پارس ناز پورتال

خوش تیپ ترین مرد سال 2017 انتخاب شد

خوش تیپ ترین مرد سال 2017 انتخاب شد

خوش تیپ ترین مرد سال 2017 انتخاب شد 

زین مالک خواننده سابق گروه وان دایرکشن توانست به انتخاب مجله GQ خوش تیپ ترین مرد سال لقب گیرد. او در این رقابت با بسیاری از مردان معروف مقایسه شد. زین مالک از طرف مجله GQ به عنوان خوش پوش ترین مرد سال 2017 انتخاب شد. این خواننده 23 ساله با کسب 59 درصد آرا، این عنوان را از تام هیدلسون(نامزد سابق تیلور سوئیفت) ربود.

 

این دومین باری است که زین مالک این لقب را از آن خود می کند، وی در سال 2013 نیز برایخوش پوشی اش انتخاب شد.در حال حاضر زین مالک، خوش پوش ترین مرد منتخب با طراح مشهور دوناتلا ورساچهبرای کالکشن جدید این برند به نام (زین ایکس ورساچه) قرار همکاری دارد.

 

همگان بر این باورند که وی “استایل انحصاری” مخصوص به خود را از همان کودکی داشته،چرا که حتی به شیوه خودش یونیفرم مدرسه را می پوشید.
خوش تیپ ترین مرد سال 2017 انتخاب شدزین پیش از این نیز در برنامه بیوگرافی زین، گفته بود: “من واقعا همیشه حتی از همان کودکیاستایل شخصی خودم را داشتم.”“من از یونیفرم مدرسه و تمام قوانین آن برای پوشیدن پیراهن و کروات متنفر بودم.”

 

این موزیسین که در حال حاضر نامزد سوپرمدل معروف گی گی حدید است، به گزارش پارس ناز  گرچهخود را در دنیای مد و فشن صاحب سلیقه می داند، ولی افشا کرد سابقا جرات ریسک کردن روی نوع انتخابپوشاکش را نداشته است.او گفت:”من هیچ وقت نمی توانستم خودم را از نقطه امن بیرون نگه دارم و اغلب آیتم هاینامطمئن را امتحان نمی کردم.”

 

ولی در ماه مه وقتی این ستاره اسبق گروه موسیقی وان دایرکشن برای شرکت در مراسم مت گالابه همراه نامزدش گی گی در لباسی حاوی جزئیات متالیک قدم در فرش قرمز گذاشت، مطمئنا ازنقطه امن خود خارج شده و ریسک کرده بود.
خوش تیپ ترین مرد سال 2017 انتخاب شدزین مالک و نامزدش سوپر مدل معروف گی گی حدید
خوش تیپ ترین مرد سال 2017 انتخاب شددر این رقابت، زین مالک توانست تام هیدلسون ، نامزد سابق تیلور سوئیفت را در کسب آراء بیشتر برای عنوان خوش پوش ترین مرد سال 2017 شکست دهد
خوش تیپ ترین مرد سال 2017 انتخاب شدزین مالک یکی از خوانندگان اسبق گروه موسیقی وان دایرکشن بوده و اکنون از این گروه جدا شده و خودش به تنهایی آلبوم داده است