پارس ناز پورتال

خریدن زمان با استفاده از امکانات گوگل

خریدن زمان با استفاده از امکانات گوگل

خریدن زمان با استفاده از امکانات گوگل 

گوگل این غول دنیای فناوری کمک بسیار بزرگی به راحتی مردم دنیا کرده است,ما با استفاده از امکانات گوگل بسیاری از کارهای خود را انجام می دهیم. سرویس ایمیل گوگل در ماه آپریل متولد شد و حالا به قدری رشد کرده که خیلی ها بدون آن نمی توانند زندگی کنند!

 

کاربرهای فراوان جیمیل برای بسیاری از افراد بسیار مورد نیاز هستند اما بگذارید در مورد این ویژگی ها کمی بیشتر صحبت کنیم.

 

می خواهیم در این مطلب به یکسری ویژگی های رایج سرویس مورد بحث اشاره کنیم. گوگل ابزارهایی آماده کرده که همگی می توان در زمان شما برای انجام بسیاری از امروز روزمره صرفه جویی کنند.در ادامه با معرفی این امکانات و ابزارها با ما همراه باشید.لیستی از وظایفی که باید انجام شوند

خریدن زمان با استفاده از امکانات گوگل

سرویس Google Tasks معمولا باعث می شود تا کمتر دچار درگیری های ذهنی برای انجام کارها باشید. می توان از این امکان برای ایجاد لیستی از وظایف که بر اساس ایمیل ها هستند، بهره برد.

 

یکی از مهندسان گوگل به نام مت کاتز نیز این عقده را دارد که استفاهد از Google Tasks می تواند برای مدیریت لیست وظایف و کارهایی که باید انجام شوند مورد استفاده کاربران قرار گیرد. بنابر این اگر از افرادی هستید که روزانه باید کارهای مختلفی انجام دهید و در مدیریت این کارها با مشکل مواجه شده اید استفاده از سرویس مورد بحث می تواند برایتان بسیار مفید باشد.

 

یادآوری قرار ملاقات های ویدئویی

خریدن زمان با استفاده از امکانات گوگلافزودن یک لینک از گوگل پلاس و یا Hangouts به رویدادهای تقویمی با یک کلیک امکانپذیر است. با اینکار شما با یک تیر دو نشان زده اید. اغلب مواقع افراد برای دیدارهای خود در هنگ اوت یک ایمیل جداگانه را برای شخص مورد نظر ارسال می کنند یا آن را نزدیک به زمانی که قرار است ملاقات صورت گیرد به وی یادآوری می کنند.

 

برای تنظیم این ویژگی در Hangout می توانید مراحل زیر را طی کنید:

به تقویم گوگل بروید و بر روی Create کلیک کنید.
جزئیات رویداد مورد نظر خود را وارد کنید.
سپس بر روی Add Video Call کلیک کنید و تمام اطلاعات را در یکجا خواهید داشت. سپس بر روی Save کلیک کنید.

 

خواندن سریعتر ایمیل ها با استفاده از Gmail Auto Advance

خریدن زمان با استفاده از امکانات گوگل

خودتان را فرض کنید! چند بار در طول یک روز تب های مختلف را در جیمیل‌تان باز می کنید و می بنید؟ اما می توان با روشی بهتر باز هم سرعت بیشتری در خواندن ایمیل ها را تجربه کرد. یک ویژگی به نامAuto-Advance وجود دارد که در زمان شما صرفه جویی خواهد کرد و به کاربرانی که صندوق ورودی ایمیل انها خیلی شلوغ است استفاده از آن پیشنهاد می شود.

 

جیمیل به نحوی رفتار می کنید که پس از حذف یک پیام شما را به صندوق ورودی منتقل می کند یا یک گفتگو را به حالت بیصدا در می آورد.

 

فعال کردن حالت Auto-Advance باعث می شود تا در دفعات آینده، بتوانید پس از حذف ایمیل ها به ایمیل بعدی یا قبلیتان بروید. همین چند ثانیه شاید زیاد به چشم نیاید اما برای افرادی که ایمیل های زیاد دریافت می کنند می تواند به میزان قابل توجهی به چشم بیاید.

 

برای دسترسی به این بهش بر روی آیکون تنظیمات که با شکل چرخ دنده مشخص شده کلیک کرده و سپس به مسیر Settings > Labs بروید. در این قسمت می توانید ویژگی مورد بحث را به صورتی که خود می خواهید فعال کنید.