پارس ناز پورتال

داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهان

داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهان

داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهان

عکس های جدید بازیگران و ستاره های خارجی که در صفحات اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است و ما هم منتخب آن ها را برای شما به نمایش گذاشته ایم. اینستاگرام این روزها تبدیل به دفتر خاطرات تصویری خیلی ها شده است. بسیاری از چهره های شناخته شده نیز هم از این طریق با طرفداران خود در ارتباط هستند و هم سعی دارند با این روش هواداران بیشتری برای خود پیدا کنند.

 

حتی گاهی اوقات عکس هایی به اشتراک می گذارند که جنجال بسیاری به راه انداخته و خبرساز می شوند و شهرت بیشتری برای آنها به ارمغان می آورند. در این مطلب ما سعی داریم به طور هفتگی گزیده ای از عکس های چهره های محبوبتان را با شما به اشتراک بگذاریم.

 

«ریحانا» و موهایی که چیزی نمانده به نوک پاهایش برسند.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهانعکاس مجله ال باید تلاش زیادی کرده باشد تا بتواند «مایلی سایرس» را با این ژست آرام به تصویر بکشد.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهان«رایان گاسلینگ» و «اما استون» در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در حال مصاحبه در رابطه با فیلم جدیدشان به نام «LaLaLand».
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهان«آدریانا لیما» و «رایان سیکرست» که این روزها با رابطه عاشقانه شان روی زبان ها هستند.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهان«مارک والبرگ» سر صحنه فیلمبرداری فیلم «افق آب های عمیق» که از 30 سپتامبر اکران خواهد شد.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهان«جاستین تیمبرلیک» در حال احترام گذاری به فستیوال فیلم تورنتو.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهان«جیسون موموا» و «سوکی واترهوس» در مراسم افتتاحیه فیلم «The Bad Batch» در جشنواره فیلم تورنتو.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهان«جنسن اکلس» و «جرد پادالکی» زیاد اهل تاکسیدو پوشیدن نیستند، اما وقت هایی هم که می پوشند جزء بهترین ها می شوند.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهان«بردلی کوپر» در حال انجام ورزش روزانه اش در سانتامونیکا با این ریش و سبیل ها و عینک آفتابی طوری خودش را استتار کرده که اعضای خانواده اش هم به سختی می توانند او را شناسایی کنند.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهانظاهرا «میشا کالینز» به دلیل نامشخصی به شدت تحت نظر قرار دارد.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهانبه گزارش پارس ناز «کیت وینسلت» و «لیام همزورث» در یکی از نمایش های خصوصی فیلم «خیاط» که از تولیدات سال 2015 سینمای استرالیا است.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهان«هایلی استینفیلد» جلوی دوربین هالیوود ریپورتر به بهانه فیلم جدید او به نام «The Edge of Seventeen» که نوامبر امسال در سینماها اکران خواهد شد و هایلی به خاطر آن خیلی به خودش افتخار می کند.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهانهالیوود ریپورتر با این عکس تولد سی و نه سالگی «تام هاردی»، ستاره فیلم هایی همچون «مکس دیوانه» و «بازگشته»، را به او تبریک گفت.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهان«جی جی حدید» و «زین مالیک» با لباس هایی کاملا هماهنگ در شوی لباس ورساچه.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهان«امیلی بلانت» و «سیِنا میلر» با این عکس خواسته اند هیچ شکی در این که دوستان خیلی خوبی برای هم هستند باقی نماند.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهان«راک» دائم در حال سفر از این شهر به آن شهر و از این کشور به آن کشور است و مدام جلوی دوربین و در حال فعالیت است، اما هیچ گاه این خنده دوست داشتنی را از هواداران خود دریغ نمی کند.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهان«جولیان مور» و دختر چهارده ساله اش لیو در شوی لباس «رالف لورن» در هفته مد نیویورک.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهان«جرارد باتلر» با این عکس اعلام کرده در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو به او خیلی خوش گذشته و از اهالی این شهر تشکر کرده است.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهانبرای خوشحال شدن بعضی ها هم که شده باید اعلام کنم لباس «کیت میدلتون» اصلا قشنگ نیست، اما باز هم نمی شود زیبایی موهایش را نادیده گرفت.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهان«امیلیا کلارک» در مهمانی چای بفتا لوس آنجلس با لباس، آرایش و مدل مویی که کمی بیش از اندازه ساده به نظر می رسند.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهان2«میسی ویلیامز» در حال قدردانی از خودش.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهان«وین دیزل» برای اولین بار دارد بچه ها را به کنسرت می برد.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهان«جرد لتو» و لباس های برند گوچی که باز هم رگه هایی از مدهای مخصوص بانوان در آنها دیده می شود.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهان«لیدی گاگا» در حال کار کردن روی یک آهنگ جدید در استودیو.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهانشدیدا به «میسی ویلیامز» توصیه می کنیم ظاهر پسرانه آریا استارک را در زندگی عادی خود نیز حفظ کند، چون این آرایش های غلیظ و شینیون ها اصلا با قیافه او همخوانی ندارند.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهانپارس ناز : حضور «لئوناردو دی کاپریو» به مناسبت روز صلح در سازمان ملل که این روزها یک جورهایی خانه دوم او محسوب می شود.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهانخانواده خوشبخت «لئو مسی» در حال لذت بردن از آخرین روزهای تابستان.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهان«کریس رونالدو» در حال کمک کردن به پسرش برای انجام تکالیف منزل در کمال جدیت.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهانشاید «نیمار» به اندازه کریس عکس های خودش و پسرش را به اشتراک نگذارد، اما او هم گاهی وقتش را در کنار پسر کوچولویش می گذراند.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهان«پریانکا چوپرا» در ردیف اول تماشاچیان شوی لباس بهار و تابستان 2017 «آلتوزارا» قرار گرفت.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهان«دیپیکا پادوکونه» به عنوان چهره تبلیغاتی «شالینا ناتانی» به جلوی دوربین رفت.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهان«انوشکا شرما» هم مثل بیشتر ستاره های هندی علاقه زیادی به نوشتن جملات فلسفی در صفحه اینستاگرام خود دارد و زیر این عکس خود نوشته که حقیقت مثل نور آفتاب است، وقتی به شما می تابد اذیتتان می کند، اما به وجود شما قدرت می بخشد.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهان«سونام کاپور» همراه با بقیه خواهران کاپور که هر یک ستاره ای شناخته شده است.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهان«ازجان دنیز» بدون هیچ تلاشی برای مخفی کردن نیت واقعی اش خیلی رک و مستقیم عضله هایش را به نمایش گذاشته است.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهان«نسلیهان آتاگول» در کنار آرایشگر و میکاپ آرتیستی که به نظر می رسد خیلی هم از نتیجه کار آنها راضی است.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهان«گولشن» بی حوصله و یک سلفی بدون آرایش.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهان«سینم کوبال» از آرایش چشم هایش خیلی راضی است و خواسته نتیجه را با هوادارانش به اشتراک بگذارد.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهان«گولبن ارگن» فرموده است هر روز مثل خورشید دوباره متولد شوید، اما در این عکس هیچ وجه تشابهی بین او و خورشید دیده نمی شود.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهان«فاهریه اوجن» به سبک خانم های دهه هشتاد، طبق معمول همیشه در خیابان های فرنگ.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهان«اصلی انور» و «مورات بوز» و پیشی، که به دلایلی نامعلوم ترجیح داده اند تنها گوشه ای از چهره هایشان را به هواداران خود نشان دهند.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهان«آن جائه هیون» باز هم سر صحنه فیلمبرداری.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهاناین هم عکسی از «کریس» عضو سابق گروه اکسو برای آنهایی که دلشان برای او تنگ شده است.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهان«او سه هون» با این حلقه گل و حالتی که به خودش گرفته شبیه دامادهای هندی شده است.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهانبا کمال عذر خواهی موفق به شناسایی این خانمی که در کنار «جی چانگ ووک» است نشدیم.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهان«کیم سو هیون» و بچه هایی که اشاره ای به نسبتی که با او دارند نشده است. البته شباهتی که بین آنها دیده نمی شود.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهان«لی مین هو» باز هم بعد از مدت ها در اینستاگرام و این بار در بارسلونا ظهور پیدا کرد.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهان«کریستال» هم مثل خیلی از ستاره های دیگر کرده این روزها در حال جهانگردی و در لاس وگاس به سر می برد.
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهان«جسیکا» اشاره ای به محل دقیق گرفتن این عکس نکرده ، اما از اطرافیانش مشخص است که او هم در بلاد فرنگ به سر می برد. 
داغ ترین عکسهای خفن بازیگران خارجی و ستاره های جهان

 

برترین ها