پارس ناز پورتال

رابطه جنسی خانم معلم ورزش با سه شاگردش

رابطه جنسی خانم معلم ورزش با سه شاگردش

رابطه جنسی خانم معلم ورزش با سه شاگردش 

معلم ورزش مدرسه دانش آموزان را اغفال می کرد و با خیال راحت با آنان رابطه جنسی برقرار می نمود،وی اکنون در مقابل قانون باید پاسخگو باشد. خانم معلم متاهلی که با ۳ تن از دانش آموزان خود رابطه غیراخلاقی داشته هفته آینده دادگاهی می شود.

 

“نیکول آیموند” معلم ورزشی که در یکی از دبیرستان ها واقع در لوئیزیانا مشغول بکار بوده به اتهام برقراری رابطه جنسی با ۳ تن از دانش آموزان پسر خود بازداشت شده است.بر اساس گزارش پلیس، نیکول عکس های برهنه و مبتذلی از خود برای قربانیان ارسال کرده و آنها را برای برقراری رابطه غیراخلاقی اغفال کرده است.

 

متهم ۴۵ ساله روز ۹ نوامبر بعد از تماس مادر یکی از قربانیان با اداره پلیس بازداشت شده و تحت بازجویی قرار گرفته است.وی رابطه جنسی خود با دو دانش آموز ۱۷ و ۱۸ ساله خود را پذیرفته، اما در مورد قربانی سوم که سن اش کمتر بوده اذعان داشته تنها برای او عکس فرستاده است.

 

در حال حاضر نیکول با قرار وثیقه آزاد شده و  به گزارش پارس ناز دادگاه وی طی هفته آینده تشکیل می شود. سن قانونی برای رابطه جنسی در لوئیزیانا ۱۷ سال ذکر شده، اما برقراری این رابطه برای معلمان با دانش آموزان شان ممنوع است.به رغم احراز شدن جرم این زن متاهل مدرسه تصمیمی مبنی بر اخراج وی نگرفته است.

 

مطالب مرتبط :