پارس ناز پورتال

درباره ایوانکا ترامپ دختر زیبای دونالد ترامپ +عکس ها

درباره ایوانکا ترامپ دختر زیبای دونالد ترامپ +عکس ها

درباره ایوانکا ترامپ دختر زیبای دونالد ترامپ +عکس ها

ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور امریکا است که در زمینه اقتصاد دست کمی از پدرش ندارد و فعالیت های بسیاری را روی دوش می کشد. پیرو پیروزی دونالد ترامپ در کارزار انتخابانی ۲۰۱۶ آمریکا، ملانیا ترامپ به بانوی اول این کشور پهناور بدل شد. اما برخی رسانه ها و صاحب نظران اعتقاد دارند

 

که فرست لیدی اصلی آمریکا، دختر بزرگ ترامپ، یعنی ایوانکا ترامپ است و گمانه زنی می گردد که برخی از وظایف سیاسی را نیز به عهده بگیرد.

درباره ایوانکا ترامپ دختر زیبای دونالد ترامپ +عکس ها

ایوانکای ۳۵ ساله در طول کارزار انتخاباتی پدرش هموار در کنار وی بود و به روش های گوناگون به جمع آوری رای برای پدرش می پرداخت. گفته می شود که ترامپ علاقه ویژه ای به این فرزند خود دارد و مسوولیت های سنگینی به عهده وی گذاشته است.

درباره ایوانکا ترامپ دختر زیبای دونالد ترامپ +عکس ها

ایوامکا ترامپ یک تاجر، نویسنده، مانکن سابق و مادر سه فرزند است که توانست بی آبرویی پدرش در رابطه با بدرفتاری با زنان در طول تبلیغات انتخاباتی را بسیار هوشمندانه جمع کرده و تا حد زیادی حمایت زنان را برای رای دادن به پدرش جلب کند.

 

دوست خانوادگی و و یکی از تاجران بزرگ آمریکا در باره ایوانکا بیان داشته: «من تصور می کنم که دونالد ترامپ واقعا به حرف های این دخترش گوش می دهد و دلیلش این نیست که او دختر خودش است، بلکه ایوانکا را به عنوان یک تاجر و معامله گر موفق و بسیار باهوش قبول دارد.»
درباره ایوانکا ترامپ دختر زیبای دونالد ترامپ +عکس هاایوانکا در طول رقابت های انتخاباتی، زیرکانه نقطه ضعف های پدر خود را می پوشاند و تلاش می کرد تا دونالد ترامپ همانند یک رئیس جمهور واقعی به نظر برسد.یکی از تاثیرات بزرگی که ایوانکا روی پدرش داشته، رسیدگی به مشکلات سقط جنین در آمریکا بوده است.

 

با اینکه پس از این رقابت به احتمال زیاد، دو خانواده کلینتون و ترامپ با یکدیگر قطع معاشرت خواهند کرد اما ایوانکا و چلسی، دختر کلینتون همچنان به دوستی خود ادامه خواهند داد. البته شایان ذکر است که در طول کارزار انتخاباتی ارتباط آنها به صورت موقتی قطع شده بود.

درباره ایوانکا ترامپ دختر زیبای دونالد ترامپ +عکس ها

گفته می شود که احتمالا ایوانکا ترامپ در کابینه ریاست جمهوری آمریکا حضور خواهد داشت زیرا قبلا پدرش به او یکی از پست های کابینه را پیشنهاد داده بود.خود دونالد ترامپ هم در رابطه با ایوانکا بیان داشته که اطرافیانم هم تمایل دارند که ایوانکا وارد کابینه گردد زیرا او را بسیار کارآمد و باهوش می دانند.

 

بعلاوه، وی در حوزه های مربوط به زنان و کودکان تجربه بسیاری داشته و این گونه مسائل را به خوبی می تواند مدیریت کند.

درباره ایوانکا ترامپ دختر زیبای دونالد ترامپ +عکس ها

در طول کارزار ریاست جمهوری، ایوانکا پدرش را متقاعد کرد تا بخشی از تمرکز خود را روی مقوله هایی همانند حقوق زنان، مرخصی پس از زایمان و زنانی که در حومه شهرها زندگی و می کنند، قرار دهد.بد نیست بدانید که ایوانکا یکی از اعضای هیئت مدیره موسسات و هتل‌ های زنجیره‌ ای ترامپ محسوب می شود

 

و در کنار برادرانش اریک ۳۲ ساله و دونالد جونیور ۳۸ ساله به اداره و مدیریت آنها کمک می کند. همچنین مدیر یکی از بزرگ ترین موسسات اقتصادی ترامپ نیز هست.

درباره ایوانکا ترامپ دختر زیبای دونالد ترامپ +عکس ها

گفته می شود ایوانکا محبوب ترین فرزند ترامپ است و از کودکی جایگاه ویژه ای در قلب پدر داشته. هنگامی که او ۹ سال بیشتر نداشت، پدر و مادرش ایوانا از یکدیگر جدا شدند و او در میان نقش برقرار کننده صلح را ایفا می کرد.

درباره ایوانکا ترامپ دختر زیبای دونالد ترامپ +عکس ها

 به گزارش پارس ناز در زمانی که برادر بزرگ تری وی، دون از دست پدر بسیار عصبانی و خشمناک و برادر کوچک ترش، اریک پریشان و ناراحت بودند، او به جای از دست دادن روحیه خود، سعی می کرد اوضاع را بهبود بخشیده و وضیعت نا به سامان پیش آمده را مدیریت کند.

 

او حتی در زمان تحصیل هم دائما با پدر خود تماس تلفنی برقرار کرده و با وی صحبت می کرد و گفته می شود که ترامپ حتی در میان جلسات نیز تلفن خود را روی اسپیکر قرار داده و او را دائم با لقب «باهوش ترین» موردخطاب قرار می داده است.منشی دونالد ترامپ در این رابطه بیان داشه که تنها تماس های تلفنی که وی در طول کار پاسخ می داد به ایوانکا مربوط می شد.

 

ایوانکا در پنت هاوس برج ترامپ در منتهن بزرگ شده و چشم انداز اتاق خوابش هم سنترال پارک بوده است. اما این مسائل باعث نشد هرگز خود را باخته و از تلاش کردن دست بردارد.

درباره ایوانکا ترامپ دختر زیبای دونالد ترامپ +عکس ها

در سال ۲۰۰۳ میلادی یوانکار در یک فیلم مستند به نام Born Rich شرکت کرد که موضوع آن به کودکانی تعلق داشت که در ثروت کلان متولد و رشد کرده بودند. تهیه کننده این مستند در مورد ایوانکا بیان داشته که: «در حالی که بسیاری از کودکان سعی در تظاهر به شاد بودن در کنار والدین خود داشتند،

 

ایوانکا این طور نبود و معلوم بود که واقعا و از صمیم قلب به پدر خود عشق می ورزد. علاقه واقعی وی کاملا محسوس و قابل لمس بود.»در بخش از این فیلم، ایوانکا می گوید: «من همیشه لگو را به عروسک های باربی ترجیح می دادم و همیشه به برج های نیویورک علاقه خاصی داشتم و با خودم فکر می کردم که چه چیزی می توانم به آنها اضافه کنم؟»

درباره ایوانکا ترامپ دختر زیبای دونالد ترامپ +عکس ها

دو سال پس از آن نیز، وارد تجارت خانوادگی یعنی املاک و مستغلات شد و کار جدید خود را آغاز کرد. وی برای مبارزه با این طرز فکر که موفقیتش را مدیون پدر و پشتوانه خانوادگی اش است، همه تلاش خود را کرده و نشان داد هرآنچه تاکنون به دست آورده به واسطه شایستگی و ذکاوت خودش بوده است.

 

در حال حاضر به دلیل داشتن سه فرزند به نام های آرابلا ۵ ساله، جوزف ۳ ساله و تئودور ۷ ماهه، از سرعت فعالیت های کاری ایوانکا تا حدی کاسته شده.

درباره ایوانکا ترامپ دختر زیبای دونالد ترامپ +عکس ها

یکی از بزرگ ترین معاملات ملکی و پروژه های عمرانی وی در سال های اخیر، خریداری اداه پست قدیمی در واشنگتن دی سی در نزدیکی کاخ سفید بوده که آن را به یکی از لوکس ترین هتل های شهر تبدیل کرده است.در سال ۲۰۰۷ میلادی وی خط تولید جواهرات، کیف، کفش و لباس های اقتصادی خودش را در جهت حمایت از زنانی که کار می کنند، راه اندازی کرد.
درباره ایوانکا ترامپ دختر زیبای دونالد ترامپ +عکس هاهمچنین بد نیست یادآوری کنیم که وی در دوران نوجوانی در صنعت مدلینگ مشغول به فعالیت بوده و در برندهای مشهوری همانند ورساچه فعالیت می کرده است.در سال ۲۰۰۳ میلادی او در یک مصاحبه رادیویی اعلام داشته بود که: «من ۱٫۸۲ سانتی متر قد دارم و می توانم از راه مدلینگ پول بسیار کسب نمایم.»

درباره ایوانکا ترامپ دختر زیبای دونالد ترامپ +عکس هادر سال ۲۰۰۶ هم ترامپ از شغل و موفقیت دخترش در این حوزه دفاع و تعریف کرد. اما ایونکا از مدل بودن دست برداشته و وارد تجارت پدرش شد. او در این رابطه گفته بود که با درآمد حاصل از مدلینگ توانسته دور دنیا سفر کرده و از لحظاتش لذت ببرد.

 

در سال ۲۰۰۹ میلادی وی با «جرد کوشنر» ۳۵ ساله ازدواج که او نیز فرزند یکی دیگر از مالتی میلیاردرها و سرمایه دارهای آمریکا محسوب می شود. ایوانکا پیش از ازدواج، به دین همسرش یعنی یهودیت گروید. او رژیم غذایی کاشر را رعایت کرده و شبات را به جا می آورد. همچنین فرزندان خود را به مدرسه مذهبی فرستاده است.
درباره ایوانکا ترامپ دختر زیبای دونالد ترامپ +عکس هاآنها به رسم دین خود، روزهای جمعه و شنبه از کار کردن دست کشیده، تلفن، موبایل و کامپیوترهای خود را خاموش کرده و وقتشان را با فرزندان شان سپری می کنند.جرد بهترین زوج برای ایوانکا محسوب می شود زیرا او نیز در یک خانواده بسیار ثروتمند متولد شده و رشد کرده و همانند همسرش پیشینه مالی بسیار غنی ای دارد. همچنین، وی نیز پیشه خانوادگی خود را در پیش گرفته است

 

مطالب مرتبط :

عکسهای زن لخت و عریان دونالد ترامپ (ملانیا ترامپ)

عکسهای ایوانکا ترامپ دختر زیبا و خوش اندام دونالد ترامپ

دونالد ترامپ در یک فیلم پورن مشاهده شد

رسوایی جنسی دونالد ترامپ با این زن +عکس

زندگی و ثروت دونالد ترامپ به روایت تصویر

یکی از زنان مورد تعرض جنسی ترامپ مقابل دوربین

آزار جنسی ترامپ این بار برای مدل زیبای فنلاندی

زیباترین زن دنیا از دید ترامپ این دختر مانکن است

تجاوز جنسی ترامپ به کودک 13 ساله

ترامپ به دختر خودش هم نظر جنسی دارد

بیوگرافی و عکس های دونالد ترامپ و ملانیا ترامپ