پارس ناز پورتال

جلوی انزال زودرس را با این روش بگیرید

مجموعه : حذف شده است
جلوی انزال زودرس را با این روش بگیرید

جلوی انزال زودرس را با این روش بگیرید 

انزال زودرس در مردان امری شایع است و همه خانم ها و آقایان دوست دارند که انزال آن ها مدت زمان طولانی به درازا بکشد. حدود ۳۰% از مردان از انزال زودرس رنج می برند و این مشکل در زندگی آنها می تواند ناراحتی هایی ایجاد کند. بنظر می رسد که هر مقاربت جنسی که کمتر از ۲ دقیقه طول می کشد را می توان انزال زودرس در نظر گرفت.

 

تکنیک های رفتاری می تواند به شما کمک کند که ارگاسم را به تاخیر بیندازید.که این شامل روش شروع و توقف و روش فشار می شود. ترکیبی از این روش ها همراه با مشاوره جنسی و دارو ( استفاده از کرم بی حس کننده یا قرص خوراکی ) توصیه می شود.

 

انزال زودرس چیست؟

انزال زودرس انزالی است که خیلی زود اتفاق می افتد بگونه ای که برای مرد و همسر او لذت بردن از رابطه جنسی را کاهش می دهد. دو نوع انزال زودرس وجود دارد : مادام العمر ( یا اولیه ) و ثانویه.اصولا انزال زودرس اولیه خیلی زود در و در دوران نوجوانی در فرد بروز پیدا می کند.

 

که در نتیجه درمان آن دشوارتر خواهد بود و اغلبا دارای علل روانی است. عادت های بد نیز ( مانند خودارضایی ) می تواند در این امر نقش داشته باشد.انزال ثانویه بعد از مدتی در زندگی فرد بروز می کند و معمولا علت آن عوامل روانی ( استرس و مسائل مربوط به رابطه ) هستند و یا گاهی اوقات شرایط فیزیکی نیز ( دیابت و فشارخون بالا ) می توانند نقش داشته باشند.

 

چگونه می توان انزال را به تاخیر انداخت؟

یک طیف گسترده ای از روش های خانگی برای درمان انزال زودرس در مردان وجود دارد همانند رابطه جنسی مکرر ، خود ارضایی چند ساعت قبل از رابطه جنسی و یا پوزیشن رابطه جنسی بگونه ای باشد که زن در بالا قرار گیرد.

 

کاندوم های ضخیم : استفاده از کاندوم های ضخیم می تواند حساسیت آلت تناسلی مرد را کاهش دهد.

 

تکنیک های رفتاری : ” شروع و توقف” و ” تکنیک فشار” اغلبا موثر واقع می شوند. اما یک راه حل بلند مدت بشمار نمی آیند. می تواند چند ماه بطول انجامد تا با این روش ها با مشکل انزال زودرس کنار بیایید و بسیاری از مردان باید از این شیوه بطور دائمی استفاده کنند.

 

به طور متوسط حدود ۵۰ تا ۹۵ % مردان با استفاده از تکنیک جنسی مدیریت برای غلبه بر انزال زودرس موفق بوده اند. اگر تغییرات قابل توجهی در زندگی جنسی خود دهید ( شرایط استرس زا ) خطر برگشت آن وجود دارد بخصوص اگر در رابطه با مسئله ای اضطراب دارید.

 

مردانی که بیش از حد حساس هستند ممکن است نسبت به آنهایی که مضطرب هستند از این شیوه درمانی بهره ببرند زیرا آنها از علل مختلف انزال زودرس رنج می برند. برای این بیماران داروهایی که حساسیت را کاهش می دهد توصیه می شود زیرا یک راه حل بهتر است که در نهایت با کنترل انزال همراه است.

 

تکنیک “شروع و توقف” چیست؟

این روش تا بحال ساده ترین شیوه بوده که می تواند به تنهایی یا با کمک همسرتان انجام شود. در این روش شما باید به تحریک آلت تناسلی بپردازید و قبل از اینکه احساس کنید که انزال می شوید از آن دست بکشید. تحریک را به مدت ۳۰ تا ۶۰ ثانیه متوقف کنید و دوباره هنگامی که کنترل خود را بازیافتید شروع کنید.

 

تکرار این فرآیند ۴ یا ۵ بار توصیه می شود که هربار احساس کردید که به ارگاسم رسیدید باید استراحت کنید و در نهایت انزال رخ می دهد.بسیاری از زوج ها در رابطه با ناراحتی های این روش و خسته کننده بودن آن شکایت می کنند. سعی کنید آن را با آرامش انجام دهید و لذت بردن خود را بر روی موارد دیگری غیر از آلت تناسلی متمرکز کنید.

 

تکنیک “فشار” چیست؟

در این شیوه با فشردن آلت تناسلی در ناحیه بین شفت و سر آلت برای حدود ۳۰ ثانیه دقیقا قبل از انزال به هدف خود می رسیم. این امر انزال شما را متوقف می کند اما ممکن است نعوظ را تحت تاثیر قرار دهد حداقل تا زمانی که دوباره تحریک شوید. سپس باید این روند را ۴ یا ۵ بار تا زمانیکه تصمیم می گیرید که ارگاسم به تاخیر نیفتد تکرار کنید.

 

برای اینکه موثر واقع شود این شیوه باید به مدت چند ماه استفاده شود و نیاز به پشتکار و صبر فراوان شما و همسرتان دارد.

 

بهترین روش هایی که برای حل این مشکل توصیه می شود عبارتند از :

 

ـ استفاده از کاندوم ضخیم : این امر به کاهش حساسیت آلت تناسلی کمک می کند.

 

ـ تمرکز بر روی دیگر لذایذ جنسی : این امر می تواند اضطراب را کاهش دهد و به شما کمک می کند که کنترل بهتری بر انزال خود داشته باشید.

 

ـ مشورت با پزشک : انزال زودرس براحتی قابل درمان است پس با پزشک متخصص خود در این رابطه صحبت کنید.