پارس ناز پورتال

خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)

خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)

خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)

شما مخاطبان گرامی می توانید آخرین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی را در زیر مشاهده کنید که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است. 

 

مهرداد صدیقیان بازیگر خوب و محبوب سینما و تلویزیون در کنار پدر، مادر و برادر عزیزش در اکران خصوصی یکی از فیلم های اخیر. کاملاً مشخص است که مهرداد و برادرش از یک جا لباس میخرند! 

خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)ویدا جوان و بیتا سحرخیز در حال خویش انداز اندازی. در پشت صحنه سریال “ماه و پلنگ” که بیصبرانه منتظر پخش آن هستیم. امیدواریم محتوای سریال از انتظاراتمان خیلی دور نباشد!
خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)دقایقی پس از آپلود شدنِ این پست، جناب آمیتاب باچان در حالی که رب‌دشامبر زرشکی بر تن داشت و در تراس خانه چند میلیون دلاری اش در بمبئی داشت آب پرتقال میخورد، به زانیار زنگ زد و گفت: از لطف و توجه ات به این حقیر بسیار ممنونم، ولی جسارتاً این جمله را جناب نیچه گفته نه من! من نهایتش بتوانم با مشت قطار را از ریل خارج کنم، در فلسفه دستی ندارم!
خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)مهدی پاکدل برای فرار از دست زامبی های اینستاگرام که او را متهم به بداخلاقی، قدر نشناسی و “خاک برسر بی لیاقتت!” در قبال همسرش می کنند، تصمیم به تغییر ظاهر گرفته تا شناسایی نشود.
خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)– نا نیم ساعت دیگه لباسای اسکواشت رو بپوش تا بیام دنیالت.

+ تمرین داریم؟ یا مسابقه؟

– هیچکدوم، عکاسی داریم.
خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)کپشن حکیمانه – فیلسوفانه ی دوزبانه و مشترک از استاد سوشا مکانی و آرتور شوپنهاور. در ثانی سوشا جان شما در نظر بگیر این روزنامه عزیز میتوانست در همین فضا از روزنامه اش یک قالیشویی شربت اوغلی بچسباند و کلی پول بگیرد! این یعنی اینکه بهت اهمیت داده شده! پس ناشکری نکن!
خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)استاد آیدین آغداشلو و پسرش تَکین در سال های نه چندان دور. عکسی که بمناسبت هفتاد و ششمین سالگرد تولد ایشان انتخاب کرده ایم. آرزوی سلامتی و عمر باعزت داریم برای ستاره تکرار نشدنی آسمان هنر کشورمان. عکس از مریم زندی.
خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)سلفی آتیلا پسیانی و حمید فرخ نژاد، مردانِ پرکار سینما و تلویزیون در پشت صحنه پروژه جدیدشان.
خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)بنیامین جان بهادری و عکسی خوش حس و حال که اصلاً به حس و حالِ کپشن نمی آید. بنیامین جان چقدر سویشرتت قشنگ است. از کجا خریده ای؟ همین مدل، مردانه اش چند؟!
خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)هانیه توسلی با لباس غواصی، لحظاتی پیش از شرمنده کردن تمامی غواصان و آبزیانِ کره خاکی.
خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)بله کیهان جان. البته در کنار انسان بالدار، یک انسان شاخدار هم در تصویر قابل تشخیص است!
خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)غزل شاکری و گریم خسته و عاصی اش در پشت صحنه کار جدید مازیار میری به نام “آیدا و سارا”. مسعود دهنمکی در جواب این فیلم، پروژه ای در دست ساخت دارد به نام “محمود و اسفندیار” که یک اثر کمدی تخیلیِ تراژیک است!

خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)همیشه وقتی یکی از عزیزان یک عکس این مدلی در کنار مریم سلطانی می گیرد، به زودی با یک عکسِ پر زرق و برق و آتلیه ای – که معمولاً به دلیل شدت و حدتِ موضوع، قادر به درج آن در مطلب نیستیم – تمامی عکس ها آن هفته را به حاشیه می برد. منتظر این عکس از فریبا نادری هستیم تا باز نتوانیم آن را تقدیمتان کنیم!
خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)چه خبر خوبی! رادیو هفتی ها با “رادیو شب” بازخواهند گشت. حالا شبکه نسیم یا شبکه شما توفیری ندارد و مهم بازگشت این برنامه ارزشمند به آنتن پخش صدا و سیما است.
خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)طناز طباطبایی و مهناز افشار در نمایی از فیلم “ارادتمند؛ نازنین، تینا، بهاره” آخرین ساخته ی عبدالرضا کاهانی که عملاً آخرین “نساخته”ی او است! چون از لیست فیلم های دارای مجوز ساختِ سازمان سینمایی وزارت ارشاد کلاً حذف شده است! یعنی حتی فیلمِ توقیف شده هم به حساب نمی آید!

 

البته هرچه عکس های بیشتری از این فیلم منتشر میشود بیشتر به عزیزان ارشادی حق میدهیم که برای صدور مجوز برای آن دلشان چرکین بوده باشد.
خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)مهدی رحمتی و علیرضا منصوریان که برای شرکت در مراسم تییع پیکر پدر امید ابراهیمی به مازندران سفر کرده بودند، رسم اخلاق را به جای آوردند و بر سر مزار هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم رقیب حاضر شدند. درست همین مواقع بود که علیرضا منصوریان گوشیِ خود را چک کرد و متوجه مصاحبه تند دروازه بان پرسپولیس علیه خودش شد!
خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)جایزه “قناریِ بلورین” نازترین عکس ماه هم تقدیم میشود به مهدی جان سلوکی بابت این سلفی! مراقب خودت باش مهدی جان!
خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)لیلا خانم حاتمی، دیروز، در آتلیه پیام ایرایی. عکسی که مشخصا دلیل خاصی برای ثبت آن وجود ندارد.

خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)دقیقا مثل همین عکسِ امیرعلی نبویان و همسرش!
خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)مراحل آماده سازی احسان خواجه امیری برای حضور در تور کنسرت آمریکا و کانادا ادامه دارد و به امید خدا در حال تلاش است تا با آمادگی کامل روی سن برود و با خیال راحت و بدون ایجاد استرس برای تماشاگرانِ ردیف اول نسبت به برخورد دکمه پیراهنِ احسان به چشم و چالشان، اجرای خوبی داشته باشد.
خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)سلفی خانوادگی عماد طالبزاده که کماکان روی مدل سوباساییِ برعکس تاکید دارد.
خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)این هم عکس جدید سعید جان روستایی که برخلاف عماد، تاکیدش روی کیزوگی دفاع آخر تیم شاهین است. (عشقِ فوتبالیستا ها میفهمند که چه کسی را میگویم!)
خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)حسن شکوهی، بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون که سال های دهه هفتاد و هشتاد اوج حضورش روی پرده نقره ای بود، در کنار همسر عزیزش این عکس ساحلی را گرفته است. فیلم سینمایی “عینک دودی” ساخته محمدحسین لطیفی و سریال “شب های برره” اثر مهران مدیری از جمله هنرنمایی های حسن شکوهی است.

خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)امیر جعفری و همکاران در پشت صحنه کار جدیدشان یعنی “آزاد به قید شرط” که دارد برای جشنواره فیلم فجر امسال آماده میشود. فیلمی به کارگردانی حسین شهابی، کارگردان موفق سینمای تجربی کشورمان. از روی ظاهر و گریم خاص امیر و همچنین نام فیلم، حدس زدن اینکه امیر جعفری در این فیلم نقش یک زندانیِ آزاده شده را بازی خواهد کرد، کار سختی نیست.
خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)هر کی به دوربین نگاه کنه، سوخته!
خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)این هم سلفی پرستو صالحی در کنار خانواده محترم در شب تولد سی و نه سالگی اش. تبریک این روز به دوست خوبم پرستوی عزیز.
خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)سلفی غیر یهوییِ روشنک عجمیان و سوسن پرور در پشت صحنه کار جدید دوستان که به زودی از یکی از شبکه های تلویزیون شاهدش خواهیم بود. (شبکه های استانی هم از شبکه های تلویزیون به حساب می آیند).
خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)برای بعضی پست ها هیچ چیزی نمیتوان نوشت.
خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)برای برخی پست ها هم هر چه بنویسی باز کم است و نمیتوانی اصل مطلب را سزاوارانه ادا کنی!
خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)عکس یادگاری عزیزان هنرمند پس از تماشای نمایش” عاشقانه ای برای عباس” که برداشتی از زندگی یکی از شهدای مدافع حرم است و فقیهه سلطانی در آن هنرنمایی کرده است. شیرین بینا، بانو گلاب آدینه، مریم خدارحمی و شیوا خسرومهر از میهمانان این نمایش بودند.

خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)خاطره بازی می کنیم با این عکس قدیمی از عمو خسرو شکیبایی، پرویز خان پرستویی، داریوش فرهنگ، مهرداد فخیمی و نیکی خانم کریمی در سال های دهه هفتاد در پشت صحنه یک فیلم سینمایی که اگر اشتباه نکنم باید مربوط به فیلم “روانی” ساخته داریوش فرهنگ باشد. روح استاد شکیبایی و استاد فخیمی در آرامش باشد.
خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)بانو مینا جعفرزاده، پیسکشوت خوش قلب و با اخلاقِ سینما و تلویزیون در حاشیه یک مراسم. برای همه بزرگان هنر کشورمان مخصوصاً خانم جعفرزاده آرزوی سلامتی داریم.
خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)دوستان عزیز، لطف کنید و ساعت طلای رولکس شاهرخ استخری را به او تبریک بگویید.
“مبارکـــه شاهرخ، مبارکــــه!” (با لحنِ خداحافظیِ جناب خان خوانده شود)
خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)فرض کنید امشب شام کلی میهمان دارید و برای خرید لوازم و مواد اولیه مورد نیاز از خانه خارج شده و ناگهان متوجه میشوید که همه مغازه ها و فروشگاه های شهر بدون هیچ دلیلی تعطیل هستند یا جنس هایشان بنجل و به درد نخور است! گردآوری این مطلب در برخی روزها بسیار نزدیک

 

به شرایطِ همین تصور است! دو راه بیشتر نداریم، یا مطلب را منتشر نکنیم که بر خلافِ قول و وظیفه مان است که ما اهلِ بد عهدی نیستیم، یا اینکه با کیفیتی که خودتان شاهدش هستید!حالا برای اینکه دلِ لیلا نشکند، بی بهانه بخندید تا بعدش ببینیم که چه خاکی قرار است بر سرمان بریزیم! هار هار هار هِر هور هِر کِر 😐
خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)تنها نکته عکس این است که آرزو افشار و شبنم قلیخانی در دوران تحصیل با هم همکلاسی بوده اند. جان؟؟! به چی؟!! آها، بله. بگذریم!
خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)عکسی که خود به تنهایی دلیلی کامل و قانع کننده برای این است که چرا بهزاد غلامپور باید نیمکت نشینِ احمدرضا عابد زاده میشد! یک بچه دو ساله هم عکس را ببیند احمدرضا را انتخاب میکند!
خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)سلفی حامد حدادی در حال نشان دادن “حلقه قهرمانی” به دوربین. حلقه ای که آدم را یاد مُهرِ مخصوص بزرگان کوفه در سریال مختارنامه می اندازد. البته در مواقع دعوا و کتک کاری هم میتوان یه عنوان پنجه بوکسِ استحاله شده رویش حساب باز کرد!

خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)سلفی زیبای خداداد عزیزی و پدر دوست داشتنی اش که به نوعی پُست افتتاحیه خداداد در اینستاگرام بود. آرزوی سلامتی و طول عمر داریم برای همه پدران عزیز.
خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)این چه استدلال عجیبی است رضا جان؟! شاید یکی از سگ می ترسد! یا عقایدش او را نسبت به سگ متنفر ساخته، چرا اینجوری همه چیز را از ریشه میزنی؟!
خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)ویشکا آسایش و پسرش “گیو” در پشت صحنه نمایش “می سی سی پی نشسته میمیرد”. از معدود نمایش های خوبِ این روز ها که ارزش وقت گذاشتن دارد و واقعاً تماشایی است.
خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)این عزیزی که اینگونه باتری خالی کرده و روی مبل شات داون شده است، آرتا جان جهانبخش است که باید تاوان شبگردی های پدرش را اینگونه بدهد!
خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)دورهمی بازیگران سریال عاشقانه در رستورانِ محمدرضا گلزار که از قرار معلوم حسابی او را به خرج انداخته است! حسین جانِ یاری هم که در کارِ فیلتر پلاس هستند.

خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)منوچهر هادی و همسرش یکتا ناصر در حاشیه همین دورهمی. آرزوی سلامتی داریم برای این زوج هنرمند و فرزندی که در راه دارند. طبیعتاً عکس های بیشتری از این دورهمی وجود دارد که به مطلب امروز نرسیدند و قطعا فردا تقدیمتان میگردد. پس تا فردا، مراقب خود باشید.
خبرهای داغ تصویری از بازیگران و هنرمندان ایرانی (140)

 

برترین ها