پارس ناز پورتال

زنی که با همکاری دوست پسرش شوهر را کشت

زنی که با همکاری دوست پسرش شوهر را کشت

زنی که با همکاری دوست پسرش شوهر را کشت 

زنی که با دوست پسرش رابطه داشت سرانجام تصمیم به قتل شوهرش گرفت و او را با همدستی دوست پسرش کشت. یک زن شیرازی که با یک پسر جوان رابطه جنسی برقرار می نمود سرانجام تصمیم گرفت شوهرش را به قتل برساند. این زن با همدستی پسر جوان شوهرش را در خانه با ضربات چاقو به قتل رساند.

 

زنی جوان که همزمان با خیانت به شوهرش از طلاق می ترسید بطوریکه شوهرش را با همدستی پسر مورد علاقه اش کشت بزودی در دادگاه کیفری استان فارس محاکمه خواهد شد.خرداد امسال پلیس شیراز جسد متعفن مردی را در صندق عقب ماشینی رها شده در خیابان تاچارا پیدا کرد و خیلی زود با وجود فضاسازی ها و دروغ پردازی های همسر مقتول وی را که نرگس نام دارد قاتل شناخت.

 

نرگس با پذیرفتن قتل شوهرش گفت:زندگی خوبی داشتیم تا اینکه من با حسین آشنا شدم و رابطه عمیقی بین ما به وجود آمد تا جاییکه دیگر نمی توانستم با شوهرم زیر یک سقف زندگی کنم.وی افزود:از طلاق و حاشیه های آن می ترسیدم بخاطر همین با حسین قرار گذاشتیم شوهرم را به قتل برسانیم.

 

روزقتل حسیندر خانه‌ام پنهان شده بود. قرار بود همسرم را با ضربات چاقو بکشیم و همین کار را هم کردیم. بعد از اطمینان از کشته شدن او، جسدش را در صندوق عقب پراید همسرم پنهان و خودرو را در محلی خلوت رها کردیم.

 

به گزارش پارس ناز با دستگیری واعترافات حسین، این زن و مرد جنایتکار روانه زندان شدند و با توجه به تکمیل تحقیقات پلیسی و بازسازی صحنه جنایت که مطابق با نظریه پزشکی قانونی است کیفرخواست صادر شده و زن خیانتکار به همراه معشوقه اش بزودی در دادگاه کیفری استان فارس محاکمه خواهد شد.