش اینگونه لوکیشن زده، ما مقصر نیستیم!)
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)عکس زیبای بنیامین و یک هواخواهِ کوچک در باغ ارم شیراز. 
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)تبریک بی پایان به بچه های تیم ملی فوتسال که طلسم شکنی کردند و در آستانه فینالیست شدن در جام جهانیهستند. افتخاری که بیست و چند سال پیش توسط تیمِ محمد مایلی کهن بدست آمده بود دوباره تکرار شده و همه مردم منتظر فینالیست شدنِ این تیمِ با غیرت هستند.
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)سلفی عزیزان در حاشیه جشن نفس یا همان جشن اهدای عضو. با حضور آقا رضا کیانیان، احسان کرمی، همایون ارشادی، لیلا بلوکات، هانا کامکار و سایر عزیزان. 
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)عجب جنسِ خوبی دارند که پس از 28 ساعت نه کمرنگ شده و نه تحلیل رفته اند. البته اگر در میانه راه تمدید نشده باشند!
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)فرهاد قائمیان و فریبا کوثری با نخل طلا هایی که از جشنواره فیلم نجف گرفته اند. تبریک بی پایان به این ذو عزیز. مهم نخل طلا بودنِ جایزه است، جشنواره کَن یا نجف فرق چندانی ندارد! 
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)امروز اولین سالگرد تولد حبیب است که خودش در آن حضور ندارد، اما یاد و خاطراتش کماکان در قلب مردم زنده است و اعجاز گیتار و صدای ماندگارش هیچگاه از گوش و دل مردم بیرون نمی رود. تبریک این روز به همه طرفداران مرد تنهای شب. روحش همیشه شاد باشد. با این عکس از نوجوانی های زنده یاد حبیب محبیان به استقبال این روز می رویم.
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)علی پهلوان در کنار بنای یادبود کوروش بزرگ در المپیک پارکِ سیدنی. پستی که فغانِ شگفت از نهاد دلسپردگان به کوروش بزرگ و شیفتگانِ گفتار، پندار و کردار اهورایی ایشان برخیزانده است! 
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)رویا خانم تیموریان در کنار دختران عزیزش دنیا و درنا در حاشیه یک مراسم. 
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)با این سلفی زیبا از مهراب قاسمخانی و خانواده اش در کنار آرش استیلاف و دوست جدیدشان در نانجینگِ چین، این شماره را هم به پایان میرسانیم. ممنون از همراهی تان.
یا علی.
زیباترین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی (117)

 

برترین ها