پارس ناز پورتال

دختری که شغلش گذاشتن نام برای بچه ها است

دختری که شغلش گذاشتن نام برای بچه ها است

دختری که شغلش گذاشتن نام برای بچه ها است 

دختر بریتانیایی با راه اندازی یک سایت تصمیم گرفت به خانواده های چینی کمک کند تا بتوانند برای فرزندان خود نام های گوناگون انتخاب کنند.  این روزها تعداد زیادی از والدین چینی تمایل دارند برای فرزندان خود نام انگلیسی انتخاب کنند و یک دختربچه بریتانیایی به نام «بیو جیساپ» با ساخت اپلیکیشن موبایلی خود به آنها کمک کرده است.

 

تمایل به انتخاب نام خارجی در این کشور نتایج عجیبی به دنبال داشته است و والدین چینی از سیندرلا گرفته تا رولکس و … را برای فرزندان خود برگزیده‌اند.این دختر 16 ساله که در دوره دبیرستان تحصیل می‌کند، به کمک سایت اینترنتی و اپلیکیشن موبایلی خود به والدین چینی کمک می‌کند

 

تا آسان‌تر بتوانند نام‌های انگلیسی را برای فرزندان جدید انتخاب کنند.با این سرویس توانسته است تاکنون بیش از 84 هزار دلار درآمد کسب کند.

دختری که شغلش گذاشتن نام برای بچه ها است
بیو که در یک کالج محلی مشغول تحصیل است، سال گذشته با خانواده خود به چین سفر کرد و  به گزارش پارس ناز دشواری نام مردم چین باعث شد او برای هر یک از دوستانی که در این کشور داشت، یک نام انگلیسی در نظر بگیرد. پایان این تجربه برای او بسیار خوشایند بود. زیرا دوستان چینی بیو از این نام‌ها بسیار استقبال کردند

 

و همین مسئله دانش‌آموز بریتانیایی را تشویق کرد تا سرویسی را برای انتخاب نام‌های انگلیسی به مردم چین راه اندازی کند.سایت اینترنتی که این دختر جوان راه‌اندازی کرده است SpecialName و در آن 12 ویژگی شخصیتی که والدین تمایل دارند فرزندان‌شان آنها را در اختیار داشته باشند، ارایه شده است. چینی‌ها با این دسته‌بندی و معانی نام‌های انگلیسی بهتر می‌توانند انتخاب خود را انجام دهند.

 

بیو می‌گوید در شش ماه نخست که این سرویس را راه‌اندازی کرد برای بیش از 232 هزار نوزاد چینی اسم انتخاب کرده است.