پارس ناز پورتال

تمرینات خانگی برای لاغری و تناسب اندام

تمرینات خانگی برای لاغری و تناسب اندام

تمرینات خانگی برای لاغری و تناسب اندام 

خانم های محترم می توانند در منزل از تمرینات خاصی استفاده کنند تا وزن آن ها پایین بیاید. برای تناسب اندام می توان در خانه هم اقدام نمود. ورزش هایی هستند که می توانید با آرامش کامل در خانه خود برای لاغر شدن انجام دهید.ورزش های شکم، بازو، ران و… می توانید به اندام دلخواهتان تنها با استفاده از وسایلی چون صندلی، وزنه مچ پا و توپ پیلاتس در خانه برسید.

 

هیچ بهانه‌ای برای ورزش نکردن قابل پذیرش نیست مخصوصاً اینکه بگویید.در یک آپارتمان کوچک جایی برای ورزش کردن نیست!! همراه ما باشید تا چند ورزش آپارتمانی مفید را معرفی کنیم.

تمرینات خانگی برای لاغری و تناسب اندامورزش شماره1

 

ورزش شماره 1 برای لاغر شدن در خانه

از وزنه مچ پا برای عضلات کفل و داخل ران استفاده کنید. با حالت چهار دست و پا شروع کنید.یکی از پاها را به پشت بلند کنید. این ورزش را در ۳ مجموعه ۱۰ تایی انجام دهید.تمرینات خانگی برای لاغری و تناسب اندامورزش شماره 2

 

ورزش شماره 2 برای لاغر شدن در خانه

در این حرکت جهت داشتن تعادل صندلی را با دو دست نگه دارید. روی انگشت ها بایستید و زانوها را در جهت انگشت ها خم کنید.درست مثل حرکت پلیه در رقص باله و تا جایی که می توانید در این حالت بمانید.

تمرینات خانگی برای لاغری و تناسب اندامورزش شماره 3

 

ورزش شماره 3 برای لاغر شدن در خانه

در این حرکت نیز از صندلی استفاده کنید. توپ پیلاتس را بین ران ها قرار دهید و پاها را ۹۰ درجه خم کنید.در همان بمانید و یک دقیقه توپ را با فشار پا به داخل و بیرون فشار دهید.این ورزش چربی های ران را می سوزاند. برای انجام پیشرفته این ورزش پاشنه ها را بلند کنید و پاها را روز انگشتان قرار دهید.

تمرینات خانگی برای لاغری و تناسب اندامورزش شماره 4

 

ورزش شماره 4 برای لاغر شدن در خانه

برای ورزش شکم از توپ پیلاتس استفاده کنید. به پشت دراز بکشید، توپ را زیر تیغه های شانه ها قرار دهید،
زانوها را خم کنید و سر را روی زمین قرار دهید. با فشار آوردن به ماهیچه های شکم قسمت بالاتنه را مثل حرکت کرانچ بالا بیاورید.

 

بدونیم

 

 

Xبستن تبلیغ
تبلیغات