پارس ناز پورتال

دردسرهای جدید بعد از طلاق آنجلینا جولی

مجموعه : اخبار سینما
دردسرهای جدید بعد از طلاق آنجلینا جولی

دردسرهای جدید بعد از طلاق آنجلینا جولی 

این که این دو بازیگر مشهور در حال طلاق گرفتن هستند یک مشکل بزرگ است اما گویا بعد از طلاق نیز مشکلات ادامه خواهد داشت. ماجرای طلاق آنجلینا جولی و برد پیت تنها خود آن دو را درگیر نکرده ، بلکه زندگی شش فرزندشان نیز تحت تاثیر طلاق قرار گرفته است و آنها در کشاکش جنگ والدین شان برسر به حضانت گرفتن بچه ها به سر می برند.

 

بر طبق گزارش های جدید، یکی از آنها، شایلو، به ویژه از وضعیت حاضر که مانع از گذراندن اوقاتشان با پدر شده است، پریشان احوال بوده و در نتیجه از دست مادرش آنجلینا ناراحت است.
دردسرهای جدید بعد از طلاق آنجلینا جولیشایلو دختر آنجلینا جولی و برد پیت بعد از طلاق بسیار دلتنگ پدرش شده است

 

اگرچه همه بچه ها از این اتفاق کاملا پریشان هستند ولی به گزارش پارس ناز شایلو از اینکه او را دور از پدرش نگه داشته اند بسیار ناراحت است و آنقدر دلش برای پدرش تنگ شده که بر روابط او با مادرش جولی تاثیر سوء گذاشته است.

 

اگرچه آنجلینا این طلاق را “بهترین راه حل” برای این وضعیت عنوان کرد ولی فرزندانشان در این نقطه نظر با وی شریک نیستند و عقیده دیگری دارند. خوشبختانه شایلو و خواهر و برادرهای دیگرش بر طبق رای دادگاه که به طور موقت حضانت بچه ها را به عهده دو نفر آنها گذاشته است، می توانند با پدرشان برد پیت نیز ملاقات کنند.
دردسرهای جدید بعد از طلاق آنجلینا جولیشایلو در کنار پدرش برد پیت و برادرانش پکس و مدوکس

 

بر طبق رای موقت دادگاه، برد پیت در اولین ملاقات با بچه ها باید تحت نظارت درمانگر با آنها ملاقات کند و همچین آزمایش عدم مصرف مواد نیز خواهد داد.
دردسرهای جدید بعد از طلاق آنجلینا جولیشایلو در کنار مادرش آنجلینا جولی و خواهرش زهرا